Fitness Seller

**Hyperplasia Mania!** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn je stats nu eigelijk en wat waren ze voor de kuur? Of ben ik zo stom om er ergens overheen te hebben gelezen? :o
 
mijn stats houd ik lekker geheim tot ik foto's post.. :D mijn vorige kuur ben ik 8kg vooruit gegaan waarvan ik er zo'n 6.5 van over had toen ik me woog voor mijn eerste injectie sust/eq van deze kuur :D ik heb me daarna niet meer gewogen omdat ik daar niet zo'n waarde aan hecht, maar als ik de spiegel moet geloven is er sinds dag 1 een kilotje of 2-3 bijgekomen terwijl mijn vetpercentage is gedaald.. zal eens op een weegschaal stappen een dezer dagen om dat te bevestigen ;)

heb zojuist mijn eerste 2 injecties nutral IM in de biceps geknald.. eerst links.. wat een ellende.. een beetje trillerige hand en niet wetend wat voor gevoel te verwachten zat de insulinenaald er dan na een prikje of 4 in :) rustig naar binnen geduwd tot ik een vals prikkend gevoel tegenkwam, ietsjes teruggetrokken en hoppa 25mcg naarbinnen.. met een raar gevoel in mijn buik en een lichte duizeling ging ik toch maar even liggen.. wat een mietje ben jij, zei ik tegen mezelf terwijl ik een nieuwe naald vollaadde met dit bijzondere kleurloze goedje.. rechts ging een stuk makkelijker omdat ik mijn nieuwe ultramoderne superefficiente megabetrouwbare injectietechniek heb toegepast.. je onderarm die aan de injecterende hand vastzit op je borst laten rusten terwijl de ontvangende glorieuze biceps in ontspannen toestand, met bijbehorende onderarm rust op de leuning van een dikke leren directeursstoel :D hoppaa die ging zo naar binnen.. beng.. nog eens 25mcg.. volgend op de 50mcg die vanmorgen subcutaan de buikstreek binnenviel.. van een aarzelende ontmaagding naar een semi-professionele injectie binnen een minuut of 10.. dat heet nou vooruitgang :D dit is nog pre-training, zometeen rug en traps.. oh.. dat was ik vergeten te vermelden.. de eerder genoemde split is lichtjes omgegooid.. maandag was deltoidsdag.. waarna benen, borst, rug traps, en armen volgden.. dat vonden mijn delts niet zo leuk en die gaven dan de nodige problemen bij de trainingen verderop in de week.. niet genoeg rust? jongens echt.. train voorzichtig.. maak strikte langzame herhalingen en gooi niet met de gewichten rond.. train geconcentreerd en focus je op het stimuleren van de spier.. en niet je ego ;) wist ik maar meer toen ik begon, denk je dan, als je eenmaal een schouderblessure hebt die na jaren nog steeds in de bosjes loert en op de raarste momenten je hardcore trainingen verstoort.. zakkenvol glucosamine en hier en daar wat stromba helpen je op weg, maar ik blijf op mijn tenen lopen.. ik geef ze nu dan ook de rust waar ze om vragen.. de delts training ging erg goed maar het moet niet ten koste gaan van de rest van het bovenlichaam dus komen ze nu vrijdag aan bod, dit leidt tot de volgende split:

MA - BORST, KUITEN
DI - RUG, TRAPS
WO - BICEPS, TRICEPS, ONDERARMEN
DO - BENEN, KUITEN
VR - DELTOIDS

buik doe ik om de dag zo'n beetje.. tja.. wat hebben we nog meer te vermelden? vandaag mooi weer.. t-shirtje aan.. en dan stap je een bus binnen en ga je voor een jongedame en haar zoontje van een jaar of 10 zitten.. waarvan de mond wijd openvalt en die de hele rit zijn ogen niet van je armen kan afhouden en een vragende blik naar zijn moeder werpt.. 'mammie zijn die echt?' een glimlach kruipt over mijn gezicht, en nadat mama me met zaadvragende ogen aankijkt voel ik een erectie opkomen.. ik bekijk de gladde zacht uitziende onderbenen van de vrouw die een zomerjurkje draagt en analyseer langzaam de rest van haar lichaam tot aan haar vriendelijke gezicht.. 'ze is niet dik, maar mooi vol, net als in die dove-reclame' ;) zeg ik tegen mezelf.. niet een vrouw waar ik normaal gesproken opgewonden van zou raken.. nou.. die ampullen karachi zijn echt hoor :D
 
lekker getraind man.. stuk sterker geworden, zoals ik al eerder zei vergelijkbaar met het einde van mijn laatste kuur toen ik aan de tren zat, dat is dus erg rap gegaan.. de massa waar ik op doel vliegt er helaas nog niet aan, en de extreme pomp laat ook nog op zich wachten ondanks de IM spotinjectie in mijn biceps pre-training.. ga nu een paar dagen kijken wat 100mcg igf1 lr3 voor me betekent en verheug me op week 3 :D morgen armen.. oh yeah! en dennis999 je bent zelf een hoer :P
 
hahaha leuk om te lezen weer ouwe chemische fabriek van me
 
mijn goede god.. lieve heer.. etc. etc. wat voel ik me ONGELOVELIJK goed :D wat ik zojuist in de spiegel zag tijdens mijn borsttraining heb ik nooit eerder gezien.. diep vertakte aderen die ik nooit eerder in zulk detail gezien had liepen over mijn armen.. en al na mijn eerste set ervaarde ik een pomp die fuseerde met een explosie van energie vanuit de diepste diepten van de nieuwgeboren centra binnenin de kern van mijn nieuwe spiercellen.. explosieve kracht deed mijn positieve karma en gloeiende aura groeien tot ongekende hoogten.. het was alsof ik een andere persoon in de spiegel zag.. de pomp en vorm van mijn borst groeiden elke seconde.. elke herhaling.. elke set.. en van vermoeidheid was geen spoor te bekennen.. in plaats van de reguliere 8 herhalingen kwamen er vloeiend 12 uit.. waarna ik tot de 15 ging en mijn huid bijna voelde scheuren.. de training vangt aan met cable crossovers.. een nieuwe pre-exhaust methode die me erg goed bevalt.. en me in staat brengt tijdens de incline dumbbell presses met minder gewicht hetzelfde huidscheurende effect te bewerkstelligen.. maar van 'minder gewicht' was geen sprake.. de dumbbells gingen met strikte vorm de lucht in en herhaling na herhaling werkte ik in volle glorie af.. na de set met de dumbbells op mijn schoot sluit ik mijn ogen en hoor mijn adem ondanks het lawaai in de sportschool.. de muziek dempt en ik zie een vlakte.. maisvelden en een schitterende helderblauwe lucht omringen me als de zonnestralen mijn gezicht raken.. de tijd is op.. ik tel de ruimte tussen de sets met het geklop van een dikke ader op mijn voorhoofd :D mijn ogen openen en ik zie de maan als ik een koele bries de sportschool binnen voel waaien.. next level bitch, en de dumbbells reiken weer naar de oneindigheid.. na deze marteling gaan we naar de bench press.. de schijven schuiven over de glimmende barbell en zweet druipt van mijn voorhoofd.. ik voel de pomp in mijn triceps en verwacht dat mijn trainingspartner me zal moeten bijstaan.. maar ik heb het mis.. zonder enige moeite trek ik de stang uit het rek.. en 15 vloeiende herhalingen volgen.. unstoppable.. ! mijn trainingspartner kijkt me met een verbijsterde blik aan.. wat is er met jou gebeurd man.. wist hij het maar :D vloeibaar goud stroomt door mijn aderen en alles dat erdoor aangeraakt wordt, wordt groter.. harder.. krachtiger.. en nu is het onontkenbare moment gekomen dat er overweldigende groei heeft plaatsgevonden de afgelopen weken.. met zware flyes beschadig ik de laatste diepgelegen spierweefsels in mijn pectoralis en met maximum damage trek ik meer dan voldaan mijn vest over mijn opgepompte lichaam.. ik kijk in de spiegel en lach.. toen ik dit vest kocht zat het toch echt heel anders :) een handjevol xxl nutrition aminotabs gaan mijn mond in en met wat water verdwijnen ze.. het voelt alsof ik zweef.. thuis duw ik een insulinenaald door mijn huid en 50mcg igf1 lr3 verlaat het daglicht en betreedt een nieuwe wereld.. waar ze haar volle potentie zal bereiken.. zoals je al doorhad.. bevalt de 100mcg/ed erg goed :D 3 tabs turinabol volgen en ik kijk mijn flesje vloeibare arimidex aan die ik al een tijdje heb laten staan.. nog geen sporen van vocht.. hoge bloeddruk.. of acne.. interresant :) in case of emergency heb ik het staan.. samen haar vriendje nolvadex, dus no worries.. ik sluit mijn grote kluis en hang het schilderij er weer voor, de kast draait naar binnen en na een irisscan zak ik door een platform naar de huiskamer.. langzaam loop ik naar de weegschaal.. zal ik..? ach waarom ook niet.. nee.. ga af op de spiegel.. het gaat goed! ok toch stap ik erop.. tering! de anderhalve kilo die ik kwijt was is terug.. en ik heb er 5 bij.. dat is een totale winst van 6.5 kilo in wat? 3 weken? mofo! en dat post training.. ooooohh ik kan niet wachten tot morgen.. dan gaat er weer zo'n mooi ampulletje sustanon naarbinnen.. hand in hand met equipoise.. waar zal deze kuur mij heen brengen? nog zoveel schitterende weken liggen er voor me.. ik wens jullie een hele hele goede nachtrust toe en morgen een heeele fijne dag vol gezondheid, geluk (en waar mogelijk ruwe harde coïtus met jonge geile hertjes op openbare gelegenheden :D)
 
ECLIPSE zei:
mijn goede god.. lieve heer.. etc. etc. wat voel ik me ONGELOVELIJK goed :D wat ik zojuist in de spiegel zag tijdens mijn borsttraining heb ik nooit eerder gezien.. diep vertakte aderen die ik nooit eerder in zulk detail gezien had liepen over mijn armen.. en al na mijn eerste set ervaarde ik een pomp die fuseerde met een explosie van energie vanuit de diepste diepten van de nieuwgeboren centra binnenin de kern van mijn nieuwe spiercellen.. explosieve kracht deed mijn positieve karma en gloeiende aura groeien tot ongekende hoogten.. het was alsof ik een andere persoon in de spiegel zag.. de pomp en vorm van mijn borst groeiden elke seconde.. elke herhaling.. elke set.. en van vermoeidheid was geen spoor te bekennen.. in plaats van de reguliere 8 herhalingen kwamen er vloeiend 12 uit.. waarna ik tot de 15 ging en mijn huid bijna voelde scheuren.. de training vangt aan met cable crossovers.. een nieuwe pre-exhaust methode die me erg goed bevalt.. en me in staat brengt tijdens de incline dumbbell presses met minder gewicht hetzelfde huidscheurende effect te bewerkstelligen.. maar van 'minder gewicht' was geen sprake.. de dumbbells gingen met strikte vorm de lucht in en herhaling na herhaling werkte ik in volle glorie af.. na de set met de dumbbells op mijn schoot sluit ik mijn ogen en hoor mijn adem ondanks het lawaai in de sportschool.. de muziek dempt en ik zie een vlakte.. maisvelden en een schitterende helderblauwe lucht omringen me als de zonnestralen mijn gezicht raken.. de tijd is op.. ik tel de ruimte tussen de sets met het geklop van een dikke ader op mijn voorhoofd :D mijn ogen openen en ik zie de maan als ik een koele bries de sportschool binnen voel waaien.. next level bitch, en de dumbbells reiken weer naar de oneindigheid.. na deze marteling gaan we naar de bench press.. de schijven schuiven over de glimmende barbell en zweet druipt van mijn voorhoofd.. ik voel de pomp in mijn triceps en verwacht dat mijn trainingspartner me zal moeten bijstaan.. maar ik heb het mis.. zonder enige moeite trek ik de stang uit het rek.. en 15 vloeiende herhalingen volgen.. unstoppable.. ! mijn trainingspartner kijkt me met een verbijsterde blik aan.. wat is er met jou gebeurd man.. wist hij het maar :D vloeibaar goud stroomt door mijn aderen en alles dat erdoor aangeraakt wordt, wordt groter.. harder.. krachtiger.. en nu is het onontkenbare moment gekomen dat er overweldigende groei heeft plaatsgevonden de afgelopen weken.. met zware flyes beschadig ik de laatste diepgelegen spierweefsels in mijn pectoralis en met maximum damage trek ik meer dan voldaan mijn vest over mijn opgepompte lichaam.. ik kijk in de spiegel en lach.. toen ik dit vest kocht zat het toch echt heel anders :) een handjevol xxl nutrition aminotabs gaan mijn mond in en met wat water verdwijnen ze.. het voelt alsof ik zweef.. thuis duw ik een insulinenaald door mijn huid en 50mcg igf1 lr3 verlaat het daglicht en betreedt een nieuwe wereld.. waar ze haar volle potentie zal bereiken.. zoals je al doorhad.. bevalt de 100mcg/ed erg goed :D 3 tabs turinabol volgen en ik kijk mijn flesje vloeibare arimidex aan die ik al een tijdje heb laten staan.. nog geen sporen van vocht.. hoge bloeddruk.. of acne.. interresant :) in case of emergency heb ik het staan.. samen haar vriendje nolvadex, dus no worries.. ik sluit mijn grote kluis en hang het schilderij er weer voor, de kast draait naar binnen en na een irisscan zak ik door een platform naar de huiskamer.. langzaam loop ik naar de weegschaal.. zal ik..? ach waarom ook niet.. nee.. ga af op de spiegel.. het gaat goed! ok toch stap ik erop.. tering! de anderhalve kilo die ik kwijt was is terug.. en ik heb er 5 bij.. dat is een totale winst van 6.5 kilo in wat? 3 weken? mofo! en dat post training.. ooooohh ik kan niet wachten tot morgen.. dan gaat er weer zo'n mooi ampulletje sustanon naarbinnen.. hand in hand met equipoise.. waar zal deze kuur mij heen brengen? nog zoveel schitterende weken liggen er voor me.. ik wens jullie een hele hele goede nachtrust toe en morgen een heeele fijne dag vol gezondheid, geluk (en waar mogelijk ruwe harde coïtus met jonge geile hertjes op openbare gelegenheden :D)

wat ben je toch een heerlijke mongool !!! ;) :D

good luck
 
G21 zei:
wat ben je toch een heerlijke mongool !!! ;) :D

good luck

horen jullie dat? hij vindt me heerlijk ;) :D
 
Hahaah, wanneer komt je gedichtenbundel uit?! :roflol:
 
complimenten over je schrijfsT! is leuk om te lezen
 
Lekker lyrisch allemaal.......een beetje AS junk zal dit ongetwijfeld herkennen :D
 
ECLIPSE zei:
mijn goede god.. lieve heer.. etc. etc. wat voel ik me ONGELOVELIJK goed :D wat ik zojuist in de spiegel zag tijdens mijn borsttraining heb ik nooit eerder gezien.. diep vertakte aderen die ik nooit eerder in zulk detail gezien had liepen over mijn armen.. en al na mijn eerste set ervaarde ik een pomp die fuseerde met een explosie van energie vanuit de diepste diepten van de nieuwgeboren centra binnenin de kern van mijn nieuwe spiercellen.. explosieve kracht deed mijn positieve karma en gloeiende aura groeien tot ongekende hoogten.. het was alsof ik een andere persoon in de spiegel zag.. de pomp en vorm van mijn borst groeiden elke seconde.. elke herhaling.. elke set.. en van vermoeidheid was geen spoor te bekennen.. in plaats van de reguliere 8 herhalingen kwamen er vloeiend 12 uit.. waarna ik tot de 15 ging en mijn huid bijna voelde scheuren.. de training vangt aan met cable crossovers.. een nieuwe pre-exhaust methode die me erg goed bevalt.. en me in staat brengt tijdens de incline dumbbell presses met minder gewicht hetzelfde huidscheurende effect te bewerkstelligen.. maar van 'minder gewicht' was geen sprake.. de dumbbells gingen met strikte vorm de lucht in en herhaling na herhaling werkte ik in volle glorie af.. na de set met de dumbbells op mijn schoot sluit ik mijn ogen en hoor mijn adem ondanks het lawaai in de sportschool.. de muziek dempt en ik zie een vlakte.. maisvelden en een schitterende helderblauwe lucht omringen me als de zonnestralen mijn gezicht raken.. de tijd is op.. ik tel de ruimte tussen de sets met het geklop van een dikke ader op mijn voorhoofd :D mijn ogen openen en ik zie de maan als ik een koele bries de sportschool binnen voel waaien.. next level bitch, en de dumbbells reiken weer naar de oneindigheid.. na deze marteling gaan we naar de bench press.. de schijven schuiven over de glimmende barbell en zweet druipt van mijn voorhoofd.. ik voel de pomp in mijn triceps en verwacht dat mijn trainingspartner me zal moeten bijstaan.. maar ik heb het mis.. zonder enige moeite trek ik de stang uit het rek.. en 15 vloeiende herhalingen volgen.. unstoppable.. ! mijn trainingspartner kijkt me met een verbijsterde blik aan.. wat is er met jou gebeurd man.. wist hij het maar :D vloeibaar goud stroomt door mijn aderen en alles dat erdoor aangeraakt wordt, wordt groter.. harder.. krachtiger.. en nu is het onontkenbare moment gekomen dat er overweldigende groei heeft plaatsgevonden de afgelopen weken.. met zware flyes beschadig ik de laatste diepgelegen spierweefsels in mijn pectoralis en met maximum damage trek ik meer dan voldaan mijn vest over mijn opgepompte lichaam.. ik kijk in de spiegel en lach.. toen ik dit vest kocht zat het toch echt heel anders :) een handjevol xxl nutrition aminotabs gaan mijn mond in en met wat water verdwijnen ze.. het voelt alsof ik zweef.. thuis duw ik een insulinenaald door mijn huid en 50mcg igf1 lr3 verlaat het daglicht en betreedt een nieuwe wereld.. waar ze haar volle potentie zal bereiken.. zoals je al doorhad.. bevalt de 100mcg/ed erg goed :D 3 tabs turinabol volgen en ik kijk mijn flesje vloeibare arimidex aan die ik al een tijdje heb laten staan.. nog geen sporen van vocht.. hoge bloeddruk.. of acne.. interresant :) in case of emergency heb ik het staan.. samen haar vriendje nolvadex, dus no worries.. ik sluit mijn grote kluis en hang het schilderij er weer voor, de kast draait naar binnen en na een irisscan zak ik door een platform naar de huiskamer.. langzaam loop ik naar de weegschaal.. zal ik..? ach waarom ook niet.. nee.. ga af op de spiegel.. het gaat goed! ok toch stap ik erop.. tering! de anderhalve kilo die ik kwijt was is terug.. en ik heb er 5 bij.. dat is een totale winst van 6.5 kilo in wat? 3 weken? mofo! en dat post training.. ooooohh ik kan niet wachten tot morgen.. dan gaat er weer zo'n mooi ampulletje sustanon naarbinnen.. hand in hand met equipoise.. waar zal deze kuur mij heen brengen? nog zoveel schitterende weken liggen er voor me.. ik wens jullie een hele hele goede nachtrust toe en morgen een heeele fijne dag vol gezondheid, geluk (en waar mogelijk ruwe harde coïtus met jonge geile hertjes op openbare gelegenheden :D)

Alinea's maat alinea's !! :D Succes maat, heb er zelf ook zin in man, moet nog laaaangg wachten :mad:
 
ik zal volgende keer beter mijn best doen kerel :) waarom moet je nog laaaaaaaaaaang wachten?? :P bedankt voor alle positieve feedback guys :D
 
ECLIPSE zei:
ik zal volgende keer beter mijn best doen kerel :) waarom moet je nog laaaaaaaaaaang wachten?? :P bedankt voor alle positieve feedback guys :D

Ik heb de mijne voor april gepland. Kuur voor de zomer. Vandaar ;)
 
ik zou toch zo durven zweren dat ik al een nieuw stuk had geschreven :P maargoed.. het zonnetje scheen de laatste dagen en de hertjes liepen er weer schaars gekleed bij wat zorgde voor de nodige erecties voorafgaand aan mijn slopende trainingsessies van de afgelopen dagen.. armen en rug zijn aan de beurt geweest.. en in de naam van buddha en alle andere dikke blije figuren wat was dat toch HEERLIJK! die POMP!! niet te geloven! vandaag krijgen de beentjes op de billen van ome eclipse :D dinsdag een dagje gemist en dat maak ik dus morgen (normaal rustdag) goed met een schoudertraining.. als ik tenminste uit de slaapkamer kan ontsnappen van het vrouwtje :D de kilo's lijken eraan te schieten want ik heb er inmiddels 7 meer dan toen ik begon.. en dat zijn er zo'n 5.5 meer dan het moment van mijn laatste injectie tijdens mijn vorige kuur.. we zijn echt met sprongen omhoog gegaan de afgelopen maanden en ik geef inmiddels kleine interviews af en maak de ecto's en hun volgelingen blij met het aanspannen van de biceps.. waarna ik ze verwonderd en vol motivatie achterlaat om te gaan trainen.. ook buiten, op het werk en in andere openbare.. en minder openbare gelegenheden wordt mijn snelle toename in grootte opgemerkt.. komt allemaal door mijn nieuwe weightgainer en creatine uit polen.. ja ja.. die polen kunnen er wat van :D oh shit nu schrijf ik alweer zonder alinea's.. sorry! anyways, mijn kracht en energie niveau's zijn echt om geil van te worden.. en dat ben ik dan ook de hele dag.. eergisteren was ik in het park met vrouwtje en na lange tijd ben ik eindelijk weer eens van bil gegaan in de bosjes.. spannend was dat weer.. :D toi toi toi.. ik voelde me net een konijntje.. ik denk dat vrouwtje dat beeld niet met me deelde toen ik haar als een grote geile coïtushongerige aap tegen een boom aan nam.. maar klagen doet ze niet :D elke dag beleef ik nieuwe hoogtepunten en vanmiddag keek ik uit over het water en voelde me een voldaan man.. wat is het leven toch mooi als bodybuilder :D ik wacht met smart op mijn voorraadje vitargo en ben heel benieuwd naar het effect van dit goedje.. cave canem servus! en.. carpe diem ;)
 
Lekker spul die Nutral he? :D

Je schrijft idd ongelofelijk leuk,bro!

Wat alinea's zouden zoals eerder gezegd niet misstaan maar desalniettemin is het zeer vermakelijk om zo je log te lezen.

Het gaat dus erg lekker en heb dus niks op of aan te merken,ga lekka zo door! ;)
 
in het schemerlicht zie ik door de gordijnen heen een man in een donkere kamer aan iets dat lijkt op een leestafel zitten.. aan de tafel verlicht door een enkele kaars maakt hij slechts een enkele subtiele beweging wanneer hij de bladzijden van zijn dikke boeken omslaat.. waarna hij vol aandacht, diep nadenkend even stil blijft zitten en zo nu en dan zijn biceps lijkt te bewonderen..

door de struiken en bosjes poog ik dichterbij te komen.. nieuwsgierigheid voedt mijn lichaam die geen ruimte openlaat voor fouten als ik de duisternis van de tempel waarin deze ziel zich bevindt langzaam betreedt.. adrenaline neemt mijn angst weg en eenmaal bij het raam aangekomen gluur ik naar binnen.. de kaars lijkt een rij glazen buisjes te verlichten met goudkleurige vloeistof.. die eindigt in een opstapeling van potjes en glinsterende strips tabletten.. op een doos injectiemateriaal.. the horror!! the HORROR! :P waar is deze snode man mee bezig? dagen observeer ik deze lugubere persoon.. elke dag in de avonduren verlaat hij zijn onderkomen en blijft een anderhalf uur weg waarna hij bezweten en met kloppende aderen terugkeert.. hij groeit.. ontwikkelt.. wonderbaarlijk.. ik wacht tot het kaarslicht dimt.. en klim door de ruit.. EUREKA! aantekeningen.. :D

*tromgeroffel svp..*

stardate 5760.1 (jaja deze klopt echt, no shit!)

als ik me niet vergis bevinden we ons reeds in week 8 :D de 3000mcg nutral heeft me erg goed gedaan, en ik herken mijn delen van mijn fysiek bijna niet meer terug als het gaat om spierdichtheid.. ondanks de negatieve ophef omtrent dit product blijf ik het voorlopig nog een aanrader noemen, en gebruik het mogelijk op korte termijn weer.. dit alles gepaard met een opmerkelijke gewichtstoename vanaf het begin van mijn vorige kuur tot nu spreken we inmiddels van een heuze transformatie :D

ik ben uiteraard gewoon doorgegaan met de sustanon en boldenone, en dit nog zo'n 2 weken.. de oral turinabol is me ook zeer goed bevallen, de krachttoenames durf ik onwerkelijk te noemen in de huidige stack

daarnaast gebruik ik nu, ondanks de langere periode orals die dit met zich meebrengt, ook stromba tabs in de hoop dat deze wat verlichting brengen aan mijn schouderblessure en een opspelende linkerknie :) na week 10 trek ik de kuur zoals gepland door, maar niet met deca en test enanth, maar met test enanth. en tren enanth. :D en.. ja ja.. hoogstwaarschijnlijk HGH (oh jee!) de HGH wil ik voor een maand of 6 gaan gebruiken op 4-5IU e/d.. meer hierover volgt nog.. de tren doseer ik op 400mg/w en de test op 500mg/w, beide zijn deze van GG.. de HGH wordt of jintropin, of hygentropin

mijn gewicht is op het moment stabiel, en daar ben ik erg blij om aangezien ik de afgelopen dagen een flinke kou heb gevat.. ondanks slecht eten, hoge koorts en bar weinig trainen de afgelopen weeg ben ik geen gram verloren.. als het goed is stap ik morgen weer de sportschool binnen om deze iets platter uitziende fysiek weer in te ruilen voor mijn rechtmatig verkregen volheid :D

mijn dieet en supplementenregime zijn onveranderd gebleven, alleen slik ik er nu animal pak bij voor een lichte vitamine boost en heb net voordat ik ziek werd van wat vitargo CGL gesnoept.. hier heb ik nog geen opmerkelijke resultaten mee geboekt, ik merkte er eerlijk gezegd geen moer van :D maar ik zal nog eens een poging tot oplaadfase doen zodra ik beter ben

meer volgt..
 
stromba tegen gewrichtsblessure's? vertel eens waar heb je dat vandaan. want weet wel dat stromba bij bepaalde personen voor pijnlijke gewrichten kan zorgen.

aan de hgh? jammie,

wat zijn je stats, leeftijd enz. ben wel erg benieuwd naar.

ps. je log is een aanrader om te lezen
gr d
 
Haha je houd nog karma van me tegoed!! ...maar wat ben je van plan met die hgh te gaan nemen..?
 
Back
Naar boven