MuscleMeat

Ideale Cut kuur volgens jullie ?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
2.144
Waardering
220
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Bij deze vroeg ik mij af wat jullie persoonlijke mening is voor de ultime cut kuur.
Waarom ik ken ook een paar coaches op BB gebied, lees hier al een aardige tijd mee en heb zelf ook al wat kuurtjes achter de rug dus ervaring, maar ik hoor altijd iedereen weer komen met ander soorten combo's.

De een zegt primo + test de ander weer tren + test en sommige Boldenone + test ;) en wat ik ook gezien heb is een hoge dosering test als cut etc etc.

Het gaat mij dus niet om extra dingen zoals t3, clen , DNP etc maar puur om basis roids.

En ook graag een onderbouwing, waarom en of je ook andere combo's hebt geprobeert en wat dus jullie kwa ervaringen en verschillen heb opgedaan.
 
Test, Drost prop en tren ace.
 
Het mooie aan tren tijdens de cut is dat je spier en kracht kan bijkomen op lage kcals. Nadeel is moe, conditie verlies en na 8 weken tren dick.

Bold is honger hebben en betere conditie.

Masteron is weinig anabool, maar goede hardmaker en weinig sides + keiharde pik.

Test is enorm goed mits je een AI erbij zet ivm vocht. Hardheid en kracht en volume zijn een pluspunt.

Winny ook goede hardmaker en goed anabool/kracht, lekker bij masteron en van horen bij primo.

Primo is duur en goede hardmaker en anti-catabool, weinig sides. Geen persoonlijke ervaring met dit.

Anavar zou goed zijn voor vetverlies, verder niet de moeite.
 
Het mooie aan "Trenbolone">tren tijdens de cut is dat je spier en kracht kan bijkomen op lage kcals. Nadeel is moe, conditie verlies en na 8 weken "Trenbolone">tren dick.

Bold is honger hebben en betere conditie.

Masteron is weinig anabool, maar goede hardmaker en weinig sides + keiharde pik.

Test is enorm goed mits je een AI erbij zet ivm vocht. Hardheid en kracht en volume zijn een pluspunt.

Winny ook goede hardmaker en goed anabool/kracht, lekker bij masteron en van horen bij primo.

Primo is duur en goede hardmaker en anti-catabool, weinig sides. Geen persoonlijke ervaring met dit.

Anavar zou goed zijn voor vetverlies, verder niet de moeite.

Maar wat is jouw persoonlijke voorkeur?
 
250mg test E per week.
600mg masteron E per week.
30mg winny per dag.
200 a 600mg caffeine per dag/60mcg clen (afwisselen elk 3 dagen).

Voel me goed, geen sides zoals hoge bloeddruk die je conditie kan vernken.
 
Test prop
Tren Ace
Mast prop

Goed droog op geworden, harde look en toch nog kracht en massa kunnen pakken.
Voor mij de ideaale combi....
 
Parabolan met Nandro Phenyl Propionaat.... Waarom? Omdat Rinus het zegt
 
ik neem nu test e winnie en clen,
en moet zeggen men gewicht blijft +- gelijk maar mijn vet percentage :O

(i'm loving it dus)
 
250mg Test E wekelijks icm 50-100mcg T3 en 1 ECAY Tab dagelijks. Waarom? Simpel, niet al te zwaar, prima massa op te behouden en voor mij persoonlijk echt een lekkere combi :)
 
250mg Test E wekelijks icm 50-100mcg T3 en 1 ECAY Tab dagelijks. Waarom? Simpel, niet al te zwaar, prima massa op te behouden en voor mij persoonlijk echt een lekkere combi :)

En doe je daar dan cardio bij? of gewoon een strak dieet en keihard trainen.. geldt eigelijk voor alle cutkuren..
 
En doe je daar dan cardio bij? of gewoon een strak dieet en keihard trainen.. geldt eigelijk voor alle cutkuren..


Eerste 3-4 weken gaat voor mij prima zonder cardio, maar het verlagen van carbs heeft dan al zoveel effect. Daarna om de dag cardio, een week of 2, en dan daarna een beetje aankijken hoe het loopt.
 
En heeft iemand ook ervaring met een hoge dosering test als cut kuur,
ben ik ook erg benieuwd naar.
 
Precies, martinezz. eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de cutkuur van John B.
 
Je kan het draaien en keren hoe je wilt .. als je aant cutten bent en niet tegoei eet, vind ik het zonde van je kuur ..
Mijn voorkeur:
Test E 250mg EW
Primo 400mg EW
Winny 50 mg EOD
Proviron
 
ideale cut kuur: test 250 en klaar is kees.. Lekker goedkoop.. Vet verbranden gebeurd toch door de cardio
 
Eerste 3-4 weken gaat voor mij prima zonder cardio, maar het verlagen van carbs heeft dan al zoveel effect. Daarna om de dag cardio, een week of 2, en dan daarna een beetje aankijken hoe het loopt.

Oke duidelijk. Thnx
 
hahaah dat is waar, ik ben een erge voorstander van laag in test hoge dosis bold of primo.
Voeding laag veel supersetten en in een heel hoog tempo trainen.

Maar masteron, tren hoge dosis test dat heb ik nooit gebruikt dus ik was benieuwd.

Maar aangzien je er toch ben Stankske wat is jouw top combo aangezien jij er ook aardig droog bij staat ;)
 
250mg test E
400mg tren E
500mg primo

eventueel kickstarten met prop+ace
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven