Fitness Seller

Ideeën bus tweede kuur

Bezoekers in dit topic

MDV20

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2022
Berichten
70
Waardering
44
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Beste forumleden!

Een tijdje geleden is mijn 'Test e 500mg EW' geëindigd. Nu ca. 2 weken aan de nolvadex. Ik ervaar momenteel nog geen dip en mijn libido is vrijwel nog hoger als voor het kuur hehehe... Ik heb leuke resultaten mogen boeken in de 14 weken, geringe stijging van het BF% en toch ruim 10kg massa weten te winnen. Momenteel hou ik nog steeds mijn behaalde gewicht vast (89,3 op 14%).
Ik wacht nog even tot de zomer met het volgende kuur, maar ben momenteel wel al een tijdje aan het lezen over een nieuw tweede kuur. Er is op dit forum erg veel te lezen over een tweede kuur, dit heb ik ook zeker gedaan :)

Graag wil ik jullie meenemen in die gedachte! Ik zou graag horen wat jullie voorstel is voor een tweede kuur, denk hierbij aan droge massa voor de zomer :)

Alvast bedankt en keep up the good work!

MDV20
 
Beste forumleden!

Een tijdje geleden is mijn 'Test e 500mg EW' geëindigd. Nu ca. 2 weken aan de nolvadex. Ik ervaar momenteel nog geen dip en mijn libido is vrijwel nog hoger als voor het kuur hehehe... Ik heb leuke resultaten mogen boeken in de 14 weken, geringe stijging van het BF% en toch ruim 10kg massa weten te winnen. Momenteel hou ik nog steeds mijn behaalde gewicht vast (89,3 op 14%).
Ik wacht nog even tot de zomer met het volgende kuur, maar ben momenteel wel al een tijdje aan het lezen over een nieuw tweede kuur. Er is op dit forum erg veel te lezen over een tweede kuur, dit heb ik ook zeker gedaan :)

Graag wil ik jullie meenemen in die gedachte! Ik zou graag horen wat jullie voorstel is voor een tweede kuur, denk hierbij aan droge massa voor de zomer :)

Alvast bedankt en keep up the good work!

MDV20
Beetje laat om nu te gaan 'blasten' voor de zomer. Zou eerder een cruise doen en gaan cutten dan nakuren
 
Beetje laat om nu te gaan 'blasten' voor de zomer. Zou eerder een cruise doen en gaan cutten dan nakuren
Een goed idee inderdaad. Neem ik eventueel mee in overweging!
 
Beetje laat om nu te gaan 'blasten' voor de zomer. Zou eerder een cruise doen en gaan cutten dan nakuren
Mocht ik nu de rust nemen tot een tweede kuur, daar een idee voor?
 
Mocht ik nu de rust nemen tot een tweede kuur, daar een idee voor?
200mg Deca bij de Test ?
Kan vanalles verzinnen, net wat je wilt en waar je vandaan komt. Op hoger vetpercentage zou ik dan geen Deca pakken
 
Nee, ik zit nu op 2600 kcal om richting 10/12% te gaan. Voorheen zat ik op 4000 plus wat extra’s.

Even een tijdje wat vet verliezen en droog worden voor mijn volgende kuur. Wellicht iets van Deca er naast inderdaad.

Hoe zou jij het kuur dan indelen? Qua hoeveelheden?

Mdv20
 
Als ik dit lees zou ik dezelfde kuur nog eens herhalen.
Idd met deze resultaten zou ik ook een keer dezelfde kuur herhalen, mooie resultaten.
 
10kg spiermassa in 14 weken, goeie
 
Bf van 8 naar 14%….. dus 10kg op de weegschaal
Je woont hier praktisch dus je weet ook dat bf% en dbb vaak niet hand in hand gaan. Hij meet zijn vet% ook dmv een weegschaal 🤷‍♂️
 
Je woont hier praktisch dus je weet ook dat bf% en dbb vaak niet hand in hand gaan. Hij meet zijn vet% ook dmv een weegschaal 🤷‍♂️
10kg in gewicht aankomen is geen spiermassa. massa is geen spiermassa, en dat schrijft hij ook niet. Verder boeit het me niet.
 
Bullshark Tijdens start kuurt heb ik 6% BF gehad, einde kuur maximaal 8/9% BF. Die 14%, geen idee hoe het er komt te staan. Gisteren verongeluk aangepast denk ik :) Zal er eens naar kijken.

*EDIT* Gevonden en aangepast
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Bullshark Tijdens start kuurt heb ik 6% BF gehad, einde kuur maximaal 8/9% BF. Die 14%, geen idee hoe het er komt te staan. Gisteren verongeluk aangepast denk ik :) Zal er eens naar kijken.

*EDIT* Gevonden en aangepast
Nice man, goed bezig 👍
 
Als ik dit lees zou ik dezelfde kuur nog eens herhalen.
Nee maar serieus, ik ook, maar ik wilde niks zeggen, want heb niet echt recht van spreken. Hoog genoeg ook voor een 2e kuur als je serieus traint goed eet volgens mij.
 
Bullshark Tijdens start kuurt heb ik 6% BF gehad, einde kuur maximaal 8/9% BF. Die 14%, geen idee hoe het er komt te staan. Gisteren verongeluk aangepast denk ik :) Zal er eens naar kijken.

*EDIT* Gevonden en aangepast
Interesseert me geen F. Of het wel of niet correcte waarde is. Je houd evt. jezelf ermee voor de gek
 
Interesseert me geen F. Of het wel of niet correcte waarde is. Je houd evt. jezelf ermee voor de gek
Eens, maar ik durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken hoor :)
 
Eens, maar ik durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken hoor :)
Laat eens wat zien als je zeker van je zaak bent. Maak jezelf onherkenbaar en laat de mensen oordelen.
 
Back
Naar boven