MuscleMeat

ibiza vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

byt3z

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
251
Waardering
0
wasup bro's

ik vertrek donderdag voor een weekje naar ibiza

nu hoor ik natuurlijk alle soorten verhalen......de ene zegt dat ibiza echt crazy is
de andere zegt dat alles over-geromantiseerd is (op tv o.a.) en dat het gewoon een vakantie bestemming zoals een ander is (met wat meer clubs ofcourse)
vind het wel beetje jammer dat de meeste zeggen dat ibiza zeer duur is en dat het vol zit met de jet set en de rijkeluis wannabe players :grumble:

anywayz, ik ga tesamen met nog een maat die toevallig congé had in dezelfde periode en we verblijven in een hotel in san antonio


ik vroeg me af ; heeft er iemand al z'n vakantie doorgebracht in ibiza en wat zijn zo'n beetje de do's & don'ts?
 
Nee, ik niet, maar fijne vakantie alvast!!
 
Wow, we're going to Ibiza...

Ik ben er nooit geweest :)
 
Ik ben er geweest, ik zou even langs gaan bij ancient people. Je moet, en dit meen ik serieus, bij rita's cantina (San Antonio) een club sandwich eten. Die zijn echt lekker.... :D De tosti's van Sunset (Ibiza stad) zijn erg goed.

Verder moet je uitkijken in ibiza stad zit een straatje waar ik liever niet zou lopen, is dichtbij het kasteel. Als je er loopt en je wordt door een vent in je reet geknepen en half een steegje in getrokken dan weet je dat ik dat straatje bedoelde. :p

En ik weet niet hoelang je gaat maar neem genoeg geld mee. Een avondje stappen kost al snel 200 tot 300 euro pp.
 
Ancient people is idd een lekkere relaxtent,Bartje!!

Ik zat daar aan de achterkant van het gebouw in Jet appartementos boven dat barretje.

Als je van stappen houdt,Byt3z moet je zeker effe naar The Privilige gaan want dat is een van europa's grootste clubs en erg cool,dat ik ging moest je daar op de dinsdagavond zijn want dat was de topavond dan....kan alleen ff niet op de naam komen ....hou je tegoed.

Amnesia ligt schuin tegenover aan dezelfde weg en is ook zeker een toptent waar meestal op vrijdag avond de dancevalley feesten georganiseerd worden(veel nederladers dan),ook zeker een aanrader.

Space is ook erg mooi en strak ingericht dus als je in Playa bossa zit kan je er zo naartoe lopen.

Het strand aan playa bossa is ook erg hip,alleen oudere mensen zonder gillende klotekinderen om je heen :D

Ik kan nog wel ff doorgaan hoor,ben er 3x keer geweest en wil zeker nog een keer,Ibiza is erg leuk!

Alleen zoals eerder al vermeld tyfusduur....bij alle clubs zit je al gauw aan 30 euro entree(als het niet al meer is geworden)en voor een baco betaal je 15 euro....drink er 1 op mij! :eek: ;)
 
San Trinxa is ook wel leuk om langs te gaan. Die hamburgers daar zijn zeker wel goed. Die zit in Salinas, moet je dan wel een scootertje of auto voor huren.

Op zondag is er ook een strand, ook hier heb je een auto of scooter voor nodig, waar allemaal hippie's bijeenkomen om op trommeltjes te spelen maar vooral te blowen. Zeker leuk om hier tussen te gaan zitten. Ik weet niet meer precies welk strand het was, maar als je het wil weten kan ik het nog even voor je nakijken.

Verder ik weet niet of je van een beetje drugs houd, maar ik weet nog een restaurantje in het binnenland waar ze ook een witte delicatesse serveren. ;)

En om nog even op de prijzen terug te komen ik zou best de prijzen van testo willen hebben. Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en toen betaalde ik bijvoorbeeld 50 euro entree, 42 euro voor 2 biertjes en mixdrankje en 2 euro voor de wc.
 
Tering zeg!! :eek: :eek: :eek:

Ik dacht al dat ik iets te positief was maar dat zijn echte jetsetprijzen,man!!

Ik ben er 4/5 jaar voor het laatst geweest dus kan je nagaan hoe snel dat gaat....

Fijne vakantie!! :D
 
Ja als je een mooie vrouw bent heb je het daar goed want alles wordt voor je betaald.
Me zus is net terug van Ibiza en heeft weinig geld uit hoeven geven.. de profiteur! loll
 
Ze is waarschijnlijk dan ook wel suf gedoet daar,bro. :D
 
Haha dat zeggen ze er thuis niet bij he ;)
 
Ik was er in '93 en '94. Heb een supertijd gehad. Ik heb wel de laatste 3 jaar veel gelezen over verpaupering van San Antonio. Het niveau van Lloret zou het niet meer overstijgen. In '94 was het nog steeds een uitgaansstad met sT waar sTvolle Britten hun vakantie vierden. Bijna had ik een baantje te pakken in de Play Cool, een club in het centrum. De deejay van de Play ging naar Kaos, van dezelfde eigenaar.

Clubs om te bezoeken (áls ze nog bestaan lol!) in San Antonio: Es Paradis Terranal, Kaos en de Nightlife. Vergeet NIET om Café del Mar (van de CD-serie) te bezoeken na een nachtje doorhalen, iedereen zit de zonsopgang daar te bekijken.

En de clubs KM5, Privilege (in opa's tijd heette ie nog anders) en Amnesia he...en de afterclub bij het vliegveld, hoe heet die ook alweer....ah de Space! :D

Scootertje huren en het hele eiland verkennen! Dat hebben we ook gedaan. De meest mooie verlaten stranden in het noorden en oosten kom je tegen. Heerlijk! :D
 
Laatst bewerkt:
thx voor de tips bro's :D
heb net ff jullie replies afgeprint en die neem ik morgen mee, zodat ik al die namen niet vergeet he :)

tot binnen een weekje dan
 
Laatst bewerkt:
byt3z zei:
thx voor de tips bro's :D
heb net ff jullie replies afgeprint en die neem ik morgen mee, zodat ik al die namen niet vergeet he :)

tot binnen een weekje dan
Vergeet die club sandwich niet!!! :D
 
wasup dudes, ben terug

heb een ongeloofelijke tijd gehad in ibiza, 'k wil zeker nog eens terug gaan

we hebben 2x de privilege gedaan, wat een crazy club, hebben we hier niet in België :p
amnesia was ook zeer vet

ook zonsopgang gezien in cafe del mar, erg chill sfeertje daar aan het water

we hebben ook motos gehuurd en het eiland rond gecruised, de mooiste stranden gezien, echt prachtig!!!!

en ja hoor bartp, we hebben in rita's cantina een club sandwich gegeten :D

ze hebben in de bay bar in san antonio ook de beste sangria, lekker in die kussens neerzitten en relaxen


maja, spijtig dat alles zo duur was, gelukkig hebben we voor sommige clubs gratis tickets gekregen van een animatrice van ons hotel :D

anywayz, zodra ik kan, ga ik terug, er is gewoon te veel te doen en te zien
alles is fun in ibiza, geweldige sfeer en mensen
 
Ja ik hoorde dat je daar voor een club 40 euro betaald, zijn ze wel helemaal lekker? uitbuiters.
 
byt3z zei:
wasup dudes, ben terug

heb een ongeloofelijke tijd gehad in ibiza, 'k wil zeker nog eens terug gaan

we hebben 2x de privilege gedaan, wat een crazy club, hebben we hier niet in België :p
amnesia was ook zeer vet

ook zonsopgang gezien in cafe del mar, erg chill sfeertje daar aan het water

we hebben ook motos gehuurd en het eiland rond gecruised, de mooiste stranden gezien, echt prachtig!!!!

en ja hoor bartp, we hebben in rita's cantina een club sandwich gegeten :D

ze hebben in de bay bar in san antonio ook de beste sangria, lekker in die kussens neerzitten en relaxen


maja, spijtig dat alles zo duur was, gelukkig hebben we voor sommige clubs gratis tickets gekregen van een animatrice van ons hotel :D

anywayz, zodra ik kan, ga ik terug, er is gewoon te veel te doen en te zien
alles is fun in ibiza, geweldige sfeer en mensen

Wohoooo! :D
Ik lees hierboven mijn eigen Ibiza-vakantie van 12 jaar geleden...:)

Leuk dat je het zo fantastisch hebt gehad! :thumbs:
 
Back
Naar boven