Fitness Seller

huurauto's in USA!

Bezoekers in dit topic

klusmier

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
0
Rijd je toch eindelijk eens in iets fatsoenlijks rond he:D
Enne wat moet jij in Miami op bezoek bij familie van je vrouw? :roflol: benieuwd of iemand hem snapt

• Topic Starter Topic Starter
Rijd je toch eindelijk eens in iets fatsoenlijks rond he:D
Enne wat moet jij in Miami op bezoek bij familie van je vrouw? :roflol: benieuwd of iemand hem snapt

familie van mijn vrouw woont in het noordelijke gedeelte van USA, daar is het veel te koud!

ik ga weliswaar morgen richting de Everglades om krokodillen te aaien, maar ik weet niet of het familie van mijn vrouw is...........
:D

Miami is een prachtige stad, pak de Collins Avenue en Biscayne Boulevard eens, vooral als het donker is een leuk schouwspel ;) . Ocean Drive stelt drie keer niks voor, maar dat is mijn mening.

Vermijdt Little Havana en Liberty City, tenzij je wenst tussen 6 planken te komen.

Leuke car, have fun Klus!

Bij "National" gehuurd, kregen een gloednieuwe Chevy mee :D Niet echt veel pk, maar dat ding reed best relaxed voor een amerikaan.

Miami is een prachtige stad, pak de Collins Avenue en Biscayne Boulevard eens, vooral als het donker is een leuk schouwspel ;) . Ocean Drive stelt drie keer niks voor, maar dat is mijn mening.

Vermijdt Little Havana en Liberty City, tenzij je wenst tussen 6 planken te komen.

thnx 4 the tip!

gelukkig hebben we navigatie gehaald bij tigerdirect (TigerDirect.com Best Deals - Computer Parts, PC Components, Computers & Electronics), zodoende hebben we al veel van Miami kunnen zien!

en mochten we toevallig in een ghetto-buurt terechtkomen, geen probleem...............met 170 pk ben je er ook zo weer weg!
:D

Terug
Naar boven