AndroidHealthClinic

Ideale Cut kuur

Bezoekers in dit topic

Je bent 21

Wat denk je dat je na komend jaar wil?
Nog harder pieken. Zal op termijn ook wel gaan cruisen want ik denk dat je doelt op het feit dat het niet bij die 2e cycle blijft ? Weet ik en is een bewuste keuze. Sommigen snuiven elk weekend hun kop eraf, ik gebruik anabolen. Iedere zn ding toch.🏆😜
 
Nog harder pieken. Zal op termijn ook wel gaan cruisen want ik denk dat je doelt op het feit dat het niet bij die 2e cycle blijft ? Weet ik en is een bewuste keuze. Sommigen snuiven elk weekend hun kop eraf, ik gebruik anabolen. Iedere zn ding toch.🏆😜

Altijd relativeren. Slaat nergens op.
 
Altijd relativeren. Slaat nergens op.
Zit wat in. Maar wat moet ik anders ? De keuze is al gemaakt. Nota bene zit ik al in een cycle op het moment. Dus me vertellen dat ik het jaar erop waarschijnlijk hetzelfde wil doen.. zo ver was ik zelf ook😉
 
Zit wat in. Maar wat moet ik anders ? De keuze is al gemaakt. Nota bene zit ik al in een cycle op het moment. Dus me vertellen dat ik het jaar erop waarschijnlijk hetzelfde wil doen.. zo ver was ik zelf ook😉

Ja gewoon voor gaan en je niet verschuilen achter anderen die ook rotzooi in hun lijf proppen. Alsof je moet kiezen tussen het één of ander en jij dan de betere keus hebt gemaakt.
 
Ja gewoon voor gaan en je niet verschuilen achter anderen die ook rotzooi in hun lijf proppen. Alsof je moet kiezen tussen het één of ander en jij dan de betere keus hebt gemaakt
Het punt van mijn reactie was dat ik geen vaderlijk advies of iemand die me ervan bewust maak dat ik na komend jaar precies hetzelfde wil gaan doen nodig heb.
 
Het punt van mijn reactie was dat ik geen vaderlijk advies of iemand die me ervan bewust maak dat ik na komend jaar precies hetzelfde wil gaan doen nodig heb.

ja en je reactie heeft echt nada te maken met hetgeen wat ik zei 👌
 
Ah op die manier.
 
Was denk ik een reactie op mij.


Misschien heb ik dit dan verkeerd begrepen:
Jullie mening als in ‘ waar word ik knetterhard & vasculair van en is relatief haar safe ‘ Niet in de zin van of ik het wel moet doen en of ik evt hooked zou blijven aan de gear. Dat zal namelijk toch wel het geval zijn.😉
 
Jullie mening als in ‘ waar word ik knetterhard & vasculair van en is relatief haar safe ‘ Niet in de zin van of ik het wel moet doen en of ik evt hooked zou blijven aan de gear. Dat zal namelijk toch wel het geval zijn.😉
Dieet en echt willen lijden maakt je knetterhard.
 
Dieet en echt willen lijden maakt je knetterhard.
Precies, en als dat allemaal knetter strak in orde is en je wil alles een niveau verder tillen💉💉
 
We gaan een beetje off topic. Iedereen bedankt voor de input en genomen moeite. Zal uiteindelijk toch wel test/mast worden. Enige dat me tegen staat is het haar probleem. Heb een goede haarlijn en als ik kijk naar de mannelijke lijn aan mijn moeders kant zou het wel goed moeten komen. En zo niet, opofferingen moeten gemaakt worden. Niets voor niets zeggen ze altijd he..
 
Zoek even More plates More dates op YouTube op. Die gast heeft verschillende filmpjes over welke AAS haar safe zijn en welke niet. En misschien ook een wat filmpjes kijken over minimale effectieve dosis. Meer is niet altijd beter .
 
Zoek even More plates More dates op YouTube op. Die gast heeft verschillende filmpjes over welke AAS haar safe zijn en welke niet. En misschien ook een wat filmpjes kijken over minimale effectieve dosis. Meer is niet altijd beter .
Ja ik weet het. Ik kijk zo’n beetje alles van Derek maar sla de haar video’s meestal over omdat het tot nu toe niet relevant voor me was. Zou daar is even wat van gaan terug kijken!
 
Back
Naar boven