Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ga men Trainingsdagen veranderen naar Dinsdag, Donnerdag en Zaterdag.
Dan moet ik maar op 2dagen in de werkweek gaan trainen ipv 3. Heb ik iets meer rust.
Vandaag eerste werkdag gehad. Werk nu op de baan dus elke dag redelijk laat thuis.
Ook moeilijker om goed te eten nuwel crap, maarja zal zo ook maar moeten gaan
(Squat moest ik 45kg doen ipv 47.5kg zie ik juist pas. Niet erg, foutje)
Rows
5x27.5
5x27.5
5x27.5
5x27.5
5x27.5
Military press
5x27.5
5x27.5
5x27.5
5x27.5
5x27.5
Pull ups
5xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
Okéééééé, eindelijk terug gaan trainen, weekje en half onderbreking gehad.
Ging nog goed, heb het gewicht niet verlaagd of hetzelfde gehouden.
Heb gewoon verhoogd met 2.5kg zoals normaal.
Damn wtf deadlift voelde vies zwaar aan.
Denk dat het komt omdat ik het direct na squat heb gedaan(bench was bezet).
Rest ging goed, dips gaan beter en beter. Bench is nogaltijd redelijk easy en squat moet ik al puffe aventoe
Military press = PR
5x32.5
5x32.5
5x32.5
5x32.5
5x32.5
Pull ups
5xBW
3xBW
3xBW
3xBW
MP heb ik vandaag ge PRt zie ik juist in men grafiekje van op bb.com Bodybuilding.com - I Against I's BodySpace
Squat ben ik eingelijk ook zo goed als aan het PRen want vroeger deed ik maar "shallow squatting dick squats"nu onder parallel.
Oké was dus lichtjes aan het sterven deze workout(daarom ook geen pull ups gedaan).
Had niet genoeg kunnen eten voordat ik ging trainen en daarmee was ik al bijna op toen ik gedaan had met squattenno good.
Maar toch alles gePRt
Military press = PR
5x37.5
5x37.5
5x37.5
5x37.5
5x37.5
Squat laatste set maar 4 kunnen doen ipv 5, damn. Volgende workout terug 65kg nemen.
Rows gaan nogsteeds goed.
MP heb ik ook serieus moeten pushe, volgende keer 40kg, zou al mooi zijn als ik dat zou halen
Idd echt motiverend zo trainen voor pr's vind ik.
Juist rap op de weegschaal gesprongen
67.7kg stond er nu op, wel rekening mee houden dat het avond is en juist shake binnen gewerkt.
Met een lengte van 1.73m
Dus mogen zeker nogwat kilotjes bij, maar doe men best
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.