XXL Nutrition

Ideale Primo dosis? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IxXxI

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
352
Waardering
3
Lengte
1m92
Al enige tijd ben ik op me aan het verdiepen in wat de 'ideale' Primo cycle zou zijn.
Nu zit ik zelf te twijfelen tussen:

1-12 250mg test e
1-10 400mg mast e
1-10 800mg primo

Of

1-12 500mg test e
1-10 400mg mast e
1-10 600mg primo

Dan vraag ik me ook af, vanaf welke minimale dosis zou primo goed zijn werk moeten doen?

ps voor de mensen die gaan zeggen dat ik beter tren kan gaan pakken. Van tren krijg ik enorme gyno..
 
Vroeger had men het over doses van 400mg waar je al leuk wat van kon merken, maar tegenwoordig is volgens mij iedereen het er wel over eens dat het pas vanaf 600mg echt interessant/leuk is. Er zijn hier een aantal gasten die wel eens richting de gram primo hebben gestackt met laag test (250mg EW) en daar lyrisch over zijn.

Ik denk dat de twee opties die je geeft een ietwat verschillende werking zullen hebben. Dmv je voeding zal je uiteindelijk het grootste deel kunnen sturen, maar ik denk dat je met de eerste optie wat droger/harder zal uitkomen dan met de tweede (waarmee je wellicht net iets meer kilo's totaal zal pakken).

Heb verder zelf geen ervaring met primo, wellicht dat anderen je hun ervaring kunnen delen.
 
De meeste mensen nu zeggen primo op minimaal 600 mg. Sws omdat de meeste primo nu ug is.
 
Vroeger had men het over doses van 400mg waar je al leuk wat van kon merken, maar tegenwoordig is volgens mij iedereen het er wel over eens dat het pas vanaf 600mg echt interessant/leuk is. Er zijn hier een aantal gasten die wel eens richting de gram primo hebben gestackt met laag test (250mg EW) en daar lyrisch over zijn.

Ik denk dat de twee opties die je geeft een ietwat verschillende werking zullen hebben. Dmv je voeding zal je uiteindelijk het grootste deel kunnen sturen, maar ik denk dat je met de eerste optie wat droger/harder zal uitkomen dan met de tweede (waarmee je wellicht net iets meer kilo's totaal zal pakken).

Heb verder zelf geen ervaring met primo, wellicht dat anderen je hun ervaring kunnen delen.

Is dit niet te weinig testo of maakt dit niet uit?
Ik pak deze kuur namelijk na een bridge.
 
Hangt van je doel af, maar mij lijkt als je mast op 400 zet naast test250 en primo op 800 dat je aan 250test genoeg hebt als je er mooi hard en droog uit wil komen.
 
Is dit niet te weinig testo of maakt dit niet uit?
Ik pak deze kuur namelijk na een bridge.

Met wat heb je gekuurd voor je bridge? Dit is ook wel belangrijk.
Ik zelf ben vanplan te starten met 14 tot 16 weken 750mg bold pw dan een bridge inlassen van 6 weken en dan terug te starten met eventueel primo op minimaal 600mg pw.

Ik heb een kuurtje 800mg primo en 375mg test e pw gedaan en dat beviel me goed. Alleen was dit wel niet na een bridge.
 
Laatst bewerkt:
Hangt van je doel af, maar mij lijkt als je mast op 400 zet naast test250 en primo op 800 dat je aan 250test genoeg hebt als je er mooi hard en droog uit wil komen.

nou ben ik het met 85% van je posts wel eens maar heeft TS nou in godsnaam aan deze reacties van jou..
Je hebt geen ervaring met het middel dus je kan ook nooit weten wat een lekkere dosis is.. enige wat je doet is het zelfde als hem. ervaringen van anderen lezen.


OT: vond 500mg omnadren+500mg primo erg lekker gaan. overal feel good, maar je moet echt voor het gevoel/look gaan en niet voor massa bij primo.
 
Ben nu 400 tren, 200 mast en 250 test e aan het pakken.
Van 97kg naar 104kg gegaan in 8 weken en een stuk droger geworden. Mijn doel is eigenlijk om te bridge met test en dan droog te trainen.
 
primo levert al toegevoegde vanaf 200mg p/w
 
afgelopen tijd 400 mg primo en 200 mg test Prop gezet, ik ging er echt lekker op...

Primo is mn favoriete middel, UG of origineel... merk weinig verschil... denk dat het tussen je oren zit lol
 
afgelopen tijd 400 mg primo en 200 mg test Prop gezet, ik ging er echt lekker op...

Primo is mn favoriete middel, UG of origineel... merk weinig verschil... denk dat het tussen je oren zit lol


20g test prop per week? Dus 50mg EOD?
 
Ja er was wat discussie over de frequentie, ik deed gewoon 2 x per week 100 mg... Werkte goed voor me
 
Op 200 mg gestart dan geupt en vanaf 400 mg begon het leuk te worden.

Ideaal zou zijn 500 mg primo + 500 mg test als je droge massa wil gainen.


In jou geval zou ik een keuze maken tussen primo of mast, niet beide.
 
Is het niet beter om primo iets lager te doseren en 12 of zelfs 14 weken te pakken?

(Ik heb nog geen primo ervaring, maar wil dit zeer binnenkort pakken met test e 400/400 of 500/500)
 
Is het niet beter om primo iets lager te doseren en 12 of zelfs 14 weken te pakken?

(Ik heb nog geen primo ervaring, maar wil dit zeer binnenkort pakken met test e 400/400 of 500/500)


10-12 weken is voldoende. Dosis moet je zelf bepalen. Zou wel minimaal 400mg per week pakken naast 400 test minimaal. Dat wordt een lekker kuurtje hoor. Weinig vocht als je clean eet.

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Ja er was wat discussie over de frequentie, ik deed gewoon 2 x per week 100 mg... Werkte goed voor me


Klopt, dat herinner ik mij nog.

Wat waren je resultaten?
 
10-12 weken is voldoende. Dosis moet je zelf bepalen. Zou wel minimaal 400mg per week pakken naast 400 test minimaal. Dat wordt een lekker kuurtje hoor. Weinig vocht als je clean eet.

thanks, doe dan 400/400 12 weken of 500/500 10 weken zal wel niet echt uitmaken.
Is trouwens mijn tweede kuur, iets meer dan een jaar terug test e 400 12 weken gedaan met winny kickstart
Sorry voor de topic hijacking :D
 
Ik heb btw nog geen ervaringen van mensen die primo hebben gebruikt. Zijn er zo weinig mensen die dit gebruiken?
 
Beetje opletten Ovation en Ikke hebben het gebruikt.
 
Op 200 mg gestart dan geupt en vanaf 400 mg begon het leuk te worden. Ideaal zou zijn 500 mg primo + 500 mg test als je droge massa wil gainen. In jou geval zou ik een keuze maken tussen primo of mast, niet beide.
Waarom de keuze maken tussen primo en mast? Ken iemand die (mede door de hoge prijs) evenveel primo als mast zette. 375 test, 300 primo en 300 mast en leek daar goed op te gaan. Natuurlijk wel geen vergelijking aangezien dit zijn tweede kuur was en de eerste was een test only met kickstart volgens mij.
 
Back
Naar boven