Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by WoUz
Mjah ik rust inderdaad ook vrij veel omdat ik elke set met alle kracht wil kunnen doen.
Zou je niet teveel verbranden als je zo snel achter elkaar door beult? net als bijv. cardio?
Ik heb namelijk wel dat als ik die sets zo snel achter elkaar doe en dan gwoon zo zwaar als ik kan dat ik soms wel moet hijgen, en dat schijnt weer niet goed te zijn omdat je dan weer teveel verbrand. Om droog te trainen zal het af en toe wel goed zijn om zo snel achter elkaar door te gaan, verbranding een stuk omhoog![]()
Die gebruikers hebben het vaak nog veel zwaarder dus troost je maar.Originally posted by WoUz
Haha, dat heb ik alleen met squatten (ook al kan ik dat niet eens zwaar, 140 kilo 8 keer ofzo....) ook inderdaad, of hele zware andere dingen. Na een setje T-bar rowen met 100kg+ wil ik ook nog weleens beetje sufjes uit staan hijgen....
Maarja, je heb het zwaar he als naturel![]()
Originally posted by RichardV
Die gebruikers hebben het vaak nog veel zwaarder dus troost je maar.
Originally posted by 3XL
Ik denk idd dat als een gebruiker waar voor z'n geld wil hij het zwaarder heft als een natural.
Meer en zwaarder trainen en meer eten.
In je kuur extra rust nemen is uit den boze
En dan ook nohg het geestelijk aspect dat je na de kuur terugvalt (mischien wel het zwaarste punt)
AAS maakt trainen niet makkelijker, de resultaten komen aleen wat sneller !