MuscleMeat

hypo achtig op tren en t3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
ben nu aan het cutten op bold tren en t3
vorig naar had ik ook tren en t3 en dezelfde klachten, daarvoor nooit last van gehad


ik krijg meerdere keren per dag een licht gevoel in mijn hoofd krijg het dan ook warm en zweterig en trillende handen....lijkt net een hypo

rare is dat ik dit zelf ooit na een maaltijd heb met rijst en kip

verder voel ik mij soms gewoon beetje raar en soms merk ik niks..


iemand enig idee (tren e op 400mg)
 
t3 en tren (op lange termijn) doen beiden iets met je schildklier en bloedsuiker. Ik heb zelf op test/tren/t3 elke dag wel last van lage bloedsuiker. Gewoon zorgen dat je genoeg eten in de buurt hebt, het hoeft niet perse direct zoete zooi te zijn, maar met dit laatste ben je wel het snelst weer de oude.
 
Reactie gaf mijn lichaam ook eens, 2 jaar geleden. Wat carbs en eiwitten idd. Hoe zit het met je waterinname? Ik gebruik zelf overigens nooit meer clen, werd er wat "schichtig" van. Lag aan de clen, op een vakantie in bulgarije eens in de apotheek gekocht. Ik werd nog vreemd aangekeken dat ik geen vials test enzo wilde haha ::P
 
Misschien moet je eerst onderzoek doen naar een stof voor je ze gaat slikken.

Stop maar met je T3.
 
laat mij even een lijst zien waar dit staat...

ben nog nooit eerder tegengekomen namelijk
1. Symptomen van hyperthyreoïdie

Opwinding en prikkelbaarheid
- Invloed op het zenuwstelsel, daarom beef je dus en voel je je wat "raar".
Warmte-intolerantie
-Bij dat gevoel van drukkende hitte zweten ze soms, een beetje zoals de ‘opvliegers’ die veel voorkomen in de
menopauze. Door het zweten daalt je bloeddruk en in combinatie met verhoogd metabolisme kun je je flauw voelen.


Semi van de eerste de beste site gehaald, en semi aangevuld.

 
1. Symptomen van hyperthyreoïdie

Opwinding en prikkelbaarheid
- Invloed op het zenuwstelsel, daarom beef je dus en voel je je wat "raar".
Warmte-intolerantie
-Bij dat gevoel van drukkende hitte zweten ze soms, een beetje zoals de ‘opvliegers’ die veel voorkomen in de
menopauze. Door het zweten daalt je bloeddruk en in combinatie met verhoogd metabolisme kun je je flauw voelen.

Semi van de eerste de beste site gehaald, en semi aangevuld.


leuk dat jij opwinding en prikkelbaar een hypo noemt maar zo kan ik het toch niet uit de tekst halen.
 
trillen,beven, lijk bleekwit, zweten etc allemaal gehad op tren.
 
heb je je bloedsuiker gemeten om te kijken of het wel een hypo was of was het gewoon een gevoel?
 
leuk dat jij opwinding en prikkelbaar een hypo noemt maar zo kan ik het toch niet uit de tekst halen.
Heb ik nooit een hypo genoemt. Jij bent gewoon te achterlijk om te beseffen dat het geen hypo is.
 
Rijstewafels for the win in je cut op Tren en T3. Heb het zelf ook ervaren, daarom
Cut ik niet meer :p
 
Zieke carb cravings ook al gehad op tren gewoon meer carbs eten en niet teveel tijd tussen je meals laten
 
Heb ik nooit een hypo genoemt. Jij bent gewoon te achterlijk om te beseffen dat het geen hypo is.


heb eerder het gevoel dat je de slimme jongen uit wil hangen maargoed ik weet teminste weer dat ik geen verstand heb....thnxx
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Back
Naar boven