Fitness Seller

Humor experiment (1 bezoeker)

Issie grappig?

  • Ja

    Stemmen: 7 25,9%
  • Nee

    Stemmen: 20 74,1%

  • Totaal stemmers
    27

Bezoekers in dit topic

frietbakker een mop laten vertellen, is nooit grappig..... :cool:
 
Originally posted by Big Steve
Net zo flauw als deze:
Loopt een kip tegen de muur TOK
Valt een kikker van een flat KWAK
valt een turk uit een boom... KEBAB!
 
Originally posted by Rob G
Ik wil hem graag kraken!

:thumbd:

misschien als ik heel, heel stoned ben dat ik r dan om kan lachen maar nu vind ik ze iets te droog...
haha zeker,
ik had vroeger een heel boekje met deze k*t-moppen, als je goed stoned bent zijn ze egt wreed!
 
Originally posted by zoutzak

valt een turk uit een boom... KEBAB!

komt de ambulance... PITA-PITA-PITA-...

vind dit behoorlijk flauwe humor, ben meer voor moppen met wat diepgang
 
Lopen 2 oenen over straat de een vind een dubbeltje en de ander vind van niet.

3 cowboys rijden over de prairy
Opeens zegt de ander 1 + 1 = 2
De andere cowboy pakt zijn revolver en schiet hem keihartstikke dood.
Vraagt de ander: Waarom deed jij dat?
Zegt de ander: Hij wist teveel.
 
Hmm oke, misschien heb ik een beetje een strange sense of humor... or .... maybe im just special!!
 
Originally posted by avg
Lopen 2 oenen over straat de een vind een dubbeltje en de ander vind van niet.

3 cowboys rijden over de prairy
Opeens zegt de ander 1 + 1 = 2
De andere cowboy pakt zijn revolver en schiet hem keihartstikke dood.
Vraagt de ander: Waarom deed jij dat?
Zegt de ander: Hij wist teveel.

Die vind ik dan weer wel grappig! :D

vooral die 2e, ghehehe
 
zit een vent op de bus te wachten,
zegt de chauffeur:"kom er eens af!"
 
Originally posted by bart82


komt de ambulance... PITA-PITA-PITA-...

vind dit behoorlijk flauwe humor, ben meer voor moppen met wat diepgang


dies wel goed :p hehehe
 
2 tieten in een envelop ??? flauw zat ?
 
Dit is de beste mop:

PIM EN JAMAI :laugh:

Vooral die Pim is grappig, hij loopt met mouwloze shirts, terwijl er niks te zien valt......soms denk ik echt van waar haalt deze gast het lef vandaan om die mouwloze shirts(tanktops) te dragen, want dat ziet er echt niet uit bij hem en hij heeft nooit van zijn leven een gewicht aangeraakt. :no:
 
Jantje gaat naar het bos met zijn fiets en eenmaal in het bos aangekomen zet hij zijn fiets tegen een boom en gaat in het bos wandelen. Eenmaal terug is zijn fiets gejat maar het was al laat en hij had geen zin om naar huis te gaan lopen dus ging hij maar naar het dichts bijzijnde hotel. Eenmaal in het hotel verteld de hotelmedewerker hem dat er geen kamer vrij is maar dat hij wel onder het bed van een pas getrouwd echtpaar mag liggen, dit neemt hij dan maar aan. S'avonds ligt jantje onder het bed en het echtpaar komt binnen en die gaan ook naar bed. Zegt de vrouw piet laat eens je boom zien, waarop jantje onder het bed vandaan komt gekropen en zegt; staat mijn fietsje er misschien ook tegen aan.

:p
 
Originally posted by fer
Dit is de beste mop:

PIM EN JAMAI :laugh:

Vooral die Pim is grappig, hij loopt met mouwloze shirts, terwijl er niks te zien valt......soms denk ik echt van waar haalt deze gast het lef vandaan om die mouwloze shirts(tanktops) te dragen, want dat ziet er echt niet uit bij hem en hij heeft nooit van zijn leven een gewicht aangeraakt. :no:

Volgens mij heet hij Jim...
 
Originally posted by Rob G


Volgens mij heet hij Jim...

Pim, Jim, Kim.....het blijft een verwijfd ventje :lol:
 
Originally posted by fer
Dit is de beste mop:

JIM EN JAMAI :laugh:

Vooral die Pim is grappig, hij loopt met mouwloze shirts, terwijl er niks te zien valt......soms denk ik echt van waar haalt deze gast het lef vandaan om die mouwloze shirts(tanktops) te dragen, want dat ziet er echt niet uit bij hem en hij heeft nooit van zijn leven een gewicht aangeraakt. :no:

daar ben ik het nou helemaal mee eens, kwam een paar weken geleden opweg naar school wel 30 van die posters tegen, en was de enigste die het vaag vond dat zon kereltje in zon mouwloos shirtje stond.
als je goed kijkt zie je ook nog dat die zn minescule biceps naar buiten probeert te duwen :D en een vaag figuur.
 
Zou ik ook doen als ik zo'n schriele armpjes had...
 
Originally posted by daanbreejen


daar ben ik het nou helemaal mee eens, kwam een paar weken geleden opweg naar school wel 30 van die posters tegen, en was de enigste die het vaag vond dat zon kereltje in zon mouwloos shirtje stond.
als je goed kijkt zie je ook nog dat die zn minescule biceps naar buiten probeert te duwen :D en een vaag figuur.

ik ook! niet om aan te zien!
bij elke tram of bushalte een paarw eken trug, ik werd al gek toen ik die poster bij elk stoplicht zag, maar die mensen in de tram of bus moesten zeker helemaal lachen, als ze bij elke stop halte die poster moesten aanzien:)
 
het storenste vinnik nog dat veel mensen het prachtig vinden, ik luiter nooit radio, kijk nooit t.v. maar hoor dat issitante nummer toch 10 keer per dag:tomato:
 
dit is Pim (beter bekend van Pim en Jamai)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven