AndroidHealthClinic

Huodplooimeting icm creatine

Bezoekers in dit topic

dannos19

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2010
Berichten
130
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Ik ben nu al een tijdje aan het cutten en heb het volgende voor elkaar gekregen. Begonnen op 24,5% en in 8 weken naar 20,7%, vervolgens weer 8 weken doorgepakt en nu geëindigd op 16,4%.

Nu wil ik nog 2 maanden door gaan alleen begint mn lichaam wel wat zwakker te worden.
Toen dacht ik eraan om creatine te gebruiken maar zou het jammer vinden als dit nadelig uitpakt in mijn meting over 2 maanden.

Kan iemand mij adviseren?
Voor de geïnteresseerde heb ik als afbeelding mijn meting bijgevoegd.

Alvast bedankt!

IMG_1522.jpg
 
Spelfout in het onderwerp, excuus!
Kan ik niet meer aanpassen(?).

extra.jpg
 
Progressie tot nu toe...

IMG_1382.JPG
 
Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ideeen.

IMG_1528.JPG
 
Door creatine wordt je iets zwaarder over het algemeen (zie google). Dat komt doordat je extra vocht vasthoud. Als je stopt met creatine verlies je dit vocht ook weer snel. Niks aan de hand dus.
 
Door creatine wordt je iets zwaarder over het algemeen (zie google). Dat komt doordat je extra vocht vasthoud. Als je stopt met creatine verlies je dit vocht ook weer snel. Niks aan de hand dus.
Bedankt voor je reactie. Echter was ik hier wel van op de hoogte dus het heeft mijn twijfel niet weg gehaald. Ik laat dus een meting doen in de periode van creatine, beïnvloed dit mijn meting? En als je aankomt in gewicht zoals je zegt is dit dan in VVM?
 
Creatine zorgt ervoor dat je spieren meer vocht vasthouden. Je zal dus zwaarder worden zonder dat je volume vet erdoor toeneemt.
 
Creatine zorgt ervoor dat je spieren meer vocht vasthouden. Je zal dus zwaarder worden zonder dat je volume vet erdoor toeneemt.

Als je het zo neerzet klinkt het eigenlijk wel heel logisch, Thanks!
 
Back
Naar boven