AndroidHealthClinic

ideaal koekje voor na de training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Brosse Kokos Koeken van Hellema

ik zit hier op me stageplek nu en net kwam me stagebegeleider binnen met deze koeken :D (had ie uitgezocht voor mij :D omdat ik zo op me voeding lette)

voedingswaarde:

per 100 gr:

2207 KiloJoule

5,5 g eiwit
59,8 koolhydraten waarvan 29,7 suikers is
29,7 gr vet waarvan 6,4 gr verzadigd is.
1,4 gr voedingsvezel
0,28 gr natrium


op zich niet echt verkeerd voor na de training denk ik zo.. simplexe koolhydraten (suikers) kan je goed gebruiken na de training en zit vee onverzadigde vetten in.

what do you think?

ik heb ze nog niet geprobeerd btw.. kep em hier naast me liggen. maar eet em pas op als ik me kwark, kip,boterhammen met kipfilet op heb :)
 
ja dat wel. maar meer dan 3 kwart ervan is onverzadigd !

maja koekjes zijn zowiezo niet echt food voor de BB'ers. maar ik vond dit koekje al aardig de goede kant op gaan :p

btw. smaakte lekker ! :D
 
hou t maar gewoon bij de kippetjes ed. wel tof dat je dat krijgt van je begeleider. mag je ook hier rondsurfen op je stage?
 
idd. en die 29g suikers is ook niet echt verstandig.

vraag eens aan onze receptenman Elmer of hij nog een goed recept heeft voor bb-koekjes
 
Je denk dat als je toch wilt cheatten op je dieet, dat dit een redelijke keus is.... ook op bulk lijken ze me beset geschikt... ik bedoel het kan altijd beter maar ja, soms wil je gewoon koekies eten nietwaar?
 
nadeel van koekies is echter dat je blijft eten. lijkt me dus geen verstandige keuze. kies ik liever voor een vette hap waar meestal ook mer eiwitten inzitten
 
Slechter kan toch bijna niet?:)

Waarom eigenlijk na de training. Juist dan wil je geen vetten. Ook bestaat het overige deel van de vetten waarschijnlijk ook voor een deel uit tranvetzuren. Die zijn nog heel wat slechter dan de verzadigde vetten. Die suikers wil je ook niet na je training, omdat deze voor een redelijk groot deel uit fructose bestaan.
 
ik doel op een cheatmaaltijd. niet na de training
 
Originally posted by dandyman
ik doel op een cheatmaaltijd. niet na de training

En ik doel op Frenkpie zijn post:)
 
Originally posted by burn
Slechter kan toch bijna niet?:)

Waarom eigenlijk na de training. Juist dan wil je geen vetten. Ook bestaat het overige deel van de vetten waarschijnlijk ook voor een deel uit tranvetzuren. Die zijn nog heel wat slechter dan de verzadigde vetten. Die suikers wil je ook niet na je training, omdat deze voor een redelijk groot deel uit fructose bestaan.

ok ik eet die koekjes al niet meer hoor ! :mad:


:p


naja.. eet eik nooit koekjes... maar ik wou die ff proberen.
en kep er maar 1 gehad ;) (1 stuk, niet 1 doos :D )
 
Originally posted by Frenkpie


ok ik eet die koekjes al niet meer hoor ! :mad:


:p


naja.. eet eik nooit koekjes... maar ik wou die ff proberen.
en kep er maar 1 gehad ;) (1 stuk, niet 1 doos :D )

:D

Misschien moet je aan je stageleider vragen of hij een dieet voor je wil maken;)
 
Back
Naar boven