MuscleMeat

ideeën om de kwaliteit van het forum een beetje te verhogen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
[Link niet meer beschikbaar]
Ik was bovenstaande topic aan het doorlezen en vond dat een paar mensen goeie punten hadden.
Er komen HEEL vaak nieuwe leden die relatief dezelfde topic openen, er worden redelijk wat nutteloze reacties gegeven in serieuze forum onderdelen (bv in de voedingssectie, trainingsschema sectie,...).
Maar een overvloed aan moderators is natuurlijk ook geen oplossing.

Dus misschien dat jullie bijvoorbeeld gebruikers die een bepaald quotum behaald hebben bepaalde extra rechten geven. (bijvoorbeeld 2+jaar geregistreerd zijn en 50+ karma power hebben, inderdaad: ik besef dat ik aan geen van beide quota voldoe:))
Namelijk de mogelijkheid om posts van andere leden aan te passen, topics te sluiten/verplaatsen.
Deze leden hebben naar mijn mening toch al genoeg 'credit' gehaald en zijn volgens mij wel te vertrouwen met deze taken, en dat maakt het werk van de mods iets lichter.

Verder zou ik ook nog, net zoals in dit subforum, de topics in de voeding, anabole, trainingsschema fora vooraf laten goedkeuren door mods, en deze leden met extra rechten, zodat niet telkens opnieuw dezelfde topic geopent wordt.

Uiteraard zou ik het bannen van leden, rode/gele kaarten uitdelen en het verwijderen van bestaande topics overlaten aan de mods, want deze rechten moet niet aan gewone leden worden toeverleend.

Ook is het misschien geen slecht idee om bij registratie een automatische mail te versturen die wat informatie en links bevat naar de sticky's over voeding, oefeningen en schema's en enkele nuttige voorbeeldtopics, indien gewenst zal ik mij persoonlijk bezighouden met het opstellen van deze mail;).

Bedankt voor het lezen:)
 
HAPPERDEHAP HAHAHAHAHAHHAHAHAHA na hoeveel maanden zat jij trouwens op level 2 ik binnen de 4 maanden maar dat komt voornamelijk door sanca. hij is er nog steeds van overtuigt dat als hij mij maar karma blijft geven hij me mag nken 22 juni nadat ie mij klaar heeft gepijpt.

dno, hoeveel punten is level 2? dan zal ik eens checken:)
 
Het bevalt mij waar dit topic naartoe gaat.




Hmm, ik ben blijkbaar te vrijgevig, ik heb 700x meer gegeven dan gekregen

Volgens mij neemt iedereen aan dat ik sowieso een shitload krijg voor de funny pics, I wish :P

Ik geef ook veel meer dan ik krijg. Heb misschien een soort humor die niet helemaal algemeen is.

Karma boeit mij ook niet zo veel maar ik kan soms wel plat liggen van bepaalde berichten die gestuurt worden:D Stel ook gewoon vaak een vraag of geef een tip via karma, dat scheelt weer iets van 4x klikken.
 
Gaat nergens meer over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven