AndroidHealthClinic

ideale lichaamsgewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
ben wel benieuwd naar wat voor n lichaamsgewicht de meeste van jullie streven ..
ikzelf ben nu 75/76 zou rond de zomer op zo n 80 kg willen zitten t zal moeilijk worden maar ik ben ervan overtuigd dat t me zal lukken . laat maar horen wat jullie doel is lijkt me interessant
:)
 
110kg lijkt me wel een mooi gewicht. Dit dan met een BF van 7%. maar misschien heb ik dan wel wat van hmmm da kan nog wel wat groter. Maar 110kg lijkt me wel aardig met mn 1.88m.
Dus tja dan moet er toch zon 30kg spiermassa bij. :scratch:

Maar eerst maar ns naar de 90kg. En dit moet toch wel lukken voor 2003.
 
100 kilo met 10% vet en 1,85 over 3 jaar. Ben nu 83 met 15% en train pas sinds maart.
 
Voor het moment naar de 95-100 kg bij 8% vet maar ik denk dat als het zover is dat de lat dan weer hoger gaat.
 
was 4mnd geleden nog 62kg met 1.73m en toen stelde ik me doel zo'n 70kg...

ben NU al 72kg met vet% van 13%, dus gaat superrelax... :)

denk dat 80kg wel een mooi gewicht zou zijn voor mijn lengte..
en een wat lager vet% zou ook mooi zijn natuurlijk, maar ja dat duurt nog wel ff...

eerst maar ff VRETEN... :D
 
netjes :thumb:

ik denk dat als je je goal hebt bereikt dat je dan denkt van er kan nog wel wat bij net als wat the admin. zei de lat hoger leggen
en zo gaat t maar door denk ik steeds je grenzen verleggen
echt tevreden zul je wel nooit zijn want een bodybuilder is nooit te groot zeggen ze :D
 
85 kg bij 1.80 met bf van 5-6 % volgende zomer
ik houd van drooog :yes:
 
Ik heb mijn gewicht niet echt in de gaten gehouden. Ik weet dat ik voor ik begon 55 kilo woog en heb me nu gewogen en weeg nu 66,5. Vetpercentage weet ik niet. Op een gegeven moment schommelde het een beetje tussen de 60 en 65 kilo en voor de rest niet naar gekeken. Ik ben zo'n 1.87 lang dus ik weeg en woog echt weinig.

Om progressie te bekijken meet ik het lichaamsdeel op waarvan ik het wil weten. En natuurlijk af en toe in de spiegel kijken.
Echter mijn gains waren in het begin nu blijf ik dezelfde maten houden al enkele maanden. Ik ben nu maar bezig proberen te experimenteren met oefeningen.

Een streefgewicht heb ik dus niet echt, ik merk het wel als ik tevreden ben en ja wanneer je tevreden bent zal ook telkens weer verlegd worden.
 
Ik spring een gat in de lucht als ik de 70 kilo grens passeer (dat moet nu toch niet lang meer duren). Maar ik denk dat ik pas echt tevreden ben als ik een kilootje of 80 weeg. Ik ben 1,74 dus dat lijkt me netjes.

Maar eigelijk zegt het gewicht me niet zo heel veel, als ik maar flink gespierd ben!
 
Zo zwaar mogenlijk (op een gespierde manier natuurlijk)

Het heet niet voor niet bodyBUILDING , en niet sculpting of shaping
 
Mijn eerste doel is nu 100 kg. met 8-10% vet....
 
Mijn doel voor dit jaar : 100 kg met < 10% BF bij 1.80m

Ga ik halen , nog voor de kerst.

Begonnen , 3 jaar terug met 56 kg, mager en slap, bench van 30 kg :)

Nu : 92,5 kg , 11 % BF

Doel voor volgend jaar : minimaal 105 kg bij < 10% BF voor de zomer, voor 2004 115 met wat hoger vet %, 12% ofzo.
 
Mijn doel is om naar de 120 te gaan. En dan niet boven de 15% uit te komen. Daarna zetten we wel weer ander doel vast, maar eerst dit...
 
Hier kom ik dan, train niet zo lang. Niet lachen om mijn doel :D

Mijn huidige stats
- vrouw
- 163 cm
- 61 kg
- 34,5% fat
- heup 92 cm
- taille 75 cm
- borst 92 cm

Mijn grote voorbeeld is Fawnia Mondey.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Mijn voorlopige doel:

-heup: 90 cm (inches 36)
-borst: 90 cm (inches 36)
-taille: 63 cm (inches 25)
- bf 15%
-52 kilo

Ik denk dat het een twee jaren plan word of misschien nog langer.

groetjes Dutchgirl
 
Je voorbeeld ziet er iig goed uit :)
 
Met mijn 1m69 heb ik eigenlijk geen ideaal gewicht voor ogen. Ik ga gewoon door en probeer mijn spieren in de juiste verhoudingen te houden. Wel heb ik "tussenstations". Dit is tegen eind October 99 kg.
Zit nu aan 98kg.
 
Streefgewicht: lager zonder spierverlies

Nou, de grote verrassing bij het opmeten van het vetpercentage was dat ik vrij veel MLM had.

Vrouw
1,60 m
gewicht 80 kg (nu al 76 kg na 2 weken keto-en)
vet%: 36 eh 35,1% volgens de laatste meting. (49,3kg MLM)
Lichaamsmaten neem ik wel op, maar heb ik even niet bij de hand, stond in de verdwenen intro van 2 weken geleden.

Doel: vasthouden massa en kwijtraken vet.
Als endo-mesomorf zie ik me nog niet 20% bereiken wat geweldig zou zijn, in dat geval dus een streefgewicht van 62 kg. Maar dat gewicht heb ik al 20 jaar niet gehad en dat vet percentage waarschijnlijk nooit. Maar ik zeg niet nee, want ik heb ineens zo'n gevoel van the sky is the limit!

Esperantist(in)o
 
Ik heb niet echt een ideaal gewicht voor ogen om voor te trainen maar wel een bepaald beeld qua figuur.
Dus als dat beeld er goed uitziet zal mijn gewicht op dat moment wel mijn ideal gewicht worden :D
 
Ik was in de cuttingperiode 51,5 kg en in de bulkperiode 55 kg (glycogeen/water in spieren en (vooral, denk ik) vezels/water in darmen zorgen voor extra gewicht). Begonnen op 49,5 kg eind juli.

Mijn streven is om aan het einde van de cuttingperiode (ik wissel cutten (90%) en bulken (140%) af in 2-wekelijkse periodes) 55 kg te wegen, met zelfde vetpercentage (nu ong 18 % als die meter van espi klopt ;)). Als het een beetje lekker loopt, moet dat voor volgend voorjaar te realiseren zijn. Dan zal ik er weer wel heel wat gespierder uitzien, want als ik zie wat die paar kilootjes al zijn aan mooie spieren in mijn bovenlijf, mag ik zeer zeker niet klagen. En misschien gaat het nu ook wel veel sneller dan verwacht, omdat ik mijn benen sinds kort ook zwaar train.

En daarna ... volgens mij ook the sky is the limit, LOL, al geloof ik dat ik 100 kg (squat met zijn 1.69 cm = 5 cm langer dan ik) iets te zwaar vind ;)
 
ik hoop dat ik deze zomer nog meer dan 90 kilo word en verder wil ik naturlijk 130 kilo met een vetpercentage van 8% worden maar daar doe ik nog wel een tijdje over :)
 
Back
Naar boven