MuscleMeat

Ideale rijstkoker bij de Aldi! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mja, de aldi, dat is zo'n winkel waar ik liever niet te vaak kom. Wat een proleten volk zie je daar zeg :eek:
 
Mja, de aldi, dat is zo'n winkel waar ik liever niet te vaak kom. Wat een proleten volk zie je daar zeg :eek:

Tsss idd.

Wat een gajes loopt daar zeg niet te filmen. Een paar keer per week komt er een horde kleerkasten met bloeddoorlopen ogen naarbinnen rennen om te kijken of de rijstkokers er alweer zijn :D
 
wooot :p perfect :D
 
Mja, de aldi, dat is zo'n winkel waar ik liever niet te vaak kom. Wat een proleten volk zie je daar zeg :eek:

Tsss idd.

Wat een gajes loopt daar zeg niet te filmen. Een paar keer per week komt er een horde kleerkasten met bloeddoorlopen ogen naarbinnen rennen om te kijken of de rijstkokers er alweer zijn :D
:roflol:

Trouwens wel even 3 jaar garantie op dat goedkope ding!
 
Ik werk al jaren met een oud steelpannetje, scheutje water, 100gr rijst, en rustig laten doorkoken.

Hoeft tussendoor niet eens doorgeroerd te worden.

Zodra het begint te knetteren (dus niet flink aanbranden) is de rijst klaar. Ff doorroeren en op mn bordje......

Rest vd dag vrij :D

de grote meneer Uil spreekt :D

K snap ook niet wat er mis is met good ol' steelpan. Nieuwerwetse onzin ook allemaal :D

Ik wil nog wel zo'n stoom ding hebben voor in een pan om groenten te stomen.
 
direckt 1 halen straks ..ook stoom, stoom is the best
 
Voor wie het interesseert: een steelpan haalt veel vitaminen uit je groenten en rijst, een stomer niet. Bijv bij broccoli is het water groen, dan weet je al dat veel ervan eruit is gekookt.
 
Back
Naar boven