MuscleMeat

ICT & Cisco (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik vroeg me af of jullie ICT hebben gedaaan ( Specifiek Cisco ) ?

Ik ben daar nu mee bezig.
 
ik ben met CCNA1 bezig. Testen van de eerste 5(v/d15) hoofdstukken afgerond (met succes, maar zal nog wel veel moeilijker worden). Met welke gedeeltes ben jij bezig?
Wat voor ICT studie doe je eigenlijk juist? De vakken die ik nu krijg zijn Visual Basic.net , CISCO(CCNA1) en webdesign(nu enkel nog maar html). Vorige semester was Visual Basic 6.0, programmatielogica en basiskennis(DOS, Windows, basistheorie informatica). Van die vakken ben ik geslaagd.
Met deze dingen ben ik veel bezig en als pauze kom ik op dit board wat stoom aflaten!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben ook nog met de eerste gedeeltes bezig, maar ik heb een Netwerk boek gelezen, daar heb ik de basis al afgerond, een Hardware en Software cursus voor de gein gedaan ( kon het namelijk al goed )

Eind volgend week wil ik CCNA1 afhebben. De eerste testen heb ik alle vragen goed afgesloten.


Waar doe jij het? ik doe het thuis
 
Ik ben nu met Cisco semester 3 bezig.
Wat een k*tvak :D
Maar gelukkig bestaat er iets als [Link niet meer beschikbaar]

:p
 
Ik doe het op avondschool. CCNA is er 1 van de vakken. Ik kan de testen dus enkel in de klas doen omdat de lerares enkel de rechten heeft ze te activeren. Eindexamen CCNA1 is in juni. Hoe zit het eigenlijk als je dat thuis doen? Wat zijn de kosten? Mag je de examens thuis afleggen?
 
Ik heb het thuis gedaan, je mag het gewoon thuis doen, maar de examens moet je bij iemand doen die leraar is. de Cursus kan je gewoon van kazaa dlen, het is legaal dus :P

en die site doet het niet?
 
Het is nu [Link niet meer beschikbaar]

Ik doe de examens ook op school. CCNA1 en CCNA2 allebei voldoende afgerond.
 
in dit zomer vakantie ben ik van plan om CCNA4 af te hebben en een begin hebben gemaakt aan CCIE. maar ik kan die kl*te CCIE cursus niet vinden.
 
Originally posted by Vinny
in dit zomer vakantie ben ik van plan om CCNA4 af te hebben en een begin hebben gemaakt aan CCIE. maar ik kan die kl*te CCIE cursus niet vinden.

CCIE?
Cisco Certificate blabla Engineer?
 
Originally posted by Olimantado
ik ben met CCNA1 bezig. Testen van de eerste 5(v/d15) hoofdstukken afgerond (met succes, maar zal nog wel veel moeilijker worden). Met welke gedeeltes ben jij bezig?
Wat voor ICT studie doe je eigenlijk juist? De vakken die ik nu krijg zijn Visual Basic.net , CISCO(CCNA1) en webdesign(nu enkel nog maar html). Vorige semester was Visual Basic 6.0, programmatielogica en basiskennis(DOS, Windows, basistheorie informatica). Van die vakken ben ik geslaagd.
Met deze dingen ben ik veel bezig en als pauze kom ik op dit board wat stoom aflaten!!

Ik doe het nog niet op school, volgend jaar pas dan ga ik Netwerk beheerder volgen, Webdesign heb ik ook al gedaan ( thuis ) Visual basic niet, maar dat zal ik niet veel nodig hebben.
Java heb ik ook al gedaan.

Na Cisco ben ik van plan om Juniper te doen.
 
Originally posted by DJNRG83


CCIE?
Cisco Certificate blabla Engineer?

Cisco Certified Internet Engineer.
 
Vinny, weet je ook ergens de vragen van de eindexamens staan?? Of zijn die telkens anders?
 
ik had hier ergens de eind examens, ff zoeken

**edit** ik heb deze op me pc staan.

Cisco CCNA Exam #640-507 Certification Guide ebook and test
 
is het niet mogelijk ze te mailen? En als je het thuis doet, hoe doe je dan de labs?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk het niet het is 9 mb, maar probeer het via kazaa? ik heb het daar vandaan.


Maar hoe gaat het eigenlijk bij jullie op school? met cisco? hoe doe je dat ? moet je projecten doen ofzo?

en gebruiken jullie de quiz als eind toets voor een hoofdstuk?
 
nee, niet de kwis. Het zijn die eindtoetsen die op de site staan die djngr hier neerzette (altijd 20-25 vragen of zo).
De testen daarvan komen in het gradebook op de server cisco.netacad.net
Jij doet ook die testen neem ik aan?
Wij hebben vaak labs, waar we kabels maken en netwerkjes leggen, stroom meten en die dingen... Met die dingen leer je meer dan uit het boek vind ik!
 
Originally posted by Vinny
Denk het niet het is 9 mb, maar probeer het via kazaa? ik heb het daar vandaan.


De cursus heb ik al, zoek enkel nog de vragen van het eindexamen.
Maar ach, is niet echt nodig. Ik volg de cursus in de eerste plaats om wat te leren en of ik de vragen nu heb of niet, ik wil in de eerste plaats alles begrijpen. Vragen zouden wel helpen om wat minder onnodig te stressen tegen dat die examens er zijn.(stress is niet goed voor de training :D , om on-topic te blijven)
 
Ja ik doe het ook om alles te begrijpen, want dat is de enigste de manier om CCIE te worden ( en dat is erg moeilijk ).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Elke cisco les moet ik een hoofdstuk uithebben + de toets van desbtreffende hoofdstuk gemaakt hebben. Als ik al die toetsen gemaakt heb mag ik aan de final beginnen van dat semester.
 
Back
Naar boven