Fitness Seller

ideale lichaamsgewicht

Bezoekers in dit topic

mijn doel na zoveel jaar is 120kg met 8%
 
Topic kick... :p

125 kg +/- 10 %
 
conanx zei:
ik hoop dat ik deze zomer nog meer dan 90 kilo word en verder wil ik naturlijk 130 kilo met een vetpercentage van 8% worden maar daar doe ik nog wel een tijdje over :)


hahaha, jezus wat een topickick :D :D :D
 
Vind het wel een goeie topickick, vooral voor de mensen die toen uitspraken gedaan hebben.
Voor mij wordt het nu opwerken naar de 90kg bij 7%, 1m82. Als ik daar zit zie ik wel verder. Want is toch nog 23kg te gaan :o
 
100 kg met een BF van 7/8% (bij 1.82 meter)
 
Zo zwaar mogenlijk (op een gespierde manier natuurlijk)

Het heet niet voor niet bodyBUILDING , en niet sculpting of shaping

Bouwen aan je lichaam betekent niet persee zwaarder worden slimmerik.

Zelf zo'n kilo of 85met 10% denk ik, misschien 90kilo, niet meer.
 
ik zou graag 90kg bij 6% willen zijn. ben nu 86 bij 12%. Wil dit binnen 2 jaar halen natural. moet wel gaan lukken. ben trouwens 1,79m
 
80 kg droog op 9% en na de zomer naar de 90kg 9% :) maarjah zit nu in de cut ( Help!) :P
 
Ik wordt nauwelijks nog zwaarder. Nu 84 kg 8%. Maar merk wel degelijk dat ik groter wordt.
 
Toen in @ 67 begon leek 80 kilo en laag vet percentage me ideaal. Ben nu rond de 83 met vet % van rond de 10. Mijn nieuwe doel is 95 kg droog, maar misschien vind ik dat tegen die tijd ook nog veels te weinig :P
 
ik weeg nu 94 bij 10% streefdoel is op wedstrijdniveau geraken, dus eerst nog flink wat massa bijkweken deze winter en dan kijken wat er volgende zomer van overblijft.
Met m'n 1m82 lengte moet ik toch al wat massa hebben wil ik ooit op het podium geraken, maarja mens moet iets hebben om van te dromen hé :cool:
 
ik ben nu 75 kilo en ik wil in de zomer ook 80 kilo wegen.
 
Vroeger wou ik wel graag 100/110 zijn.
Maar ik ben tevreden als ik ongeveer 90 kilo bij een vet van 8% ben. (ik ben 1.80 meter)
 
Voorlopig doel is ca. 80/85 kilo droog. Als ik dat behaald heb wil ik me meer op kracht gaan richten.
 
Weeg nu 80kg bij 9% ofzo... Ik wil naar de 100kg op zo'n 7% ongeveer. Dan vind ik het denk ik wel best (zal dan toch wel niet maargoed). Alles een beetje in de juiste verhoudingen krijgen enzo, en dan is het prima. Ik hoef niet tè log te worden.
 
Ik weeg nu 102kg bij 18% vet, ik wil uiteindelijk denk ik op zo'n 110kg en 7% vet uitkomen.
 
ik wil gewoon zo huge mogelijk worden
zwaar met een zo laag mogelijk vet% , nuja je moet voor jezelf doelen stellen en realistisch blijven
ik ben bijna 2 meter dus ik ga toch voor een 110 à 115 kg op een vet% van +- 8%

een mens heeft doelen nodig he :)
 
volgens de schooldokter lang geleden was mijn ideale gewicht 72 kg (bij een lengte van 1.79). Ik ben letterlijk sinds mn 12e niet meer zo licht geweest! :D Ik ben gezond en normaal geproportioneerd als ik 90-95 kg @ 15% ben.
 
Back
Naar boven