AndroidHealthClinic

ideale lichaamsgewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon huge, hoe meer hoe beter.

Ik doe het naturel, dus hoef niet zo snel bang te zijn dat ik TE groot wordt. Het woord bestaat voor mij niet, maar ik weet dat het voor veel mensen een issue is.
 
Uhm...oke, ff rekenen:
nu 83 kg bij 19,5% BF.: VVM: 67kg (pfoe...das wel eens meer geweest :mad: )
wil deze zomer naar de 10%(of 8%...maar kijk wel) dus: 74,5kg deze zomer

Maar da's wel erg weinig. Dus middellange doelstelling: 5kg vvm erbij (liefst zomer volgend jaar) dus bij 10% en VVM 72kg-> ideaal gewicht 2006: 80kg

Denk dat ik dan wel tevreden ben met mijn 182cm. Maar goed, het zal wel nog groter moeten tegen die tijd :o
 
Tja probeer niet al te veel op de weegschaal te letten. Ben met 55kg vetter geweest dan nu, en ben nu 10kg zwaarder.
 
95 Kg bij 12%, maar eerst een keer de 100 Kg aantikken.
 
Iets van 100 kg bij <9%. Ik ben 1,90m. Ik weeg nu 90 kg bij 12%, vorig jaar was ik 5 kg zwaarder met het zelfde vetpercentage.
 
ik ben 1.90m en ga voor de 130kg met 10%....maar of het zal lukken?zou wel knap zijn dan zou ik m'n gewicht(waar ik mee begonnen ben) hebben kunnen verdubbelen ;)
 
150 kg met 50 % bf!! :cool:
 
ben nu rond de 120 kg met ongeveer 20% vet. Wil in de nabije toekomst wat lager in m'n vet gaan zitten, weet niet precies hoe laag, maar denk rond de 11-12%, hou niet van dat erg droge. uiteindelijk streefgewicht weet ik niet, zo groot mogelijk. Ben ook naturel en ben van plan zo te blijven, dus we kijken wel waar we komen. Ik wordt over bijna 2 maanden 19, dus heb nog tijd zat :)
 
Doel is ergens rond de 130-140 kilo met een bf van 10% te komen.
 
Volgens de "gezondheidsgrafiekjes" zou mijn ideale gewicht op 80/85kg moeten liggen met 1.88m :D
Zelf ga ik voor 115 kg met ongeveer 8% bf.
 
Back
Naar boven