Fitness Seller

Hypos

  • Topic starter MissD
  • Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 693
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

MissD

Novice
Lid geworden
30 aug 2022
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m68
Hoi allemaal!

Heeft iemand van jullie enig idee of je een hypo kunt krijgen van test icm trenbolone? Of heeft iemand van jullie daar ooit van gehoord?

Wekelijkse dosering :
500mg test E
400mg Tren E

Ik heb het dus niet over ‘hypo achtige verschijnselen’ maar echte hypo’s, meerdere keren per dag met suiker waardes onder de 3.

Alvast bedankt :)
 
Als je deze waardes hebt zou ik eerst je arts bellen om afspraak te maken.
 
Als je deze waardes hebt zou ik eerst je arts bellen om afspraak te maken.
Ja nou mijn broer ligt nu dus in het ziekenhuis dus die medische zorg is er inmiddels maar de link met trenbolone wordt vooralsnog niet gelegd. Ik ben heel bezorgd en vraag me af of het door dat spul kan komen, toen ik zocht op google vond ik wel wat verhalen maar vroeg me af of iemand hier iets soortgelijks heeft meegemaakt.
 
Je bent een vrouw die test en tren zet?

Edit: nevermind het gaat over je broer
 
Diabetes en gebruik van anabolica gaat prima samen maar je moet wel je info goed gaan doen. Je kunt maar zo niet hoppa test en tren gaan gebruiken zou dit in overleg gaan doen met je arts! Ik ben zelf diabeet en sta onder controle internist prik iedere maand bloed om de 3 maand hartfilmpje en checken alles wat er te checken valt. Pffff eerst huiswerk doen dan pas gebruiken!
 
Diabetes en gebruik van anabolica gaat prima samen maar je moet wel je info goed gaan doen. Je kunt maar zo niet hoppa test en tren gaan gebruiken zou dit in overleg gaan doen met je arts! Ik ben zelf diabeet en sta onder controle internist prik iedere maand bloed om de 3 maand hartfilmpje en checken alles wat er te checken valt. Pffff eerst huiswerk doen dan pas gebruiken!
Hij is dus geen diabeet. Ze verdenken een tumor op zijn alvleesklier, daarom zit hij in een ‘vast’ van 5 dagen. Hij zit nu op bijna 24 uur en heeft geen 1 hypo gehad, vandaar de vraag: zou het te maken kunnen hebben met de trenbolone. Ik weet niet in hoeverre hij zijn huiswerk heeft gedaan dus je hoeft niet zo te zuchten.
 
Gewoon een bezorgd iemand die volgens mij een hele heldere vraag stelt.
 
Hij is dus geen diabeet. Ze verdenken een tumor op zijn alvleesklier, daarom zit hij in een ‘vast’ van 5 dagen. Hij zit nu op bijna 24 uur en heeft geen 1 hypo gehad, vandaar de vraag: zou het te maken kunnen hebben met de trenbolone. Ik weet niet in hoeverre hij zijn huiswerk heeft gedaan dus je hoeft niet zo te zuchten.
Gebruikt ie er niet gewoon insuline naast? En hoe oud is ie?
 
Nee, hij gebruikt er geen insuline naast. Hij is 42.
Andere dingen in zijn kastje met anabolen? Anders zou ik inderdaad ook eerder denken in de richting van een insulinoom (een tumor die insuline afgeeft en daardoor de lage bloedsuikerspiegel veroorzaakt). Sterkte in elk geval.
 
Andere dingen in zijn kastje met anabolen? Anders zou ik inderdaad ook eerder denken in de richting van een insulinoom (een tumor die insuline afgeeft en daardoor de lage bloedsuikerspiegel veroorzaakt). Sterkte in elk geval.
Nee dan had ik dat echt geweten.

We zijn er ook bang voor.. ik hoopte op iemand die het herkende en ik gerust gesteld zou worden maar we zullen inderdaad moeten afwachten. Ontzettend bedankt voor het meedenken
 
Sterkte met je broer(tje) ♥️
Op 42jarige leeftijd zou ik ook gaan opletten hoe en met wat je kuurt, 400mg tren is best hoge dosis. ook ivm herstel.
(buiten deze klachten om)
 
Sterkte en beterschap voor jouw broer!
 
Back
Naar boven