MuscleMeat

ICF

Bezoekers in dit topic

TummTumm

Cool Novice
Lid geworden
22 feb 2013
Berichten
36
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
k volg SL5x5 en de gewichten vliegen omhoog. En het zou zomaar kunnen dat ik over een aantal weken toch moet gaan deloaden :(
Het was mijn doel om door gebruik te maken van SL5x5 weer op mijn oude gewichten kom (ben er een tijdje uit geweest). Dat lukt tot op heden aardig!
Nu ben ik al wat vooruit aan het plannen en volgens het SL schema moet je na 2x deloaden 3x5 in plaats van 5x5 doen. Zou ik vanaf dat moment kunnen overstappen op icf en dan het SL deel van het schema 3x5 in plaats van 5x5 doen? Waarbij ik dan het SL deel gewoon doorga op de normale gewichten?

Link voor ICF:
https://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout
 
Dat kan prima.
 
Dat kan prima.
Kan ik dan ook gewoon door gaan met het 2,5kg verhogen per training of liever per week? Per training zal misschien te snel gaan door de extra oefeningen?
 
als je ICF 5x5 gaat doen zou ik de gewichten kiezen zoals het schema dat aanraadt
 
als je ICF 5x5 gaat doen zou ik de gewichten kiezen zoals het schema dat aanraadt
ICF leek mij leuk als ik met SL de overstap naar 3x5 moet maken. Ik zou dan een kortere workout hebben (uiteindelijk natuurlijk wel met zwaardere gewichten) en zou dit aan willen vullen met de assistance oefeningen uit ICF. Ik was eigenlijk niet van plan om ICF5x5 te gaan volgen. Ik denk dat ik dan vooral ga inleveren op de grote oefeningen ten opzichte van nu.
 
Back
Naar boven