XXL Nutrition

Hygetropin.com.cn

Bezoekers in dit topic

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
90
Iemand hier iets nuttigs over te zeggen?

De sticker was intact...ik heb erop zitten krabben..

mw2p8m.jpg

63sh82.jpg

Zien er oke uit. Code gecheckt?

moeten die 8iu doppen niet blauw zijn?? En hoe wil je de code checken als de site uit de lucht is....

Code kan je checken door ze te mailen, site blijft voorlopig down.

Sticker wilt niks zeggen hoor. Heb er fake gehad met goeie sticker. Sticker word apart geleverd en kan op elke doos geplakt worden. Zoals dat bij mij het geval was. Had orgineel liggen en vergeleken met de fake die ik toen kreeg , was de doos en de stickers op de flesje anders. Na lang aandringen en de bewijzen dat deze niet orgineel waren had mijn toen malig dealer toe gegeven dat het kon. Bye bye dealer

Ah dus de site .com.cn is uit de lucht... Wou mn .com.cn hyges al checken via de site maar deze werkte niet. Je kan de code dus mailen? Waar moet je dit naar toe mailen?

Ah, thanks. Nu ook hygetropin.cn yellow tops aangeboden gekregen... Weet niet of die tegenwoordig nog de moeite waard zijn ???

Zijn ook gewoon goed, niet luisteren naar dat gelul over dit is beter en bla bla. Zijn allemaal dealers die maar 1 merk verkopen of op een bepaald merk een hele grote marge hebben.

die zijn beter dan wat je nu hebt

Ik heb nu helemaal niks aan hgh liggen ??? ;)

En zodra ik een kitje in handen kan krijgen zal ik eens de code invoeren op de website. Stickers kunnen echter wel echt zijn en de inhoud als nog fake.. Blijft een lastig verhaal die hyges.

Echte hyges voel je wel

Terug
Naar boven