MuscleMeat

Hydroxycut..iemand info dr over? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
Iedereen in de gym gebruikt nu Hydroxycut of Lipotrexx als cutmiddel...ik heb alleen ervaring met Clenbuterol en Ephedra/Ephedrine...ik weet dus niet wat voor iets het is...iemand ervaring ermee qua resultaten? en is het nog legaal verkrijgbaar?
 
Al die afval producten nemen je hongergevoel weg, stoffen zoals guarana, kola nut, white willow bark enz zullen je lichaamtemperatuur/hartslag verder iets verhogen waardoor je wat meer verbrand op een dag, maar het komt maar op 1 ding neer en dat is een ligt calorie tekort en dat kun je ook gewoon zelf.
 
MuscleTech Hydroxycut

Supplement Facts:
Serving Size: 3 capsules
Amount Per Serving

Calcium (as Hydroxycitrate) 265 mg 27%
Chromium (as Polynicotinate) 133 mcg 111%
Potassium (as Chloride/Hydroxycitrate) 249 mg 7%

Hydroxagen Plus 1.7 g*
-Garcinia Camboga (Fruit & Rind) Extract Standardized for (-)Hydroxycitrate acid
-Glucomannan (Amorphophallus Konjac)
-Alpha Lipoic Acid
-Willow Bark Extract (Purple & White) Standardized for Salicin
-L-Carnitine (as Tartrate)

Hydroxy Tea 406 mg*
-Green Tea Leaf Extract (Standardized for 95% polyphenois) [70% Catechins (45% epigallocatechin gallate-90mg EGCG)]
-Caffeine (as Caffeine Anhydrous)
-Guarana Extract (seed) Standardized for 200mg of caffeine


Link: [Link niet meer beschikbaar]

Vrij slechte reviews op 1fast400, en dan nog duur ook (op volle dosering doe je zo'n 23 dagen met 1 potje van $39 :scratch: ).
 
thnx bros..niet de moeite waard dus, die zooi zitten al in me dagelijkse supps, zonde van me geld dus:D
 
vroeger zat er ephedra in als ik me niet vergis.. heb het loooong ago gebruikt.. aangezien ik nog NOOIT heb gecut gebruikte ik het gewoon als energy booster :D duur goedje was het toen.. net als de rest van hun producten.. acetabolan heb ik ook nog gebruikt.. en natuurlijk nitro en celltech :D wel goed spul
 
ECLIPSE zei:
vroeger zat er ephedra in als ik me niet vergis.. heb het loooong ago gebruikt.. aangezien ik nog NOOIT heb gecut gebruikte ik het gewoon als energy booster :D duur goedje was het toen.. net als de rest van hun producten.. acetabolan heb ik ook nog gebruikt.. en natuurlijk nitro en celltech :D wel goed spul

wel meer van gehoord...btje goed spul?is het een creatine/ATP preparaat?
 
RobertHosper zei:
wel meer van gehoord...btje goed spul?is het een creatine/ATP preparaat?
Het is........zonde van je geld. Al die muscle tech producten werken niet of ze zijn goedkoper te krijgen.
 
Back
Naar boven