XXL Nutrition

hyperdroll en massfx log

Bezoekers in dit topic

wanneer moet je met deze stack wat beginne te voelen? ben nu met de 2de week begonnen namelijk
 
hat trainen lijkt iets lekkerder te gaan maar dat ik nu echt iets voel ik denk het nog niet
 
wanneer moet je met deze stack wat beginne te voelen? ben nu met de 2de week begonnen namelijk


vanaf week 3 begint het echt goed te werken, maar de mass fx zou reeds moeten beginnen je agressie enz te verhogen.

Slaap je genoeg?

bart
 
ik hou van slapen, die agressie zou enig sinds wel kunne kloppen, wat zijn jullie tijden dat je het in neem
 
1cap hyper en 1 mass, 4 keer per dag
 
wanneer moet je met deze stack wat beginne te voelen? ben nu met de 2de week begonnen namelijk
Week 2 was ik snel opgefokt, en had ik de hele dag zin in coïtus, week 3 was mijn favoriete week, m'n aders die waren superdik, en trainde echt als een beest.

Na week 3/4 wordt het allemaal wat minder, ik had ontzettend last van slapeloosheid oa, deze laatste 2 weken(9/10) bevallen me gelukkig een stuk beter, ik slaap eindelijk weer lekker en trainen gaat ook weer wat relaxter.
 
Nou jongens ik ga week 3 in vandaag, maar merk nog erg weinig van deze stack, ik neem alles toch in 4x per dag :S
 
zo, vandaag terug gestart. volgende week zal ik proberen de training te hervatten.eerste dagen heel licht beginnen... na kt gooi ik er een half uur cardio tegenaan
 
Dat alpha male gevoel die MassFX je bezorgt is wel leuk. Jammer dat je dat bij Alri BAM niet hebt.

Ik zit vandaag aan dag 9, trainingen gaan super. Gebruik wel Hyperdrol X2 en MassFX tesamen met 11-Oxo en Alri pro-anabol.
Die 11-oxo is de beste cortisolonderdrukker die ik al geprobeerd heb. Vet smelt er supersnel af.
 
Wat hebben mensen aan massa winst op dit moment?
 
Ik heb 's morgens na een avondje zuipen pas een hyper-drol!!!
 
ík heb gelezen op het ax forum dat ik met mijn gewicht wel 2caps voor het trainen mag nemen van massfx, dus intotaal 5 per dag. begin nu wel wat te voelen, komt denk ik ook omdta ik me schema onlangs heb omgegooit en ik nu vakantie heb dus minder eet, waarschijnlijk te weinig :S.

die 11-oxo word je daar niet moe van?
 
die 11-oxo word je daar niet moe van?

Soms, heb het 2 daagjes ondervonden. Gewoon 4 tasjes koffie erin gooien en je bent terug alert.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die X-factor Beelz ??
 
waar kan je die producten vinden in ned
 
waar kan je die producten vinden in ned

Producten van Anabolic Xtreme bij mijn weten niet. Producten van Alri op sommige Nederlandse/Belgische internetshops. Maar je betaalt wel het dubbel (en soms meer) dan vanop Americaanse (ik persoonlijk neem bodybuilding.com)
 
Je kan hier alles bestellen, uit voorraad leverbaar heb ik het ook vandaan begin deze week:
Wel stuk duurder dan in amerika maar ik wou het snel hebben...
Anabolic Xtreme - Completebody.nl

gr Rik
 
Tnhc arnhem verkoop nu ook Hyperdrol en massfx
 
Back
Naar boven