XXL Nutrition

ideale beenomtrek

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
wat is volgens jullie de ideale beenomtrek (dikste punt) voor iemand van 110 kilo met vetpercentage van 8 ?

Volgens een boek wat ik hier heb moet je de afmeting van je knie (smalste deel) met 1,63 vermenivuldigen.Dat is volgens Herculische afmetingen.

Dit vind ik ideaal ,hoeveel zouden deze meten ? 70cm ?

2556ply.jpg


of deze

2qn5hdh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Apart, met die berekening klopt het bij mij exact.
 
Denk dat die van Padilla een stuk meer meten als 70 cm.
 
Bij me knie bij het smalte gedeelte zouden me benen 63,5cm moeten zijn, en als ik het dikste deel van me knie pak 66,5cm, en dat zijn ze op dit moment dus ben nu weer blij.:D
vooral omdat dit mijn eerste post is na mijn weekban:D
 
die berekeningen kloppen toch niet hangt er maar net vanaf hoe lang je bent:rolleyes:
 
70 is voor mij de max?

Dikke benen zijn mooi, maar mooie Slim fit of regular fit broeken kun je helaas vergeten. Vooral me dikke aars die er niet in past. :o
 
Hij was maar 1m 57 dus ik denk dat hij nog wel onder de 70cm zat :p

ja,is moeilijk te vergelijken,ik wil het weten voor iemand van 1m80 bij 110 kilo met 8 percent vet zoals Bertil Fox (2de pic) of die van Frank Mcgrath .

s2z4ue.jpg
 
Laatst bewerkt:
serge nubret was 100 kg bij 1m80 zijn benen waren 70cm volgens mij, imo is dat meer dan genoeg bij die lengte
 
serge nubret was 100 kg bij 1m80 zijn benen waren 70cm volgens mij, imo is dat meer dan genoeg bij die lengte

66 heb ik eens ergens gelezen en die van Arnold 72 ,beiden in hun topjaren.
 
66 heb ik eens ergens gelezen en die van Arnold 72 ,beiden in hun topjaren.

Die van arnold waren idd 72. Ergens een link waarin staat dat die van serge nubret 66 waren?
 
wat is volgens jullie de ideale beenomtrek (dikste punt) voor iemand van 110 kilo met vetpercentage van 8 ?

Volgens een boek wat ik hier heb moet je de afmeting van je knie (smalste deel) met 1,63 vermenivuldigen.Dat is volgens Herculische afmetingen.

Dit vind ik ideaal ,hoeveel zouden deze meten ? 70cm ?

Welk boek is dat? Er is ook zo een optimale verhouding tussen taille en schouders...

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Ben 1m86, en mn knieomtrek is 37cm, dat maakt 60cm omtrek... Niet veel...
 
@strakkefreddy :tja , niet veel ....tis waar je tevreden mee bent he.Het zijn dan ook Herculische afmetingen , van vroeger dus , tijd van Herculus.
Dit komt uit het boek van Robert Kennedy : "fit door bodybuilding" .

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

die van Flex Wheeler waren 73 cm toen hij 24jaar was en 93 kilo woog bij 1m80.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
hier had je dus die foto voor nodig, 1,57m maar zou je niet zeggen.
 
Waar meten jullie dan precies jullie been, gewoon waar die het breedst is?, of in het midden van het dijbeen?
 
Back
Naar boven