XXL Nutrition

Hypotheek voor moslims.

Bezoekers in dit topic

toch vind ik het vaag: informele leencircuits daar is niks mis mee, maar rente ontvangen wel.
 
Schrijft onze grondwet niet dat alle burgers gelijk zijn, en er geen onderscheid mag wezen? Zo'n moslim ziekenhuis en hypotheek druist hier geweldig tegenin natuurlijk. Zelfs door stoop om de mond te smeren met woorden als "voorrangscultuur en positieve discriminatie" krijgen ze dit nog niet voor elkaar, de grondwet kan niemand zomaar omheen zonder de krabbel van Bea, en de steun van twee derde van het volk.
 
Zijn ze nu helemaal gek geworden?
 
tja, whats next.

Ik maak me trouwens niet meer druk om zulke dingen, tegenwoordig heb je gewoon teveel bullshitters.
 
Ik vind het prima dat moslims geen rente ontvangen, maar betalen dat zullen ze! Het moet niet gekker worden, wat krijgen we straks?! Dat ze hun eigen scholen, gebedsruimtes en politieke partijen krijgen? Dan zijn we pas echt ver van huis, god behoede dit land.
 
Ik ben heel even het spoor bijster. Eerst zitten die linkse knakkers te zeiken dat autochtonen zich meer moeten inzetten om samen met allochtonen te leven, en nu springen er opeens allerlei van dit soort zaken uit de grond.
 
Schrijft onze grondwet niet dat alle burgers gelijk zijn, en er geen onderscheid mag wezen? Zo'n moslim ziekenhuis en hypotheek druist hier geweldig tegenin natuurlijk. Zelfs door stoop om de mond te smeren met woorden als "voorrangscultuur en positieve discriminatie" krijgen ze dit nog niet voor elkaar, de grondwet kan niemand zomaar omheen zonder de krabbel van Bea, en de steun van twee derde van het volk.

Dan zal het voor de rechter komen. En helaas, links heeft een geweldige overmacht in de wereld van de rechtspraak.
 
Ik ben heel even het spoor bijster. Eerst zitten die linkse knakkers te zeiken dat autochtonen zich meer moeten inzetten om samen met allochtonen te leven, en nu springen er opeens allerlei van dit soort zaken uit de grond.

haha idd ze worden genaaid door hun eigen kiezers.
 
Als ze het ook voor niet-moslims invoeren vind ik het best....anders word ik ook wel ff moslim voor een dag en regelen we die shit gewoon.
 
Is gewoon een slimme manier om geld te verdienen aan moslims. Ze betalen geen rente maar wel veel meer geld voor een huis en de bank verdient hier extra aan. Geen discriminatie, maar vraag & aanbod.

Halal hypotheek
 
Laatst bewerkt:
Ik heb altijd gedacht dat je werk moest hebben voordat je een hypotheek kon krijgen :D
 
het word steeds meer een separtaie maatschappij
en dat wordt alleen mogelijk gemaakt door moslims .


180 uur cultuurinzicht als studie en nog steeds haat ik die moslims :o
 
het word steeds meer een separtaie maatschappij
en dat wordt alleen mogelijk gemaakt door moslims .


180 uur cultuurinzicht als studie en nog steeds haat ik die moslims :o

dat krijg je ervan als je moslims je huiswerk laat maken.........!!

:p
 
als rente ontvangen ook al verboden is, hoeveel moslims hebben er dan nog een spaarrekening ??

;)
 
er zijn zoveel moslims die in nederland geld lenen en dat dan in turkije op de bank zetten, rente is daar veel hoger, hebben dat snel terugverdient, kun je niet tegen op sparen. dus wat dat verhaal betreft dat moslims geen rente mogen ontvangen en betalen, bullshit, en de moslimondernemers dan, we worden straks in ons eigen land nog eens gediscrimineerd, met alle respect voor de moslims maar denk dat ik me maar bekeer tot de islam,
 
De moslims komen eraan.. ze gaan het land overnemen!! vlucht nou ke nog vluchten kan... het kan zomaar te laat zijn hahahahahahaha....
 
als rente ontvangen ook al verboden is, hoeveel moslims hebben er dan nog een spaarrekening ??

;)

Daar heb jij volgens mij een punt mee.

Misschien dat EricR zich hier over kan buigen want hij is natuurlijk alwetend;)
 
Dan zal het voor de rechter komen. En helaas, links heeft een geweldige overmacht in de wereld van de rechtspraak.

Onzin, ook een rechter kan niet tegen de grondwet in beslissen.
 
Daar heb jij volgens mij een punt mee.

Misschien dat EricR zich hier over kan buigen want hij is natuurlijk alwetend;)

:roflol: Alzwetend misschien, verder gewoon iemand die google effectief weet te gebruiken. :thumbup:
 
Back
Naar boven