Fitness Seller

Idee nieuwe kuur zodra gyms open gaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis999

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
4.195
Waardering
16
Hoe denken jullie over de volgende kuur?

kuur begint in derde week van openen gyms, eerst 2 weken natty trainen.

beginnend met bulk:

week 1-2-3-4 40 mg winny ed
week 1-2-3 100mg npp eod
week 1-2-3-4 250mg sust p/w, 1 ml
week 5-9 500 mg sust p/w, 2 ml
week 10-14 750 sust p/w, 3 ml
week 1-8 400mg deca per week, 2 ml
week 9-14 600mg deca per week, 3 ml




vanaf dan begint de cut



week 15 -17 100mg master prop eod, ml eod
week 15- 23 600 mg masteron entath per week 3ml
week 15-23 500mg test enat p/w, 2 ml
week 15 - 22 100mg tren eod
week 15 - 22 20mcg t3 ed
week 17-22 50mg winny ed

week 26 PCT
 
Train je momenteel?
 
Als ik het goed begrijp wil je dus de NPP en Mast Prop gebruiken totdat de langwerkende versies hun bloedwaardes hebben bereikt?

Ik zou ervoor kiezen om bij NPP te blijven en niet over te stappen naar deca. Je stopt in week 14 met deca op 600mg/ml. Dat blijft nog rondcirculeren in je lijf tot minimaal week 22 (dus na je kuur, misschien wel tot en met je PCT). Heb je daar rekening mee gehouden?

Deca en sust is natuurlijk gewoon een goede kuur, maar ik snap alleen niet waarom je verschillende esters mixt, constant dosissen aanpast en waarom je het jezelf zo moeilijk maakt.
 
Laatst bewerkt:
Doe thuis eea aan oefeningen maar heb geen toegang tot gewichten
Is het verstandig om na twee weken met gewichten te werken dat toch wel gigantisch idee te starten?
 
Als ik het goed begrijp wil je dus de NPP en Mast Prop gebruiken totdat de langwerkende versies hun bloedwaardes hebben bereikt?

Ik zou ervoor kiezen om bij NPP te blijven en niet over te stappen naar deca. Je stopt in week 14 met deca op 600mg/ml. Dat blijft nog rondcirculeren in je lijf tot minimaal week 22 (dus na je kuur, misschien wel tot en met je PCT). Heb je daar rekening mee gehouden?

Deca en sust is natuurlijk gewoon een goede kuur, maar ik snap alleen niet waarom je verschillende esters mixt, constant dosissen aanpast en waarom je het jezelf zo moeilijk maakt.
Deca heeft een halfwaardetijd van 18 dagen, zou er tegen week 22 wel uit moeten zijn.
Aanpassen van dosissen is beginnend met korte ester als kickstart, en daarna gefaseerd dosis opschalen. Dat is het idee er achter
 
Maak het jezelf niet zo moeilijk en zet gewoon test-e + deca voor de bulk en vervolgens voor je cut test-e en tren-a
Deca heeft een halfwaardetijd van 18 dagen, zou er tegen week 22 wel uit moeten zijn.
Vuistregel is 5.5*half-life voordat een middel uit je systeem is. Kom je op een ruime 3 maanden. Geen idee of die 18 dagen van jou klopt tho.
 
Waarom niet:

Week 1 tm 6
250mg sust
400mg deca*

Week 7 tm 12
500mg sust
600mg deca*

Week 14 tm 23
400mg test prop**
400mg mast prop **
400mg tren ace

*= als je geen 12 weken NPP wilt
** = Aangezien je toch al EOD injecteert vanwege de tren ace ken je net zo goed alles korte esters doen.

Waar je eventuele orals in gooit moet je zelf beslissen, als je perse een oral wilt. Geeft mij alleen maar brandend maagzuur dus in dat opzicht zijn orals voor mij useless.
 
waarom ga je off?

dan is alles weer voor niets geweest...
 
Waarom niet:

Week 1 tm 6
250mg sust
400mg deca*

Week 7 tm 12
500mg sust
600mg deca*

Week 14 tm 23
400mg test prop**
400mg mast prop **
400mg tren ace

*= als je geen 12 weken NPP wilt
** = Aangezien je toch al EOD injecteert vanwege de tren ace ken je net zo goed alles korte esters doen.

Waar je eventuele orals in gooit moet je zelf beslissen, als je perse een oral wilt. Geeft mij alleen maar brandend maagzuur dus in dat opzicht zijn orals voor mij useless.
thnx bro. Ik neem het mee.

t3 en winny heb nog van een voorgaande kuur liggen, merkte bij winny gigantische krachttoename dus persoonlijk wel goede ervaringen mee ;)
 
Waarom niet:

Week 1 tm 6
250mg sust
400mg deca*

Week 7 tm 12
500mg sust
600mg deca*

Week 14 tm 23
400mg test prop**
400mg mast prop **
400mg tren ace

*= als je geen 12 weken NPP wilt
** = Aangezien je toch al EOD injecteert vanwege de tren ace ken je net zo goed alles korte esters doen.

Waar je eventuele orals in gooit moet je zelf beslissen, als je perse een oral wilt. Geeft mij alleen maar brandend maagzuur dus in dat opzicht zijn orals voor mij useless.

Cutten gelijk na een bulk zou ik persoonlijk niet (meer) doen. Ik zou eerst minimaal 8 weken ofzo cruisen en het nieuwe gewicht behouden en daarna pas gaan cutten.

Desnoods de eerste 4 weken van je bulk een kleine minicut, dan begin je in week 5 weer te bulken precies wanneer de sustanon en deca beginnen te pieken en heb je iets meer speelruimte voor de rest van de bulk mbt fat gains
 
Cutten gelijk na een bulk zou ik persoonlijk niet (meer) doen. Ik zou eerst minimaal 8 weken ofzo cruisen en het nieuwe gewicht behouden en daarna pas gaan cutten.

Doen veel pro's ook juist op die manier. Zodra hij gaat cutten gebruikt hij ook veel potentere middelen dus spierverlies zul je sowieso niet hebben en je metabolisme is dan nog hoog ivm het vele voedsel van je bulk dus je kunt vanaf je piek voedselinname verlagen.

Maar is maar net wat je zelf prettig vindt ofc, ik doe het ook op jouw manier
 
Sommigen gaan eerst cutten op een relatief lage dosis AAS om daarna flink gebruik te maken van de rebound. Kwestie van doelen en voorkeur denk ik.
 
Back
Naar boven