XXL Nutrition

i have a dream......and i'm going to work it out.

Bezoekers in dit topic

wat is bridgen toevallig?

bijvoorbeeld:

6weken kuren met bv verschillende middelen en dan na de kuur 6 week lang 1xper 2week 250mg test er in te rammen om alles een beetje op peil te houden en dan weer 6week kuren .........tis wat
 
mijn doe is naturel 95kg bij 1.83
en als ik daar ben dan ga ik wel zien of er een spuit ingaat, ik sluit het in ieder geval zeker niet uit...licht een beetje aan hoe tevreden ik dan met mezelf ben
einddoel met spuiten is toch zo'n 125kg bij 13% of lager

ik word alleen een beetje gestoord van al die kleine blessures die om de paar maanden om de hoek komen kijken, hoe gaan jullie daarmee om?

o ja qua motivatie zit het zeker goed bij mij, ik ben een alles of niets persoon, heb zeer weinig interesses maar als iets me grijpt dan ben ik er ook gelijk van in de ban, krachtsport heeft me gegrepen

ga je mischien te hard bro? als ik aan één stuk door me voeding blijf houden en alles gericht doe gaat er niks mis, vergeet ook soms niet wat kleinere oefeningen te doen voor je polsen of onderamrne wat meer aan te pakken maybe that helps?
 
100kg naturel bij 10%, 189cm haalde ik heel makkelijk en in een kort tijdsbestek. Ik wil er nog 10 kg opgooien en dan 1x kuren om naar de 120kg te gaan, gewoon om eens effe een beest te zijn voor de ervaring. Daarna laat ik het kuren voor wat het is en ga ik proberen om een 105kg te maintainen met een hele goeie conditionning, max 7-8%. Denk dat dat mss wel het allermoeilijkste wordt.

Kzou iig niet constant als een kerel van 120kg rond willen lopen. Je moet er teveel voor over hebben en het staat imo belachelijk, behalve als je een pro bent.
 
85-90kg aan 10 %.. bij 1.73. Maar ach mijn doelen verschuiven elk jaar ;)
 
wil volgend jaar 85-87kg wegen bij 1.80 en ongeveer 10%..uiteindelijke doel ondervind nog wel eens een verschuiving. Spuiten blijf ik vanaf..
 
300+ deadliften en 150+ overhead pressen. Ik ga het halen.
 
ik word alleen een beetje gestoord van al die kleine blessures die om de paar maanden om de hoek komen kijken, hoe gaan jullie daarmee om?

Gewoon blijven doen wat je kan doen en je daarop concentreren. En zorgen dat je in ieder geval ergens progressie op kan maken. Wanneer je opbouwt met saaie achterhaalde gewichten, dan maar bezig gaan je techniek te perfectioneren om toch het gevoel te hebben dat je het anders/beter doet dan de vorige keer.
 
Sterk, gezond en een mooi fysiek, niet te veel gevraagd naar mijn zin.
 
ca 100 kg met BF 7 à 8% bij 1,78m. Dit wil ik naturel halen, maar ik weet nog niet of er (als ik dat gehaald heb) een spuit in gaat.
 
mijn eerste doel ik om na de zomer de 100Kg te halen en dan wil ik gaan cutten om gewoon een ripped lichaam over te houden.
Gewoon goed gespierd.
En misschien verschuifd alles nog wel wat :D eerst dit maar ff zien te halen
 
ca 100 kg met BF 7 à 8% bij 1,78m. Dit wil ik naturel halen, maar ik weet nog niet of er (als ik dat gehaald heb) een spuit in gaat.

dat is bij verre niet mogelijk bro , teminste niet op die vetpercentage indien ik ongelijk heb en dat hoop ik want ik ben ook 1.78 , is 100kg aardig nice op zon lengte.
 
Mijn doel is een zo lekker mogelijk lichaam.. (of moet ik zeggen 'zo mooi mogelijk fysique'...;)
 
goed bezig dan floppie, wanneer mogen wij proeven van al dat lekkers?
 
om heel eerlijk te zijn, vind ik dat mevrouw flop als best wel een heel klein beetje een heel klein beetje heel erg lekker fieguurtje heeft.

toch?
 
ik zou serieus denk ik een moord plegen om te proeven:D
 
srry test gehalte is vandaag te hoog
 
toen ik begon woog ik 50kg bij 1m65 en was mijn doel 60kg. ondertussen zit ik op de 70kg en wil proberen om nog voor juli met dit zelfde gewicht nog een paar procentjes in vet lager te staan. in de winter ga ik me dan es helemaal vet mesten, en tegen volgende zomer wil ik 80kg wegen met een acceptabel vet%.
tegen dan hoop ik dat mijn doelen niet meer verhogen, zodat de vrouwen niet bang van me worden :D
 
I just want to be a monster brother...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
 
ik zou serieus denk ik een moord plegen om te proeven


ze heeft mij iets te dikke tieten:P:P:P

nee ik zou het ook wel doen hoor als het moest...
 
Back
Naar boven