Fitness Seller

HUPHUPs trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HUPHUP

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2008
Berichten
948
Waardering
2
Lengte
1m50
Massa
40kg
Ik train in een healthcenter dus geen barbells voor handen, heb een jaar abon(gvd) anders was ik er al weggeweest. Gelukkig wel veel 'vervangende' machines(chest press etc.). Ik heb eerder al mijn voedingsschema geplaatst om daar navolg aan te geven nu ook even mijn trainingsschema. Ik train nu 3 daagse split zou het verstandiger zijn omdat het te verdelen in bv Workout A 2x per week Workout B 1x per week en dan de volgende week Workout B 2x en Workout A 1x?

Doel : Massa
Hoeveel keer per week: 3 tot 4 keer afhankelijk van school e.d.

Maandag: Rug/Biceps/Quadriceps

Dumbbell Rows
Seated Rows
Latpulldown
Chin ups
Dumbbell Incline Curl
Camber Curl
Leg Extentions
Lunges

Woensdag Borst/Triceps/Buik

Dumbbell Flys
Incline dumbbell press
'chest press'
incline front raise
Triceps extensions
Kickbacks
Crunches

Vrijdag Schouders/Traps/Hamstrings

Dumbbell Uprightrow
'Machineshoulderpress'
Dumbbell shoulderpress
Rear Lateral Raises
Dumbbell Shrugs
Leg Curl
Straight leg dumbbell deadlifts(zit nu al aan t max aantal gewicht dat op de dumbbells kan >.>)

Tips/advies/aanpassingen gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag ook wat commentaar/advies hebben inplaats van alleen maar views :(
 
Het advies wat mij zo te binnen schiet is dat je best zo snel mogelijk een goede gym kan zoeken waar je de basisoefeningen kunt trainen. :p
Zolang je echter nog aan je abonnement bij het healthcenter vast zit ziet je schema er imo niet slecht uit.
Ik zou wel op borst dag de presses voor de flys doen en op dag 3 de shoulderpress voor de upright row. Dan kun je daar meer energie insteken.
 
Bedankt voor het advies, heb een beetje geexperimenteerd met de dumbbell uitvoeringen van deadlifts, squat etc maar al die cardio'ende 50+ers kijken me dan zo raar aan :P.
 
Back
Naar boven