Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Vinny
Ja ik doe het ook om alles te begrijpen, want dat is de enigste de manier om CCIE te worden ( en dat is erg moeilijk ).
Originally posted by DJNRG83
Elke cisco les moet ik een hoofdstuk uithebben + de toets van desbtreffende hoofdstuk gemaakt hebben. Als ik al die toetsen gemaakt heb mag ik aan de final beginnen van dat semester.
Originally posted by Olimantado
Zo werkt het bij ons ook ongeveer. Alleen ben je wat vrijer dat je niet elke les een test MOET afleggen. Je kan er ook een week later meer dan 1 doen of zo. In juni moet je ze wel alle 5 gedaan hebben om het eindexamen te mogen doen.
Op welke school zit je dan? is het een ROC mondriaan?
hmm zou wel grappig zijn, om al op 16 jarige leeftijd Cisco te kunnen, nog voordat ik met de MBO begonnen ben heh.
oli je kan de final antwoorden van cisco-toetsen.tk downloaden![]()
Originally posted by Shadum
Dat noemen ze het OSI model (OSI was bedoeld als wetenschappelijk alternatief voor TCP/IP).
Originally posted by Shadum
Dat noemen ze het OSI model (OSI was bedoeld als wetenschappelijk alternatief voor TCP/IP).
Noem de lagen van het OSI model op![]()