Fitness Seller

I-doser, wie doet de test? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michiel4

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
8.235
Waardering
310
Lengte
1m83
Heeft iemand dit al eens getest?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Idoser simuleert de effecten van drugs via geluid.
Dit is een Drugs Emulator

Wat heb je nodig :

Leg je hoofd op een kussen en doe een deken over je hoofd ofzo, TOTAAL GEEN AFLEIDING, anders werkt het niet !!!
Goede koptelefoon/oordopjes MOET je hebben!!
Luister de hele dose af als je effect wilt! Halverwege stoppen heeft GEEN nut!
Een goede stemming bij sommige doses
Zet je geluid op een aangename hoogte, niet te hard!
Probeer de geluiden te analyseren en verwerken
Concetreer je volledig op het geluid.
Meerdere doses achter elkaar (met minder dan 2 uur tussentijd) heeft GEEN nut.

Er zitten drugs bij waaronder:
heroine, crystal meth, marihuana, paddo's waarbij de trips worden geemuleert. En nog vele meer.
bron: wietforum.nl


Voor meer info en gratis samples:
www.i-doser.com

Ik heb op mn pc, I-doser V3 staan + veel extra geluidmapjes die je niet gratis via de site kan krijgen, als je interesse hebt stuur ik ze door via msn. PB indien interesse ;)
 
Aan marihuana en paddo durf ik me wel wagen. Ik stel me er wel vragen bij of dit shit wel ehct zou werken...
 
i dont do drugs



drugs zijn catabool
 

Correctie: bij jou werkt het niet ;)

Ik merkte na 15 min al een raar gevoel, ik moest het nog 30 min volhouden. Ik moet nog eens tijd vrijmaken om het goed uit te testen
 
Volgens mij hebben ze nog nooit een zegel op hun tong gehad, anders zouden ze toch nooit zo'n dom programma durven maken ?
 
Nou nou, ruimdenkend blijven :p
 
Volgens mij hebben ze nog nooit een zegel op hun tong gehad, anders zouden ze toch nooit zo'n dom programma durven maken ?

Goeie vraag :D
Zelfs al bekom je maar 10% van het effect van de werkelijke drug, toch de moeite waard om eens te proberen?

Ik denk zelfs dat je bij de softdrugs (cannabis) bijna de effecten kan evenaren.
 
Versterkt het ook het gevoel als je al wat in je nek hebt hangen?
 
Versterkt het ook het gevoel als je al wat in je nek hebt hangen?

Geen idee, mss moet je maar eens kijken op het forum van wietforum.nl of op het forum van i-doser. Ik kan me wel voorstellen dat al onder invloed bent (al is het maar alcohol) dat je er gevoeliger voor bent. Het zijn soms erg lastige geluiden, soms gewoon ruis etc. Give it a try :D
 
Versterkt het ook het gevoel als je al wat in je nek hebt hangen?

,Yes. For doctor prescribed medication, I-Doser will not interfere with any form of this medication. For recreational drugs, I-Doser has received many emails from users who have had great experiences enhancing their recreational drug taking with doses supplied with I-Doser. We can, however, not recommend the mixing of illegal drugs with doses supplied by I-Doser. Any illegal drug can be dangerous, so we make no claims or recommendations for users wanting to experiment with I-Doser and recreational drugs.

Cool...
 
Vanaf het moment dat er één programma is dat 1% van een ellesdee trip kan evenaren, download ik het.
 
doorsturen die handel!!
ik denk dat het logisch is
ik luister vaak naar muziek en soms zit ik idd bijna op drugs of lijkt het of ik zat ben gewoon door de muziek, dan komt het onbewuste in mij naar boven, dan ben ik hoe ik in het dagelijkse leven niet ben/ niet kan zijn en voel ik me echt helemaal gelukkig of juist raar of .. strange things are happening inside of me
 
doorsturen die handel!!
ik denk dat het logisch is
ik luister vaak naar muziek en soms zit ik idd bijna op drugs of lijkt het of ik zat ben gewoon door de muziek, dan komt het onbewuste in mij naar boven, dan ben ik hoe ik in het dagelijkse leven niet ben/ niet kan zijn en voel ik me echt helemaal gelukkig of juist raar of .. strange things are happening inside of me

Stuur pb met msn adres
Nu ben ik eerst gaan slapen, morgen krijg je je files

Grtz
 
Al 3 keer geprobeerd om de prog i-doser te downloaden en al 3 keer viel de pc uit nadat de download pas begon. Dit kan toch geen toeval meer zijn ?
 
heb het ooit geprobeerd. werkte niet toen geloof ik. of misschien was ik wel te ongeduldig.
 
kun je dr geen mp3'tjes van maken?
 
kun je dr geen mp3'tjes van maken?

Jij kan dat mss, ik ben daar niet zo handig mee :D
Het kan ook zijn dat het deze bestanden zijn omdat er speciale hoge en lage tonen/ruis in voorkomen/voorkomt?
 
Back
Naar boven