XXL Nutrition

idee.... facial expression verbeteren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iccu

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
91
Waardering
0
Stel je hebt een mooi lichaam van het trainen, maar je kop dat wil maar niet lukken.

Je zou graag je kop wat mooier willen hebben :) hehe.. ik bedoel dus de spieren in je gezicht..

Ik doe niet aan AS of andere gein, mischien dat het daarmee lukt...

maar hoe krijg je nu betere en mooiere gezichts spieren ? (deze trainen ofzo?)

ff naar de plastisch cirurg voor wat facial implants is makkelijk maar dat kost te veel geld he..

cardio helpt ook niet. daar wordt je alleen dunner van, maar zonder spieren in je gezicht komen deze niet meer naar voren.

YOUR thoughts
wie heeft ideen?
 
Niemand is lelijk, iedereen heeft wel iets moois :D


yeah right..

gelukkig ben ik gewoon knap :P
 
De vorm van het gezicht wordt volgens mij voornamelijk bepaald door je bot structuur en in mindere mate door de spieren. :)
 
je kan proberen veel te eten dan word je gezicht al wat dikker en voor spieren ???

Misschien veel harde broodjes moet je veel kauwen :)


groeten bigboy25.
 
hele pakjes kauwgom tegelijkertijd proberen te kauwen???
 
wat dacht je van vaak lachen/glimlachen/ in een stuip liggen.
Ergo, huur een aantal slapstick films en ga met melige vrienden kijken...
Ik garandeer dat je pijn in je gezichtspieren krijgt... en het zorgt voor een wat opgewekter gezicht.

Elke dag proberen eens voluit te lachen..

Ook andere oefeningen lijken me zinvol, zoals oefeningen die mime-artiesten uitvoeren kan nuttig zijn.

Een expressief gezicht is vanzelf al mooier...

Kan iemand ff een handige link geven.. ik zit elders en heb niet zoveel tijd hiervoor.

Espi
 
Extreem droog staan, dan komen je 'mannelijke' trekken (kaaklijn enzo) veel beter over evenals je gelaatsuitdrukkingen. Dikke mensen hebben meestal een vrij neutraal gezicht.
Owja, en dan nog een lekker bruin kleurtje en deftig geknipt. Geloof me, dit doet bij sommigen wonderen!
 
Mensen met een hoog test gehalte zouden minder natuurlijk kunnen lachen, daardoor zullen ze een beetje een geforceerde lach krijgen...
Verder bepaald idd vooral de botstructuur hoe de vorm is van je gezicht.
Spieren kan je weinig aan doen buiten plastisch chirurgie.
 
Met tongzoenen schijn je meer dan 100 spieren van je gezicht te gebruiken. Veel en lang tongzoenen zou dus ook wel es kunnen helpen. :D
 
kaak-curls:
Hang een kleine dumbbell aan je onderkaak en probeer je tanden op elkaar te krijgen. Doe dit 3 sets met tussen de 8-12 herhalingen.
Goede oefening voor kaakbreedte.

kaak extensions:
Hang met je hoofd over een preacher bank en bevestig je onderkaak aan een high-pulley. Probeer vervolgens je mond zover mogelijk open te doen. Doe deze oefening strikt! 3 sets 8-10 herhalingen.
 
Heee ****ting ecto wat voor een sado masochist ben jij eigenlijk? Hoe houd je die dumbb vast, met vleeshaken, of hang je ze aan 1 van je 150 piercings die je in je gezicht hebt?

:D

aan je gezicht ken je weinig veranderen, ja paar dingen, puisten weg, geen waterkop, goed kapsel, goed kleurtje, scheren en geen doorlopende wenkbrauwen. Vedder geen tatoos en bergen met piercings in het gezicht zoals fucting ecto heeft.....

dat was het, de rest is voor de chirurg.....

later :D
 
:lol: haha, kheb geen piercings hoor :p...

Ik zal eens kijken of die oefeningen op exrx.net staan ;)
 
Originally posted by Jefro
Met tongzoenen schijn je meer dan 100 spieren van je gezicht te gebruiken. Veel en lang tongzoenen zou dus ook wel es kunnen helpen. :D

Het probleem is dan dat je eerst een chick moet vinden met je lelijke gezicht, je moet dus ervóór kunnen trainen. :D

Ey Ecto, goeie tips:)
 
Ecto, je grapte maar toch ???
 
nee hoor, ik doe die oefeningen elke dag...
 
Back
Naar boven