ICBkevin
Dutch Bodybuilder
- Lid geworden
- 15 jan 2018
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Hallo iedereen en welkom bij mijn personal Log. Mijn naam is Kevin en ik ben nieuw hier op het forum, graag deel ik met jullie mijn verhaal/trainingen en zullen we samen gains maken!
Info over mijzelf:
Leeftijd: 23
Lengte: 1.92 m
Gewicht: 103 kg
Vetpercentage: *17%
Trainingservaring: Ik train nu ongeveer 2,5 jaar waarvan het eerste jaar niet actief of waarbij ik maar wat deed. Ongeveer een kleine anderhalf jaar train ik nu fanatiek met daarbij verschillende soorten programma's. Hele lange tijd 6 daags per week aangehouden met daarbij alle spiergroepen 2 maal per week getraind.
Sinds een aantal weken begonnen met een splitschema Upper en lowerbody waarin ik 5 dagen train nu (3x UB en 2x LB) deze bevalt me erg goed en zorgt ervoor dat ik tevens een extra rustdag heb.
Ik heb erg goede verhalen gehoord over het Candito Strength program voor UB en LB, daarbij wil ik me focus in 2018 echt leggen op de grote compounds, simpelweg omdat ik deze oefeningen het leukst vind en voor mij uitdagend zijn om te sporten.
Ik heb in het Candito schema mijn 1 RM ingevuld voor de volgende onderdelen:
Squat: 140 kg
Deadlift: 170 kg
Incline Bench: 107,5 kg
ja gek genoeg maar ik focus me al langere tijd op de incline Bench deze is hoger dan me normale platte bench
In het schema moet je twee rug en een schouder oefening kiezen die vaststaan en dan de optionele oefeningen invullen, die kunnen variëren.
Ik heb de volgende gekozen:
Rug 1: Barbell Row
Rug 2: lat Pulldown
Schouders: Military Press
Ik zal jullie elke dag bijhouden hoe het proces verloopt vanaf nu en dagelijks me training posten met daarbij de oefeningen. Ik heb er erg veel zin in
Info over mijzelf:
Leeftijd: 23
Lengte: 1.92 m
Gewicht: 103 kg
Vetpercentage: *17%
Trainingservaring: Ik train nu ongeveer 2,5 jaar waarvan het eerste jaar niet actief of waarbij ik maar wat deed. Ongeveer een kleine anderhalf jaar train ik nu fanatiek met daarbij verschillende soorten programma's. Hele lange tijd 6 daags per week aangehouden met daarbij alle spiergroepen 2 maal per week getraind.
Sinds een aantal weken begonnen met een splitschema Upper en lowerbody waarin ik 5 dagen train nu (3x UB en 2x LB) deze bevalt me erg goed en zorgt ervoor dat ik tevens een extra rustdag heb.
Ik heb erg goede verhalen gehoord over het Candito Strength program voor UB en LB, daarbij wil ik me focus in 2018 echt leggen op de grote compounds, simpelweg omdat ik deze oefeningen het leukst vind en voor mij uitdagend zijn om te sporten.
Ik heb in het Candito schema mijn 1 RM ingevuld voor de volgende onderdelen:
Squat: 140 kg
Deadlift: 170 kg
Incline Bench: 107,5 kg
In het schema moet je twee rug en een schouder oefening kiezen die vaststaan en dan de optionele oefeningen invullen, die kunnen variëren.
Ik heb de volgende gekozen:
Rug 1: Barbell Row
Rug 2: lat Pulldown
Schouders: Military Press
Ik zal jullie elke dag bijhouden hoe het proces verloopt vanaf nu en dagelijks me training posten met daarbij de oefeningen. Ik heb er erg veel zin in

Laatst bewerkt: