MuscleMeat

human grade Femara

Bezoekers in dit topic

De ideale dosis femara is 1mg/pd.
Dit kan je verkrijgen door 2dingen te doen: ofwel vloeibare femara kopen, kan je dan met slin spuitje op 0.4ml trekken.

Ofwel (zoals ik doe) is je femara tabs pletten en her doseren.
Ik maak ze nu op 1mg.
Zeg wel 1 ding, is een titanen werkje:D
 
De ideale dosis femara is 1mg/pd.
Dit kan je verkrijgen door 2dingen te doen: ofwel vloeibare femara kopen, kan je dan met slin spuitje op 0.4ml trekken.

Ofwel (zoals ik doe) is je femara tabs pletten en her doseren.
Ik maak ze nu op 1mg.
Zeg wel 1 ding, is een titanen werkje:D

hahaha ouwe gifmenger.
Had vd week nw schoenen gekocht,had 2 maten groter.Ben einstein niet.Dacht hoe kan dit nou weer.
Zat ik savonds op de bank,zegt mijn vrouw,Jezus,wat heb jij dikke voeten,ik schrok echt.
Ik gelijk zoeken,en ja hoor dikke voeten en handen zijn een bijwerking door perifeer oedeem

Damn middel erger dan de kwaal.
Nou maar flink zakken in dosis,maar het gaat al iets beter.
 
damn nooit geweten dat het zulke troep is die fem...zou het zelf in jou geval gewoon 2x per week pakken..heeft dan wel een halfwaarde tijd van 2 dagen, maar na die 2 dagen zit er dan nog genoeg in je bloed om de bedoelde sides te verminderen...de waardes schommelen dan wel wat, maar dat hoeft ook niet zo erg te zijn
 
probleem is bro,dat je al direkt op die 2,5mg reageert,paar uur na iname blaas ik gewoon op.Bij de bijwerkingen staat dit overgens bij vaak optredende bijwerking.
 
probleem is bro,dat je al direkt op die 2,5mg reageert,paar uur na iname blaas ik gewoon op.Bij de bijwerkingen staat dit overgens bij vaak optredende bijwerking.

Gebruikt men letro juist niet tegen bloat en gyno ?
 
wat veroorzaakt de bloat dan?
 
Ik denk ook een verhoging van Anti diuretisch Hormoon,veel medicatie heeft dat.HGH ook
 
Back
Naar boven