Fitness Seller

Ideeén, aanvulling of tips? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Monterey

Novice
Lid geworden
26 jan 2017
Berichten
27
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
93kg
Ik heb hier en daar wat research gedaan maar ben er nog niet helemaal klaar mee naar mijn idee vandaar dat ik hier nog even om laatste adviezen vraag.
Ik heb de volgende kuur opgesteld:

Kuur:
Week 1 -13 Test-E - 600mg p.w.
Week 1 - 13 Tren-E - 400mg p.w.
Week 1 - 13 HCG
(Hoeveelheid nog onbekend)
Week 1-13 Tamoxifen 1 Tab p.d.
Week 1-13 Proviron 1 Tab p.d.


Week 1 - 6 Primobolan 2ml
Week 7 - 9 Primobolan 3ml
Week 10-13 Primobolan 4ml



Nakuur:
Week 14-18 Nolvadex - 20 mg p.d.
Week 14-18 Clomid - 25-50 mg p.d.



Kan iemand mij hierbij helpen door nog het een en ander aan te passen, aan te vullen of tips te geven?
Mijn doelen zijn mijn vetpercentage te verminderen en het aankomen van ''Lean Mass'',
als er onduidelijkheden zijn of ik wellicht iets vergeten ben hoor ik het graag.

Bij voorbaat dankt en Vriendelijke groeten,

Monterey
 
flinke kuur..... hoeveel heb je er al gedaan in het verleden?

waarom de high test?

Test 250, tren 400, primo 400
 
Dit zou de 3e worden maar hiervoor alleen gekuurd met test en nakuur nolva.

Ik dacht dat de mg test nog wel reél was. maar dan is mijn vraag waarom de lage hoeveelheid test?
 
Puur voor je zaakje aan de gang te houden

Hier zijn meningen wel verdeeld over
 
Waarom je gehele kuur nolva slikken? Je kuur is meer androgeen dan oestrogeen. En om dan al je oestrogeen te blokkeren is ook zonde, oestrogeen is anabool.
 
Hcg 2x500iu pw t/m eerste week nakuur
 
Geen nolva nemen de hele kuur. Nergens voor nodig.
 
Waarom je gehele kuur nolva slikken? Je kuur is meer androgeen dan oestrogeen. En om dan al je oestrogeen te blokkeren is ook zonde, oestrogeen is anabool.



Nolvadex is alleen nakuur (week14-18)
 
Maar waarom nakuur enkel met nolva en niet met clomid? Dacht dat dat verstandiger was I.v.m. de tren-e.

I.i.g. hardstikke bedankt voor deze tips.
 
Ik zou gewoon dit doen:

1-12 test e 600mg
1-10 tren e 400mg

Dus geen primo.

HCG mee laten lopen en 4 weken nakuren met clomid op 25 á 50mg.
 
Stel je zet 600mg tren. Hoeveel primo zou je dan moeten zetten om er überhaupt iets aan te hebben qua look?

Dat wordt een enorm duur zaakje lijkt mij :o
 
Stel je zet 600mg tren. Hoeveel primo zou je dan moeten zetten om er überhaupt iets aan te hebben qua look?

Dat wordt een enorm duur zaakje lijkt mij :o
Gewoon niet doen max 300 ace en dan 600-800 primo met 250-300 test
 
Stel je zet 600mg tren. Hoeveel primo zou je dan moeten zetten om er überhaupt iets aan te hebben qua look?

Dat wordt een enorm duur zaakje lijkt mij :o

Zeker wel 800mg.
 
Gewoon niet doen max 300 ace en dan 600-800 primo met 250-300 test

Waarom niet hoger dan 300 tren? Omdat je anders niets aan de primo hebt?

Ik vind zelf de look op 600mg tren echt mooi tijdens het cutten, vraag me af voor mijn volgende cut welke dosering/middelen ik kan toevoegen om nog een leukere look te hebben :)

Zou tren op 800mg nog iets toevoegen tegenover 600mg? De primo laat ik dan misschien wel liggen...

Zeker wel 800mg.

Damn dat worden heel wat ml's + prijzig :p
 
Waarom niet hoger dan 300 tren? Omdat je anders niets aan de primo hebt?

Ik vind zelf de look op 600mg tren echt mooi tijdens het cutten, vraag me af voor mijn volgende cut welke dosering/middelen ik kan toevoegen om nog een leukere look te hebben :)

Zou tren op 800mg nog iets toevoegen tegenover 600mg? De primo laat ik dan misschien wel liggen...



Damn dat worden heel wat ml's + prijzig :p
Jep ga je niet veel merken van de primo ik prefereer sowieso tren +bold boven primo voor de look
 
Jep ga je niet veel merken van de primo ik prefereer sowieso tren +bold boven primo voor de look

Thanks voor het delen van je ervaring. Tot hoeveel mg tren ben jij al gegaan eigenlijk? Ik ga er van uit dat hoe hoger de dosering, hoe mooier de trenlook maar vraag me af waar voor een gemiddelde DBB'er de grens ligt :p
 
Thanks voor het delen van je ervaring. Tot hoeveel mg tren ben jij al gegaan eigenlijk? Ik ga er van uit dat hoe hoger de dosering, hoe mooier de trenlook maar vraag me af waar voor een gemiddelde DBB'er de grens ligt :p
800 tren e een andere kuur 700mg tren a met 600-800 bold erbij
 
Back
Naar boven