MuscleMeat

Ideal Body van B&F

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.970
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Laat ik beginnen met me voor te stellen.

Ik ben Thomas, 22 jaar oud, woon samen en werk al ruim 2 jaar.

Ik ben in november 2011 begonnen met te trainen zoals ik het nu nog doe, 4 keer per week + ik let op m'n eten.

Daarvoor had ik al meer dan 2 jaar een abo lopen bij de fitness, maar ik werd nooit serieus werk van gemaakt.

Ik train volgens een 4-dagen split schema, alsook te zien in mijn log (zie handtekening):

Dag 1: Borst + voorkant schouders

Bench press 5x5
Incline dumbbell press 3x8-12
Dumbbell flyes 3x10-15
Cable crossover 1x15
Military press 3x5
Seated dumbbell press 2x8-12

Dag 2: benen

Squat 5x5
Leg press 5x8-12
Leg extensions 3x10-15
Dumbbell lunges 2x8-12
Romanian deadlift 3x8-12
Leg curls 3x10-15
Seated calve raises 5x5-8
Standing calve raises 3x10-15

Dag 3: rug + achterkant schouders

Deadlift 5x5
Hyperextensions 3x10-15
Bent over rows 5x8-12
Dumbbell rows 3x8-12
Lat pulldown 3x10-12
Pull-ups 2xF (+weight)
dumbbell pullover 1x15
Face pulls 2x10-15
Reverse pec dec 2x10-15

Dag 4: biceps+triceps+zijkant schouders

Standing BB curls 3x6-8
Pose curls 2x12-15
Preacher curls 3x10-12
Tricep pushdown 3x12-15
Weighted bench dips 3x12-15
Overhead tricep extensions 3x8-12
Dumbbell lateral raises 3x10-12

Als supplementen neem ik ook nog:
-2 a 3 maal daags Whey Shake
-Nr.1 na de training
-Muscle Protect tijdens de training

Ik ga het nieuwe product van Body & Fitshop testen: Ideal Body.

Op hun website staat het volgende vermeld:

'Ideal Body! werkt zowel krachtig spieropbouwend, spiermassa beschermend als gelijktijdig vetpercentage verlagend.Beter kan het niet als je streeft naar een ideaal lichaam en het is nog gezond ook!'

Ik weeg momenteel 82.9 kg (gewogen 's morgens) en ik heb een VP van 15% (gemeten met Vp-meter 3-punts meting).

3 maal daags 3 tabletten bij de maaltijd.

Ik begin er vandaag mee en ik hou dit enkele weken bij om te kijken welk resultaat Ideal Body geeft.

Tips, opmerkingen en vragen zijn altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
zal niks doen bro, je gained door voeding en rust
 
Beetje nietszeggende naam voor een product.

Was duidelijker geweest als het gewoon Ursolic Acid had geheten... Dat is alles wat er in zit
 
zal niks doen bro, je gained door voeding en rust
Ik ben vooral benieuwd naar het effect dat dit product gaat hebben op mn VP, ik wil het zeker een kans geven en wil deze ervaring hier delen, maar ik ben benieuwd!
 
De pillen (ook al moet je er 3 per maaltijd nemen) gaan in ieder geval makkelijk binnen, voor de rest nog niet echt iets te melden, maar ben benieuwd naar m'n eerste meting!
 
Ik merk verandering in de spiegel, maar dit kan ook een idee zijn, vanavond even meten en dan weten we het direct!
 
Vandaag even een meting gedaan en ik kan het vrijwel moeilijk geloven.
Gewicht 82.2 kg
VP:14%

Dit wilt dus zeggen 0.7kg kwijt en 1% VP kwijt.

Of dit enkel te wijten is aan Ideal Body kan ik natuurlijk nooit voor de volle 100% zeggen...maar ik denk toch dat dit goedje (allesinds voor mij) helpt!
Ik ga het verloop verder nog even opvolgen...maar het ziet er momenteel goed uit!
 
Beetje off topic, maar je doet veels te veel sets. Vooral armen doe je overkill. Doe zelf bijv 9 setjes borst, 6 setjes biceps.
 
Niks bijzonders. Doe de VP meting es 10x en kijk of je werkelijk constant op hetzelfde % uitkomt. Dat geldt ook voor weegschalen. Stap erop en eraf en je hebt zo 2 metingen die een paar honderd gram verschillen. Dit is gewoon variatie en meetfout.
 
Overkill schema
 
Voeding training en rust.En als je al supps wil die constant werken dan pak je de basis.Amio's,glutamine,Bcaa's en eiwit en klaar.De rest heb je echt niet nodig en werkt alleen tijdelijk.
 
Voeding training en rust.En als je al supps wil die constant werken dan pak je de basis.Amio's,glutamine,Bcaa's en eiwit en klaar.De rest heb je echt niet nodig en werkt alleen tijdelijk.
Daar gaat het me ook niet om...voor de periode dat ik dit product nu heb gebruikt heeft het gewerkt, voor sommige kan dit dat extra duwtje in de rug betekenen dat ze nodig hebben. Voor de rest ben ik het volledig met je eens, rust voeding en trainen, daar komt het op neer.

@Nador, kan je dat ook even onderbouwen waarom je dat zegt of zeg je dat zo maar om iets te zeggen?

@Obee, ook volledig mee eens, maar zoals ik zelf al zeg kan ik ook nooit aantonen dat dit volledig aan Ideal Body ligt, ik schrijf mijn bevindingen neer, wat de rest ermee doet is hun zaak. Jesse2010 zegt het zelf al, voeding, rust en trainen. Ik kan mijn vinger er niet op liggen hoeveel verantwoordelijkheid Ideal Body hier in heeft gehad. En bij de ene gaat het helpen, maar bij de andere doet het niets.
 
Wat een onzin, geef je geld aan een goed doel en neuk een keer extra.
Beter voor je vp, gratis als je samenwoont. Skyhigh testlevels srs.
En dan aan de SS of SL.
 
IK merk duidelijk verschil en zie het ook op de weegschaal! zou eens mn VP moeten meten maar m'n meter is kapot :( ik heb wel toen ik ermee begon foto's getrokken, ik zal eens kijken of ik er morgen kan nemen of te vergelijken :)
 
heb van 3 mensen een log gelezen, en allemaal merken verschil.. maar ben je toen je bent begonnen met dit spul, ook begonnen met cutten? of was je al aan t cutten?
 
heb van 3 mensen een log gelezen, en allemaal merken verschil.. maar ben je toen je bent begonnen met dit spul, ook begonnen met cutten? of was je al aan t cutten?
Nee ik ben toen beginnen cutten, eet momenteel 400 kcal onder m'n dagelijkse behoefte. Toen ik met Ideal Body begon zat ik op 84.9 kg. Deze ochtend zat ik op 80.2 kg. Ik zie gewoon verschil en de weegschaal duidelijk ook.

Zoals CVB zei in zijn log, al is Ideal Body hier maar voor 200 gr verantwoordelijk, ik heb vet verloren tijdens de periode dat ik het nam. En let's face it, er bestaat geen product waarbij je dagelijks friet kan eten en er strak blijft uitzien. Je moet moeite doen. Maar het helpt, heb het zelf ondervonden.
 
Nee ik ben toen beginnen cutten, eet momenteel 400 kcal onder m'n dagelijkse behoefte. Toen ik met Ideal Body begon zat ik op 84.9 kg. Deze ochtend zat ik op 80.2 kg. Ik zie gewoon verschil en de weegschaal duidelijk ook.

Zoals CVB zei in zijn log, al is Ideal Body hier maar voor 200 gr verantwoordelijk, ik heb vet verloren tijdens de periode dat ik het nam. En let's face it, er bestaat geen product waarbij je dagelijks friet kan eten en er strak blijft uitzien. Je moet moeite doen. Maar het helpt, heb het zelf ondervonden.

Dat zou nog eens leuk zijn ;)

Schema komt me aardig bekend voor, laat me raden, van Pumping gekregen/overgenomen? :D succes verder, ik kom af en toe wel even kijken. Ben wel benieuwd naar Ursobolic Acid, sta er persoonlijk nogal sceptisch tegenover (zoals de meeste nieuwe supps).
 
Back
Naar boven