XXL Nutrition

Hypotheek voor moslims.

Bezoekers in dit topic

Vrij oud nieuws trouwens :

AD.nl - 24 uur per dag actueel nieuws /

En die Halal hypotheek kwam jaren geleden ook al ter sprake.

Kan me wederom eigenlijk geen zak boeien hoe zo'n hypotheek heet. Dat heet nou marktwerking, iets waar degenen die stemmen op liberale partijen voorstander van zouden moeten zijn. Maar ja sommigen zijn te druk bezig om hun oogkleppen vast te houden.

briljante opmerking en verdient applaus....:clap: :clap: :clap:

handel is handel en of dat nu rente heet of te duur verkopen het komt op het zelfde neer de gene die geld aan een ander geven willen daar iets voor terug.
Het mooie vindt ik dat in eerste instantie twee maal overdrachtsbelasting moet worden betaalt eerst door de financier (koper die het doorverkoopt) en daarna door de werkelijke moslim koper. Daarnaast heb je natuurlijk als moslim koper geen recht op teruggave van de belasting. terwijl de financier die mischien wel meerder panden heeft opgekocht en doorverkocht slechts 1 x de rente van een pand kan aftrekken. Het kan dus niet anders dan dat z'n leningsvorm veel meer gaat kosten en dat de staat er beter van wordt.... ik zou zeggen alle moslims die z'n idee hebben welkom in ons land....:D
 
briljante opmerking en verdient applaus....:clap: :clap: :clap:

handel is handel en of dat nu rente heet of te duur verkopen het komt op het zelfde neer de gene die geld aan een ander geven willen daar iets voor terug.
Het mooie vindt ik dat in eerste instantie twee maal overdrachtsbelasting moet worden betaalt eerst door de financier (koper die het doorverkoopt) en daarna door de werkelijke moslim koper. Daarnaast heb je natuurlijk als moslim koper geen recht op teruggave van de belasting. terwijl de financier die mischien wel meerder panden heeft opgekocht en doorverkocht slechts 1 x de rente van een pand kan aftrekken. Het kan dus niet anders dan dat z'n leningsvorm veel meer gaat kosten en dat de staat er beter van wordt.... ik zou zeggen alle moslims die z'n idee hebben welkom in ons land....:D



Jij bent zeker Moslim?
 
:roflol: Alzwetend misschien, verder gewoon iemand die google effectief weet te gebruiken. :thumbup:

Voor de onzin die ik hier neerzet heb ik Google niet nodig.
 
De moslims komen eraan.. ze gaan het land overnemen!! vlucht nou ke nog vluchten kan... het kan zomaar te laat zijn hahahahahahaha....

haha inderdaad wat een paniekzaaiers hier :D
 
Jij bent zeker Moslim?

Nee dat ben ik niet.... ik ben gewoon voorstander van dommigheid als mensen uit geloofsovertuiging behoeften hebben om meer te betalen aan het algemene nut dan ben ik voorstander. Laat de moslims of andere gelovige maar flink betalen voor onze verzorgingsstaat dan ben ik best bereid om oogluikend toe te staan dat er her en der een gebedshuis, schooltje of ziekhuisje komt waar mensen (dik voor betalen) hun zelfbedachte en zogenaamde geloof kunnen practiceren. zolang ik er geen last van heb neem ik graag hun centen over. Het wordt anders als we door die toevoegingen meer zouden moeten gaan betalen.

Daarnaast juig ik het toe dat mensen op zondag of op vrijdag lekker binnen zitten in een betonen of stenen gebouw met glas in lood raampjes om te luisteren naar een kwakzalver die voordracht uit eeuwen oude filosofiese romans. Uit de praktijk kan ik ook beamen dat gelovige mensen niet z'n gezelige mensen zijn. Die kan ik op vrijdag en zondag best missen in de kroeg of in de fitness ruimte..
 
tja moeten we daar ook maar een bom op gooien he
(word een gat in de markt al die bommen :D)
 
ik vind dat gedoe van "de moslims dit en dat" maar dikker zever hoor,de regering moet maar zo achterlijk niet zijn om op al die eisen in te gaan he...hoe zou je nu zelf zijn?? Volgens mij kunnen die moslims wel hartelijk lachen over hoe dom we wel niet zijn...en ze hebben nog gelijk ook...
 
Vrij oud nieuws trouwens :

AD.nl - 24 uur per dag actueel nieuws /

En die Halal hypotheek kwam jaren geleden ook al ter sprake.

Kan me wederom eigenlijk geen zak boeien hoe zo'n hypotheek heet. Dat heet nou marktwerking, iets waar degenen die stemmen op liberale partijen voorstander van zouden moeten zijn. Maar ja sommigen zijn te druk bezig om hun oogkleppen vast te houden.

Zelfs van liberalen zijn niet alle principes te koop. Bovendien houden wij wél van lange termijndoelen en als de moslims komen (en dat doen ze, het is de kwestie ze te vertragen) wonen wij met zijn allen in een handomdraai in een grot zonder rente.
 
Zelfs van liberalen zijn niet alle principes te koop. Bovendien houden wij wél van lange termijndoelen en als de moslims komen (en dat doen ze, het is de kwestie ze te vertragen) wonen wij met zijn allen in een handomdraai in een grot zonder rente.

eerder gaten, in limburg hebben ze her en der nog wel grotten. Maar met alle bommen die ze in het topic willen droppen, moet dat geen probleem zijn
 
Als ze het ook voor niet-moslims invoeren vind ik het best....anders word ik ook wel ff moslim voor een dag en regelen we die shit gewoon.

Juh zo is dat. En hoe gaan ze controleren of jij wel 'genoeg moslim bent'. Ik kan ook zeggen dat ik moslim ben, sterker nog, ik kan me zelfs laten bekeren in een moskee. Misschien lieg ik dan nog altijd.

Moet ik dan in het bijzijn van een paar van die ambtenaren Muus eens flink in elkaar rammen, haar 10 meter achter me laten lopen, arabisch spreken (schreeuwen), wat gebedjes opzeggen en langer dan 6 maanden met een baard lopen? Of moet ik ook nog een jelabba (christus hoe heet dat ding nou) lopen ???
 
Dreigen met een set bommen op je buik is natuurlijk voldoende.
 
eerder gaten, in limburg hebben ze her en der nog wel grotten. Maar met alle bommen die ze in het topic willen droppen, moet dat geen probleem zijn

Ik heb een bijbaan in de limburgse grotten :p
 
Grappig. Die gozer van dat bedrijf traint bij mij.
 
ze moeten altijd speciaal doen die vreemdelingen.
en de hardwerkende mens mag de volle pot btalen.
profiteurs ja
 
Back
Naar boven