Fitness Seller

Hygetropin GH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ak

Monstrous Giant
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
10.134
Waardering
21.313
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Echt / nep?

En hoe kan je dit visueel zien aangezien de site het niet doet en de batch nrs niet kan controleren. Het moet in poedervorm zijn in de vial zover komt mijn kennis nog wel mbt gh, overige geen idee.

image.jpg
 
Fake, bij mijn weten zijn de oude hygetropin fabrieken al jaren gesloten.

Beste een serum test doen en zowel vooraf als na een maand of 2 ook een igf test, als je 't spul toch al hebt gekocht.
 
Terugbrengen naar je supplier. in deze sectie staat zat advies mbt
 
Fake, bij mijn weten zijn de oude hygetropin fabrieken al jaren gesloten.

Beste een serum test doen en zowel vooraf als na een maand of 2 ook een igf test, als je 't spul toch al hebt gekocht.
Meten is weten.
Welke waarde zou je ongeveer moeten hebben op 3iu pd?
Iets boven de 20 is na je puber tijd normaal, maar met toevoeging van 3iu pd zou ik dit aanzienlijk dus moeten stijgen?
 
Welk argument geeft dan de doorslag dat het fake is?
Meten, 10iu zetten en 3u later meten, moet echt extreem verhoogd zijn. verder wordt er zoveel fake als zgn echt verkocht.

BTW HGH is nooit 5jaar houdbaar
 
Meten, 10iu zetten en 3u later meten, moet echt extreem verhoogd zijn. verder wordt er zoveel fake als zgn echt verkocht.
Maar je geeft direct aan “terugbrengen”, waarop baseer je dit dan nav de afbeelding?
 
Ik heb dat hier ook al beschreven. Dat is juist het voordeel van de echte of nep sectie, dat je vooraf onderzoek doet !

 
Meten is weten.
Welke waarde zou je ongeveer moeten hebben op 3iu pd?
Iets boven de 20 is na je puber tijd normaal, maar met toevoeging van 3iu pd zou ik dit aanzienlijk dus moeten stijgen?
Kun je niet zeggen. Daarom als je IGF meet altijd eerst een baseline vaststellen door te prikken voor je begint. Dan kun je erna een serum test doen, 10 iu zetten en 3 uur erna testen, om vervolgens een maand of 2 later nog een x je IGF te checken. Is irritant en kost wat maar als je van plan bent om dit merk te blijven pakken zou ik 't zeker doen.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Kun je niet zeggen. Daarom als je IGF meet altijd eerst een baseline vaststellen door te prikken voor je begint. Dan kun je erna een serum test doen, 10 iu zetten en 3 uur erna testen, om vervolgens een maand of 2 later nog een x je IGF te checken. Is irritant en kost wat maar als je van plan bent om dit merk te blijven pakken zou ik 't zeker doen.
Heb jij wel een HGH gezien die 5j houdbaar is :scratch:

edit: net ff maatje geappt die in 2012 al Hygetropin gebruikte 200iu kit en die waren 2j houdbaar, hij moet lachen om de 5 jaar
 
Laatst bewerkt:
Heb jij wel een HGH gezien die 5j houdbaar is :scratch:

edit: net ff maatje geappt die in 2012 al Hygetropin gebruikte 200iu kit en die waren 2j houdbaar, hij moet lachen om de 5 jaar
Ik heb nog nooit naar de houdbaarheid gekeken tot je dit zei 😂 heb hier 2 soorten en beide zijn 3 jaar houdbaar.

Dat 't fake was wisten we sowieso al, Hyge ligt er al jaren uit. Neemt niet weg dat als AK al 10 kits heeft liggen hij ze net zo goed kan testen.
 
Waarom zou je iets dat fake is houden en niet terugbrengen ?
ak moet gewoon vooraf goed onderzoek doen. Ik zou echt balen van kitje fake, zeker als ik hoor wat hij ervoor moet betalen.(nee, noem geen prijzen)
 
Ga het testen half dec zodra ik eraan begin, heb vd leverancier 100% compensatie ervoor gekregen om dit te doen, aangezien die met zekerheid weet dat legit is. Indien het echt is afgesproken de compensatie retour te betalen.
Ben benieuwd, kom hier eind dec op terug.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Waarom zou je iets dat fake is houden en niet terugbrengen ?
ak moet gewoon vooraf goed onderzoek doen. Ik zou echt balen van kitje fake, zeker als ik hoor wat hij ervoor moet betalen.(nee, noem geen prijzen)
Zijn response op houdbaarheid/ batch codes etc op de verpakking;

“Dat is nu precies wat we bedoelen Dennis; UG fabrikanten houden geen rekening met kras nummertjes zodra ze besloten hebben om hun verificatie systeem te vernieuwen. Dit probleem is al eerder aan de hand geweest toen Baltic opnieuw startte met z'n productie en ineens alle voorgaande geproduceerde spullen plotseling 'fake' leken te zijn, omdat de heren waren gestart met een nieuw verificatienummer proces. Dat maakte al hun recent nog geproduceerde spullen ineens moeilijk verkoopbaar want leg dat maar es aan de klant uit.

Toen was het de beurt aan Unipharma; de website voor verificatie veranderde van domein en extensie en de verificatie meteen ook. In plaats van een serie cijfers, waren het nu alleen de series met cijfers EN letters dien als 'legit' uit de bus kwamen. Probeer dan nog maar eens de producten met uitsluitend cijferseries te verkopen. Enorm veel gedoe allemaal”.
 
Slap gelul is dat. als je de fabrieksdatum en houdbaarheid niet goed kunt drukken....?
Dit hoor je ook van de vage UG...(ach zal daar niet over hebben hier, voor het wordt aangepast door Mod)
 
  • Like
Waarderingen: ak
Kom erop terug met de uitslag voor/na waardes.
 
Waarom dat gepruts met igf en serum meten? Je contact vergoed het toch? Stuur het dan gewoon naar een lab zodat je precies weet wat in zit. Serum en igf testen zeggen zo goed als niks over kwaliteit van je hgh (purity%) en ook vrij weinig over de hoeveelheid hgh per vial.
 
2019 geproduceerd ook echt.
Ziet er naar uit dat je dealer je maar wat graag met z'n oude fake meuk opzadelt :emo:
 
Waarom dat gepruts met igf en serum meten? Je contact vergoed het toch? Stuur het dan gewoon naar een lab zodat je precies weet wat in zit. Serum en igf testen zeggen zo goed als niks over kwaliteit van je hgh (purity%) en ook vrij weinig over de hoeveelheid hgh per vial.
hoeveelheid van UG vials verschilt ook(ene kan 9iu zijn, de ander 12iu). qua purity heb je gelijk. maar er is geen HGH die 5jaar houdbaar is, dus ik zou dit sowieso niet gebruiken
 
hoeveelheid van UG vials verschilt ook(ene kan 9iu zijn, de ander 12iu). qua purity heb je gelijk. maar er is geen HGH die 5jaar houdbaar is, dus ik zou dit sowieso niet gebruiken
Volgens labtesten die buitenlandse bronnen plaatsen heb je ongelijk en zit er weinig verschil in vials tussen verschillende kitjes van dezelfde batch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven