Fitness Seller

I Declare War (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die triceps hell zijn wel bruut! :)
 
natuurlijk ga je het morgen halen leon... zijn maar 10 3-tjes!

just do it!
 
die triceps hell zijn wel bruut! :)
Yep! Ideaal ook voor als je 's niet veel tijd hebt. In twee minuten is alles aan gort :)
natuurlijk ga je het morgen halen leon... zijn maar 10 3-tjes!

just do it!
BAM :fire:

15-10-10 - Smolov week 2, dag 4

Warmup

Box Squat:
- 10 x 60
- 6 x 100
- 3 x 140
- 1 x 160
- 10 x 3 x 180 (pr, mother****erz)
De werksets kostten met 40 minuten vandaag.

Abzz: 4 sets

Incline Bench (45 graden):
- 8 x 60
- 8 x 80
- 8 x 80
- 10 x 70
Pff, zwaar op de schouders zo.

Triceps Band Pushdowns: 3 x 50 reps
Weer wat last van m'n pezen in m'n linderarm, vandaar high-rep voor de doorbloeding.

Comment:
Het ging beter dan gister. Zal het te maken hebben met de 6 bakken koffie van vandaag? :D
 
Ain't nothing to it but to do it and you're doing it :fire:
 
smolov beter te doen op de box dan los?
 

Ain't nothing to it but to do it and you're doing it :fire:
Thnx.
smolov beter te doen op de box dan los?

Denk het wel, vooral ivm mogelijke techniekfouten en de daaruit volgende kand op blessures.
Al moet ik wel zeggen dat elke rep nu technisch aardig solid voelt, de techniek is er na een paar weken veel squatten gewoon goed ingeslepen.

17-10-10

Gister heb ik met een paar collega's nog wat strongman-stuff mee/voor-gedaan. Wou eigenlijk helemaal niets doen, ivm week 3 van Smolov, maar ik kon het niet laten.
Heb het overigens wel goed rustig gehouden:
- Opgebouwd tot 5x70 strikt op de log
- 10 tot 15 singles op de tire
- chain yoke een paar runs op 130 (de jongens gingen gelukkig niet zwaarder :P)
- Timbers tot een run van 85 kg, 20 meter

18-10-10 - Week 3, dag 1

Warmup

Box Squat:
- 10 x 60
- 8 x 100
- 3 x 140
- 4 x 9 x 155 (pr)
En easy!

Band Leg curls: 3 x 30 reps

Pull-ups: 4 x 6 x BW

Hammercurls:
- 10 x 22
- 10 x 22
- 12 x 22

Comment:
Feelin' gr8!
 
Harde shit Leon.. ga je trouwens naar Nightmare ? Neophyte in de oldschool area :heart::heart:
 
Harde shit Leon.. ga je trouwens naar Nightmare ? Neophyte in de oldschool area :heart::heart:

Mellow Moenie Mauwe! haha, vet hoor! Maar ik ga niet..
Volgende feestje is Thunderdome :)
 
thuuuuuuuuuuuuunderdoooooooooooooooooooooooooome
 
Леон идет быстро!
 
sterke box squats!
Thnx!
Mooi dat die easy ging! Suc6 weer vanaaf.
http://www.youtube.com/watch?v=NitYVpCLPWg
Haha, bedankt! En oh, wat een muziek weer :D

19-10-10 - Week 3, dag 2

Warmup

Box Squat:
- 10 x 60
- 8 x 100
- 3 x 140
- 5 x 7 x 165 (pr)
Het begon makkelijk, maar de laatste twee waren erg zwaar. Ik wil ondertussen wel een keer wat anders dan squatten. Gelukkig nog twee trainingen volgens het schema, volgende week maxen en dan twee weken een beetje speed-training :)

Incline Bench (45 graden):
- 15 x stang
- 8 x 60
- 4 x 6 x 85

Triceps Band Pushdowns: 1 x 50 reps

Band pull aparts: 1 x 50 reps

Buik: 2 sets

Comment:
-
 
Wel netjes man dat je het volhoudt zonder pijntjes!

Wat hoop je op je max dag te halen?
 
Hehe, goed bezig kerel, je doet exact dezelfde sets en gewichten als ik bij Smolov vorig jaar! Keep it up! Ik moet zeggen dat je de rustdagen af en toe niet moet vergeten. Het maakt namelijk niks uit als je een training een dag opschuift. Ik heb de 3 weken toen in 3,5 week gedaan maar voelde me wel uitgerust! Neem ook genoeg rust voor de max effort na 4 weken, liever 2-3 dagen extra rust. Ik had toen het idee niet klaar te zijn voor de max attempt, wel vantevoren maar de dag zelf te weinig eruit gehaald. Later wel gecompenseerd hoor!
 
Wel netjes man dat je het volhoudt zonder pijntjes!

Wat hoop je op je max dag te halen?

Pijntjes heb ik wel, al zijn het gelukkig nog geen blessures te noemen. M'n rug voelt haast 24/7 stijf, de aanhechting in m'n linkerarm is niet helemaal fris en vandaag voelde ik weer iets steken naast m'n schouder. Ik moet het buiten de squats gewoon rustig aan doen. Toch is m'n UB-kracht nog intact, zeker weten.

Op m'n max-dag hoop ik stiekem op 220, maar wellicht is 215 meer realistisch.
 
wattafak is smolov??..en is dat niet oersaai hele tijd van die repjes te squatten?

maar ziet er wel sterk uit hoor btw en uiteraard whatever makes your boat float

geen haat :D (Y)
 
Hehe, goed bezig kerel, je doet exact dezelfde sets en gewichten als ik bij Smolov vorig jaar! Keep it up! Ik moet zeggen dat je de rustdagen af en toe niet moet vergeten. Het maakt namelijk niks uit als je een training een dag opschuift. Ik heb de 3 weken toen in 3,5 week gedaan maar voelde me wel uitgerust! Neem ook genoeg rust voor de max effort na 4 weken, liever 2-3 dagen extra rust. Ik had toen het idee niet klaar te zijn voor de max attempt, wel vantevoren maar de dag zelf te weinig eruit gehaald. Later wel gecompenseerd hoor!
Hehe, ik mag hopen dat ik dan volgend jaar ook 260 squat!
Qua max zal ik het wel zien volgende week, de echte max zal toch pas ergens in december liggen, ik ben van plan het hele schema te doen. Overigens is het wel interessant wat je zegt. Ik heb eens eerder de basis mesocycle gedaan en toen viel me de max-dag ook iets tegen. Daarna kon ik in de weken erna wel weer een pr zetten.
Wellicht heeft je lichaam gewoon meerdere weken herstel nodig om er alles uit te halen wat erin zat.
Helaas voordat ik ga maxen, eerst donderdag en vrijdag nog overleven, normaal moet dat lukken, lichamelijk in elk geval wel :P
wattafak is smolov??..en is dat niet oersaai hele tijd van die repjes te squatten?

maar ziet er wel sterk uit hoor btw en uiteraard whatever makes your boat float

geen haat :D (Y)
Smolov is pure haat haha :D

http://ontariostrongman.ca/resources/training/smolovsquatcycle.htm
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven