AndroidHealthClinic

Humor experiment (1 bezoeker)

Issie grappig?

  • Ja

    Stemmen: 7 25,9%
  • Nee

    Stemmen: 20 74,1%

  • Totaal stemmers
    27

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
3.948
Waardering
31
Oke ik heb een mop, zelf vind ik hem erg grappig, maar ik vertelde hem tegen een meid die hem absoluut niet grappig vond... terwijl een vriendin van haar hem echt grappig vond... dus nu wil ik eens weten of wij een warped sense of humor hebben of dat hij gewoon niet grappig is.

Komtie:

Staan 2 olifanten op een flat, zegt de één tegen de ander: Zal ik jou eraf duwen?
zegt die ander: Nee!



dus issie grappig of niet, ik moet er wel bij zeggen dat als ik hem vertel dat ie al wat grappiger is vind ik zelf. En als je zelf van deze korte maar krachtige moppen kent please post ze...
 
niet echt...:P
 
Wat is de overeenkomst tussen een appel en een peer???





















-Een fiets heeft toch ook geen deuren....
 
vind ik niet echt grappig :P sorry!


wat is een bb'er?
een bodybuilder.
 
Nou niet echt grappig nee
 
kom op mensen, het is het gare hanenhok!
 
deze thread zuigt jongens :p
 
dan zullen we de gare haan erbij moeten halen!
 
Net zo flauw als deze:
Loopt een kip tegen de muur TOK
Valt een kikker van een flat KWAK
 
Originally posted by f*cking ecto
Wat is de overeenkomst tussen een appel en een peer???
....
-Een fiets heeft toch ook geen deuren....

eerder zoals deze Big Steve, maar die van jou kende ik al, ook grappig alleen andere categorie!!
 
Ik snap 'm niet eens
 
Nou het is dus de bedoeling dat je op een flink clue zit te wachten... en dan komt ie niet, daarbij moet je je kunnen voorstellen hoe het geheel eruit ziet.... ik blijf echter hopen dat meer mensen hem leuk vinden....
 
Originally posted by frietbakker
Nou het is dus de bedoeling dat je op een flink clue zit te wachten... en dan komt ie niet, daarbij moet je je kunnen voorstellen hoe het geheel eruit ziet.... ik blijf echter hopen dat meer mensen hem leuk vinden....

Hoop doet leven
 
ik vond em wel leuk... :)
 
euh mischien als ik het als stripverhaal zie met olifanten die ook grappige snoetjes hebben zou ik het grappig vinden maar zo van te lezen vind ik het niet erg denderende nee :D
 
Er was eens een jager en die schoot een konijn dood, maar het konijn vond van niet....
 
Wat is het verschil tussen een krokodil en een krokodil?

























Hoe groener, hoe zwemmer...
 
Oli heeft het ook te pakken!
 
Ik wil hem graag kraken!

:thumbd:

misschien als ik heel, heel stoned ben dat ik r dan om kan lachen maar nu vind ik ze iets te droog...
 
Back
Naar boven