XXL Nutrition

I go/ you go principe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Weet iemand wat dit precies inhoud , las het ergens maar weet niet meer waar, en het schijnt heel erg goed te zijn
 
Traint dan samen met je trainingsmaat.
Jij begint en doet een set. Gelijk wanneer jij klaar bent gaat je maat, wanneer hij weer klaar is begin jij weer direct.
Weinig rust, enorme pomp.

Ben sinds 2 weken nu ook zo aan het trainen.
Bent snel klaar en je kan je spieren naar de training ook echt niet meer aanspannen.
Bijna dus geen rust tussen de sets, en 1-2 minuten rust tussen de oefeningen.
Ik moet wel zeggen dat ik dit niet bij alles zo doe.
Schuin drukken voor de borst, drukken voor schouders, bent over row en deadlift en de gehele benen train ik niet zo. Is gewoon niet op te brengen of je moet zo ver in gewichten terug gaan.
Ik ga met de rest ca 40% terug in gewicht.
 
ok, maar hoeveel sets pak je dan per oefening en hoeveel herhalingen, en hoeveel oefeningen?????????
 
Gisteren bijvoorbeeld borst

Incline smith machine press:
1 set op warmen
4 normale sets

toen incline flyes
3 sets zelfde gewicht (1e set makkie, 2e set goed te doen, maar brand als de tyfus, 3e set herhalingen bijna niet te doen)
Probeer steeds de 10 te halen

Zelfde met pec dec en cable crossovers. (40 min klaar)

Dinsdag
Biceps
3 sets barbell curl
3 sets dumbbell curl
3 sets dumbbell preacher curl
3 sets hammer curls (25 minuten klaar)

Woensdag benen (normale training)

Donderdag schouder
Press 1 lichte sets, 3 normale

Dan side lateral raises 3 sets moordend tempo
Front lateral 3 sets
Rear lateral cable raises

Dan gewone barbell en dumbbell shrugs.

Enz enz voor rug en triceps.
Samengestelde oefening apart en de rest op die manier.
 
Zo heb ik ook weleens getraind, een paar keer, maar vind het zelf niks, je zakt dan zo terug in gewicht inderdaad, dat is helemaal niet leuk :D
Maar ik vraag me wel af wat beter is voor massa, volgens mij is het beter om niet te hijgen en te rusten tussen sets, of niet?
 
Als shock kan het wel ok zijn als je het te vaak doet word het meer een training met hoge reps dan een echte massa training.
 
Ze zeggen dat het net als bij supersets, giant sets, trisets enz, de intensiteit verhogen zodat het gewicht wat je minder gebruikt wel weer compenseert door de intensiteit.

Maar dit moet je af en toe doen, of een kleine periode, maar niet continue.
Normaal rust ik juist erg lang in verhouding met de meeste. 3minuten tussen sets.
En nu nog minder als een minuut.

Normaal curl ik met dumbbell circa 36 kg 10x zuiver en nu kwam ik niet verder als 24-26 kg. Scheelt aanzienlijk, maar wel 5 dagen spierpijn aan mijn biceps.:D
 
Mjah ik rust inderdaad ook vrij veel omdat ik elke set met alle kracht wil kunnen doen.
Zou je niet teveel verbranden als je zo snel achter elkaar door beult? net als bijv. cardio?
Ik heb namelijk wel dat als ik die sets zo snel achter elkaar doe en dan gwoon zo zwaar als ik kan dat ik soms wel moet hijgen, en dat schijnt weer niet goed te zijn omdat je dan weer teveel verbrand. Om droog te trainen zal het af en toe wel goed zijn om zo snel achter elkaar door te gaan, verbranding een stuk omhoog :)
 
Originally posted by WoUz
Mjah ik rust inderdaad ook vrij veel omdat ik elke set met alle kracht wil kunnen doen.
Zou je niet teveel verbranden als je zo snel achter elkaar door beult? net als bijv. cardio?
Ik heb namelijk wel dat als ik die sets zo snel achter elkaar doe en dan gwoon zo zwaar als ik kan dat ik soms wel moet hijgen, en dat schijnt weer niet goed te zijn omdat je dan weer teveel verbrand. Om droog te trainen zal het af en toe wel goed zijn om zo snel achter elkaar door te gaan, verbranding een stuk omhoog :)

Doe het puur om ff anders te trainen. Na deze week heb ik 2 weken rust en dan ga ik weer lekker zwaar.
Na een set squatten, ook al heb ik 5 minuten gerust en doe ik maar een paar herhalingen, hijg ik mijn longen uit het lijf.
 
Haha, dat heb ik alleen met squatten (ook al kan ik dat niet eens zwaar, 140 kilo 8 keer ofzo....) ook inderdaad, of hele zware andere dingen. Na een setje T-bar rowen met 100kg+ wil ik ook nog weleens beetje sufjes uit staan hijgen....
Maarja, je heb het zwaar he als naturel :(
 
Originally posted by WoUz
Haha, dat heb ik alleen met squatten (ook al kan ik dat niet eens zwaar, 140 kilo 8 keer ofzo....) ook inderdaad, of hele zware andere dingen. Na een setje T-bar rowen met 100kg+ wil ik ook nog weleens beetje sufjes uit staan hijgen....
Maarja, je heb het zwaar he als naturel :(
Die gebruikers hebben het vaak nog veel zwaarder dus troost je maar.
 
Originally posted by RichardV

Die gebruikers hebben het vaak nog veel zwaarder dus troost je maar.

Zou ut?
Denk dat het wel meevalt...
 
Ik denk idd dat als een gebruiker waar voor z'n geld wil hij het zwaarder heft als een natural.

Meer en zwaarder trainen en meer eten.
In je kuur extra rust nemen is uit den boze
En dan ook nohg het geestelijk aspect dat je na de kuur terugvalt (mischien wel het zwaarste punt)

AAS maakt trainen niet makkelijker, de resultaten komen aleen wat sneller !
 
Originally posted by 3XL
Ik denk idd dat als een gebruiker waar voor z'n geld wil hij het zwaarder heft als een natural.

Meer en zwaarder trainen en meer eten.
In je kuur extra rust nemen is uit den boze
En dan ook nohg het geestelijk aspect dat je na de kuur terugvalt (mischien wel het zwaarste punt)

AAS maakt trainen niet makkelijker, de resultaten komen aleen wat sneller !

Maar tijdens het kuren is het toch niet erg om te gaan trainen?
Dat is toch juist het lekkere van een kuur of niet?
Denk ook dat na het kuren de moeilijkste periode komt, alhoewel dit wel verschilt.
Ene maat van mij, vind het niet erg, en die andere vind het gelijk helemaal niks meer dat trainen.
 
Ik schrijf toch nergens dat het erg is om tijdens de kuur te trainen?

Als je resultaat wil zien zal je wel moeten, vandaar mijn "Meer en zwaarder trainen"
 
Back
Naar boven