MuscleMeat

ID-controle loopt uit de hand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha wat een k*t volk. Ik had ze kapot geslagen die kinderen. Politie straalt totaal geen macht uit tegewoordig. Ze moeten veel meer bevoegdheden krijgen. Zoals taserguns ofzo
 
niet luisteren... gewoon die knuppel in zn gezicht beuken, blijft i ook meteen stil liggen!
 
haha wat een k*t volk. Ik had ze kapot geslagen die kinderen. Politie straalt totaal geen macht uit tegewoordig. Ze moeten veel meer bevoegdheden krijgen. Zoals taserguns ofzo
+1.
 
daar zou ik wel is een ak47 op willen legen
 
Zou graag dit in america zien gebeuren,daar schiet van zo'n hoopje relschoppers na 5 minuten enkel nog een bloedend hoopje pulp over en zo hoort het !

Tijd dat de politie weer wat respect krijgt
 
Tijd dat de politie zich minder druk maakt om mensen die 2 kilometer te hard rijden.
 
Mijn god wat een zielige klote bende wat had ik daar graag op in geslagen.
 
Tijd dat de politie zich minder druk maakt om mensen die 2 kilometer te hard rijden.

Ma how zeg,die doodrijders moeten ze nog veel harder straffen wat zeg jij nu ?
Weet je wel wie je allemaal in gevaar brengt als je 2km te hard rijd :eek:






:haha:
 
ACHTERUIT!!! ACHTERUIT!!! hahaha:roflol:

Maar wel te triest dit, echt harder aan pakken die k*t hangjeugd van tegenwoordig. Slaan is soms gewoon de enige optie.
 
Als een politieagent met zijn knuppel staat te zwaaien (die rubberen) ga je echt wel achteruit. Ik heb meegedaan aan een oefening met de ME en als je eenmaal een paar tikken hebt gehad laat je het wel uit je hoofd om dichtbij te komen.

Ik snap niet dat die lange agent niet terugsloeg toen hij van achteren geschopt werd. Wel hulde dat ze met zo weinig man de boel toch redelijk onder controle houden.
 
K*tkinderen, trekt gewoon op niets meer. Een stevig pak slaag moesten ze krijgen, ze zouden snel minder piepen!
 
Waar blijft die gun met die rubberen kogels.
Lijkt me heerlijk als dat op film staat en je schiet er iemand mee in het gezicht.
 
En dan gaan ze lopen mekkeren dat er een paar klapjes zijn uitgedeeld, je gek he als je met 20 man een klein groepje agenten in het nauw drijft. Treurige is nog dat er nu waarschijnlijk nog een onderzoek komt of de agenten niet 10% te hard hebben geslagen dan nodig was ofzo. :rolleyes:

Als je geen klappen wil moet je gewoon weglopen ipv de politie met een overmacht gaan bedreigen. In de landen waar het grootste deel van die jongens oorspronkelijk vandaan kwam (of hun ouders) hadden ze geluk gehad als ze het nog konden navertellen.
 
Ze kunnen niet hard genoeg aangepakt worden maar helaas...
 
Alleen jammer dat ze maar van die kleine knuppeltjes hebben...
 
En dan gaan ze lopen mekkeren dat er een paar klapjes zijn uitgedeeld, je gek he als je met 20 man een klein groepje agenten in het nauw drijft. Treurige is nog dat er nu waarschijnlijk nog een onderzoek komt of de agenten niet 10% te hard hebben geslagen dan nodig was ofzo. :rolleyes:

Als je geen klappen wil moet je gewoon weglopen ipv de politie met een overmacht gaan bedreigen. In de landen waar het grootste deel van die jongens oorspronkelijk vandaan kwam (of hun ouders) hadden ze geluk gehad als ze het nog konden navertellen.
:thumbs:



.............soms denk ik nog: was ik maar agent geworden.........
:D:D:D
 
Allemaal stoere praatjes met jullie 'harder aanpakkuh', in het topic over de politie die achter de pc meeleest is het allemaal janken dat het een schande is.
 
Back
Naar boven