MuscleMeat

Hyperdrive mag niet zomaar ingevoerd worden

Bezoekers in dit topic

iank

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Vandaag dus ff gebeld met de douane, omdat er wat vragen waren over de Hyperdrive..
Wat blijkt: in hyperdrive zit een plantenextract van een bepaalde beschermde plantensoort (ik weet zo gauw ff niet welke), waardoor ik in overtreding ben op de wet van flora en fauna..

ik heb nu 2 opties:
- afstand doen en wachten op het schikkingsvoorstel
- geen afstand doen en het voor laten komen..

ik krijg van de week een brief van de douane met de site waarop staat welke plantenextracten allemaal beschermd zijn, misschine ook handig voor invoering van alle andere ALRI producten..

Iemand overigens enig idee of ik een kans maak als ik het voor laat komen?

Als het inderdaad voorkomt op een lijst dan maak je geen kans. Geen moeite voor doen. Kost je onnodig geld.

Alleen is Nutri-Shop niet echt de meest betrouwbare shop. Dat je met Hyperdrive uit de USA een risico nam was te verwachten, 5-HTP is alvast een ingredient dat niet meer verkocht mag worden in Nederland.

tja zippie heb het netjes binnen gekregen
onder rembours

en binnen 1 week;)

• Topic Starter Topic Starter
Alleen is Nutri-Shop niet echt de meest betrouwbare shop. Dat je met Hyperdrive uit de USA een risico nam was te verwachten, 5-HTP is alvast een ingredient dat niet meer verkocht mag worden in Nederland.

5-HTP, heeft ze niks over gezegd.. Als ik die brief binnen heb zal ik wel posten om welk bestandsdeel het gaat..

bel eens met je rechtsbijstandverzekering of het bureau voor rechtshulp..

Gewoon geen slapende honden wakker maken,waarom krijgt de 1 het wel binnen en de andere niet....?
Ik wacht op jungle-warfare en massfx,ben benieuwd

al je het perse wil hebben is uk een optie en nog net wat goedkoper dan nutrishop...

is het niet die Hoodia zooi dat verboden is?

Hoodia - Wikipedia, the free encyclopedia

Hier staat dat het beschermd is...

Iemand in het Evaringen van Amerikaanse shops topic had het hier ook al over:

1)Standaard verzending (IPS 7-14 days)
2)Ik had alleen die 2 producten besteld. Klein pakje dus.
3)Ik kreeg gisteren een telefoontje. Mn vader nam op en vroeg waar t over ging. Ze deden er nogal geheimzinning over en wilden me alleen persoonlijk vertellen waar t over ging. Ik had vandaag toevallig vrij dus ik heb smorgens meteen gebeld. Hij noemde de "verboden" ingredienten op maar ik sliep nog half dus ik heb t helaas niet allemaal onthouden. T ging in ieder geval om Hoodia*. Als ik t lijstje van Eric af ga, dan kom ik uit op "hoodia gordonii".
T was overigens bij Douane Rotterdam.

Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik net 2 potjes van nutri-shop.Echt super spul, wat n energie.
Ook nog 2 potjes onderweg vanuit Amerika met een potje lean dreams.
Binnenkort nog BAM en JW bestellen, lijkt me ook wel wat...goed spul he van ALRI:p

maar voor mensen die bestellen vanuit belgië maken ze daar toch niet zoveel probleem over, althans, vroeger was dat zo ?

Ik begrijp de wereld niet, als iets werkt verbannen ze het gelijk. Good job. :mad:

ps : voor degenen die me nog kennen, good to be back ;)

lees echt goede verhale over alri. na mn kuur eens de jw icm de bam proberen

Gelukkig heb ik net 2 potjes van nutri-shop.Echt super spul, wat n energie.
Ook nog 2 potjes onderweg vanuit Amerika met een potje lean dreams.

In België mag je Lean Dreams niet invoeren omdat er melatonine inzit.

Is melatonine in Nederland toegelaten ?

How do you know if a supplement company is getting their Hoodia Gordonii from the Kalahari desert in South Africa? Hoodia is a protected plant, which means you need a permit to export Hoodia. CITES (the Convention on the International Trade in Endangered Species of Wild Fauna and Flora) issues permits to a few companies that are legally allowed to export Hoodia.

Hoodia Gordonii Lab Assay, CITES certificate and Cape Nature documents for Hoodia Hoodia by Millennium Health and Perfect Hoodia

As you comparison shop you will find that very few companies can back up their claims of real Hoodia Gordonii from the Kalahari Desert with a CITES Permit.
Pure Hoodia Gordonii Supplement - how to make the most effective appetite suppressant from the hoodia plant

Terug
Naar boven