AndroidHealthClinic

i have a dream......and i'm going to work it out. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zou serieus denk ik een moord plegen om te proeven


ze heeft mij iets te dikke tieten:P:P:P

nee ik zou het ook wel doen hoor als het moest...

hey mensen we houden het wel bescheiden he ? ...............















ik baf haar zelfs als het moet:D
 
Mijn doel is een zo lekker mogelijk lichaam.. (of moet ik zeggen 'zo mooi mogelijk fysique'...;)


ik weet het niet jongens met haar uitspraken , zoals ze zich voordoet is het een vrouw met de testgehalte van een kerel, ze schaamt zich nergens voor?

heb het gevoel dat er een dag komt , dat het blijkt dat ze een kerel is :( die een ziek gevoel voor humor heeft...staan wij mooi ff voor lul
 
ik weet het niet jongens met haar uitspraken , zoals ze zich voordoet is het een vrouw met de testgehalte van een kerel, ze schaamt zich nergens voor?

heb het gevoel dat er een dag komt , dat het blijkt dat ze een kerel is :( die een ziek gevoel voor humor heeft...staan wij mooi ff voor lul

:D

mijn doel: 100-105 kg bereiken op 10% lengte 1,87
 
Flop is gewoon het lekkerste wijf wat hier op dbb rondhuppelt:yarly::hitit::doggy:
 
Mooie doelen komen hier voorbij!

Kwa gewicht ga ik geen uiteindelijk doel stellen. Me'n uiteindelijke doel is om groot te worden en in verhouding te blijven. En wedstrijden draaien op een hoog niveau zou me ook behoorlijk trots maken.
 
Ik hoop eind dit jaar(december) 75kg te wegen
De stats die ik dan hoop te hebben:
Bench: 1x100
Squat: 5x140
Deadlift: 5x165

Daarna stel ik wel weer een nieuw doel voor mezelf.
 
mooie doelen allemaal mannen, hopen dat er een paar dromen uit gaan komen. dat heb je natuurlijk zelf in de hand.

mijn doel gaat uitkomen.......**** it, ik ga er gewoon kk hard voor....
 
Back
Naar boven