AndroidHealthClinic

Humanofort (kippen embryo extract) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Wie heeft er ervaring mee ??

[Link niet meer beschikbaar]
 
Baby Chicken Supplements?

Q: This supplement, Humanofort-A, has been getting a lot of hype lately. Will it stand the test of time?

A: Humanofort-A is a supplement being marketed out of Romania as a medicinal food. To be blunt, it’s an extract of avian embryo (in other words, baby chick extract). This supplement is being marketed as an adaptogenic product much like ginseng used to be. Reportedly this product raised Testosterone in hypogonadic males by 83%, as well as enhancing ejaculate volume. (How would you like to be the person whose job it was to measure this?)

Now this data sounds impressive, but please ask, if all of this was true, don’t you think we would’ve heard of this supplement by now? Besides, I don’t recall seeing too many buff Romanians.

Forget the baby chicken parts.


Let’s recap this installment of The Alternative Pharmacist:

• Salbutamol/albuterol appears to be a good replacement for clenbuterol. It’s also not on any banned list.

• Protodioscin is legitimate and can help increase libido, positively effects androgen receptors and is a must for any Tribulus supplement.

• For blood sugar control, try Catharanthus roseus, Momordica charantia, Eugenia jambulana.

• Humanofort-A? Don’t believe the hype.
 
"Now this data sounds impressive, but please ask, if all of this was true, don’t you think we would’ve heard of this supplement by now? Besides, I don’t recall seeing too many buff Romanians."

Artikel is van oktober 2001. Heb in de tussentijd toch wel vaker pos. berichten gelezen (oa in de MuscleMag)

Ennuh "I don’t recall seeing too many buff Romanians"vind ik een typisch Amerikaanse uitspraak.
Ik weet niet of je wel eens foto's van Europeesche wedstrijden gezien heb, maar er lopen dan zat "buff Romanians" rond
 
Ken het product niet wel humanovar wat volgens mij op hetzelfde gebaseerd is.
 
Kom dus op hetzelfde neer.
 
Je hebt de capsulen genaamd humanovar. Heb er een half jaartje terug eens wat reasearch naar gedaan en blijkt weer placebo te zijn. Op bb.com op het board wat reviews gelezen, en niemand die er echt enthousiast over was
 
Ripped up op bb.com is er wel over te spreken.
 
Jup, en een oud member van hier was er evengoed over te spreken. Een ding is wel waar...je hoort er vrij weinig over, blijkbaar is het niet echt bekend.
 
het lijkt me wel een goed product..

denk eerder ondergewaardeert omdat het niet echt een supplement is speciaal voor bodybuilders gemaakt.
maja ook zeer slechte reviews geleze op t net..

SAME OLD SONG ....... van t leze word je ook niks wijzer!

en echt veel mense zulle t nie oprobere ben ik bang
 
Laatst bewerkt:
Van lezen word je niet wijzer? En jij heb je schema en voeding gewoon uit de losse pols bedacht zeker.
 
van lezen wel ja, science n experience

maar as 3/4 marketing praat is..
en dan nog het deel dat slechte onderzoeke zijn
en zelfs individueel zijn er grote verschillen met supplemente /drugs

dat is wel lastig vind je niet om dan goed oordeel te krijge

kan je wel meteen bij iedere post alles opzoeke
das ene kant ook wel aardig natuurlijk maja
je moet niet gaan doen asof je almachtig bent n t al weet :>
maar genoeg erover want dit leid tot niks ok?

had t voor me moete houwe misschien.
(n nie tege juriaan moete richte )

en precies
de truc is om geen vsat schema te hebben..

variatie is de sleutel LOGICA moet je gebruike met trainen
en tot het uiterste gaan iedere keer weer

je weet toch wel wat je bijelkaar kan trainen ( niet altijd dezelde dinge bijelkaar trainen)
en wat je moet doen om alles gehad te hebben in bep. periode
in je hoofd kan je zow afstrepe wat je hebt gedaane n wat nog moet.
alleen as je rookie bent kan t handig zijn..as je alles nog moet lere etc.

en met ete heb ik gewoon geluk waarschijnlijk
ik eet uit mezelf al gezond en eiwitrijk genoeg :P
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by rastapd
pff juriaan heeft ook weer s wat geleze hoor..
meneer de wijsneus die zelf amper wat genome heeft..en alles verteld wat ie opzoekt of van ander heeft...

wil geen geblaat hier op t forum
en discussies
moest t gewoon ff kwijt dat t nogal vermoeiend is af en toe




btw het lijkt me wel een goed product..

denk eerder ondergewaardeert omdat het niet echt een supplement is speciaal voor bodybuilders gemaakt.
maja ook zeer slechte reviews geleze op t net..

SAME OLD SONG ....... van t leze word je ook niks wijzer!


Waarom moet je dit nu vermelden. Ik heb van gebruikers op bb.com ong zon 15-25 verschillende gebruikers ervaringen gelezen. Omdat ik het zelf ook wilde aanschaffen, ben tot de conclusie gekomen dat 80% geen goede groei erop gewonnen heeft enkel wat kracht. dus is het zonde van je geld. dan ben ik vermoeiend dat ik een ander ze zuur verdiende centen probeer te besparen ??? . Zou mijn oprechte exuses hiervoor. en je hebt gelijk ik probeer nooit iets, ben bezig met 1-tu, maar ja dat stelt ook vast niet voor.

Voor de mensen die wel wat aan de post gehad hebben graag gedaan
 
Laatst bewerkt:
ok your right

zoals ik al zei was zelf beetje geflipt
zag door de bome het bos niet meer met al die tegenstrijdige verhale van iedereen

je weet toch nie meer wat je wilt kope op het laatst :S

op bb.com staan wel goeie reviews van mensen jah

hoe ga je op die 1-tu dan? goeie gains? nog bijwerkingen?
 
Ben afgelopen maandag begonnen. zit op een dieet van zon 3500 kcal en 2-3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht. neem 3 caps per dag. nu vrijdag. ben 1 kilo aangekomen en mijn armen zijn 0,5 cm gegroeit. nog geen krachttoename
 
het product werkt niet, punt
 
Het werk niet?? bij mij werkte het wel degelijk. Ik heb het opnieuw besteld en ik was er de vorige keer bijna 5KG op vooruit gegaan en droger geworden dus zo slecht is het nog niet volgens mij.
 
Back
Naar boven