Fitness Seller

Ideeen voor oudjaarsavond?

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Vorig jaar een feestje thuis gehad: een disaster eerste klasse.

Dit jaar heb ik nog geen plannen, zijn er mensen die ideeen hebben om de oudjaarsavond buiten de deur door te brengen?

Ik ga het liefst naar een houseparty (geen hard of techno) met een maximaal aantal bezoekers van ongeveer 3000.
Ben veelal in het buitenland naar feesten geweest dus ben hier niet zo erg goed op de hoogte.

Spui uw ideeen maar, ben benieuwd! :)

Ik ga naar Awakenings in A'dam, maar dat is techno en aangezien je dat niet tof vind...

DBC01 zei:

Dude
met een paar stripsters kom je er wel

of gewoon met zijn allen naar de hoerenclub
of gewoon de vriendin van je maat nemen
of ranzige foto`s van je ouders laten zien
ofzo

jopie

jopiepoekie zei:
Dude
met een paar stripsters kom je er wel

ofzo

jopie

Good stuff..

:thumbs:

Aan realiteitszin ontbreekt het bij Ranzige Jopie een beetje...:D

Een paar stripsters kom je er wel
Nou, gezellig hoor, 12 minuten duurt een stripshow of wil je ze de hele avond laten strippen? na 2 keer heb ik het wel gezien.

Weleens geweest kerel? Valt je viest tegen!

Fantasieen genoeg...zij zit de hele avond bij haar schoonouders :D

ofzo

Jij zal aan een fotowinkel vol niet genoeg hebben maar plaatjes kijken op de bank is n iet helemaal mijn ding...

-Awakenings
-Qlub Tempo

zijn beide feestjes, wel wat harder dan jij wilt maar beterd an de 1 of andere saaie boerentent, lijkt me...

Of naar 1 of andere dure tent in amsterdam.....

Ben 2 keer met oudjaar naar een club in A'dam geweest, bestaat nu niet meer...er was zo'n feestgezelschap wat daar themavonden organiseerde. Tiesto als special act en voor de rest een bedompen zooitje.

DBC01 zei:
Aan realiteitszin ontbreekt het bij Ranzige Jopie een beetje...:D

Een paar stripsters kom je er wel
Nou, gezellig hoor, 12 minuten duurt een stripshow of wil je ze de hele avond laten strippen? na 2 keer heb ik het wel gezien.

ofzo

Jij zal aan een fotowinkel vol niet genoeg hebben maar plaatjes kijken op de bank is n iet helemaal mijn ding...

Allrighty then

kijk als ze kaar is met strippen, ben je geil en ga je aftrekken

mja maar als je er geweest ben kom je thuis en ga je aftrekken

dus wat ga je dan doen met die fantasieen?? aftrekken

en de tuk lezen en aftreken dan??
(hoe zo is niet jou ding?? heb je die plaatjes op je site wel eens bekeken?)

of te wel fun genoeg dacht ik, hehehe

Tja als een stripper is geweest blijft ze natuurlijk eff hangen en een frisje drinken lomdat de sfeer er goed in hangt ga je met haar kletsen en vervolgens praat je haar in bed.

Tja de hoeren, of een hoeren club. dacht toch wel dat er mooie tussen staan.
je moet ook eerst eff op een goede forum kijken zoals
www.hookers.nl

tja als de vriendin van je maat er niet is houd het op.

en ja foto`s van je ouders is soms wel sjanant (of hoe je het ook mag schrijven)

Jopie
t

genant jopie ;) LOL lig helemaal dubbel om die antwoorden van je haha

Verdomme Jopie! Rechtstreeks naar het Geile Hanenhok jij!...ofzow..:D

Mag ik nu échte tips voor mijn crappy oudjaarsnacht ipv prostitueebezoek en zelfbevrediging als aanraders?!? ??? ??? ??? :( :( :mad:

koop een stel nitraten en lawinepijlen en ga brievenbussen opblazen ofzo :P. of neej nog beter, flitspalen :D

er zal vast wel wat te doen zijn dan, als ik iets vind laat ik het wel weten

Wij gaan altijd naar de feesttent (naast de gierzuivering. Klinkt ranzig, maar is het niet. Zijn gewoon een paar dichte, reukloze silo's) even buiten het dorp. Is mooi dichtbij (kun je dus makkelijk lopen mocht het nodig zijn :) ) en iedereen kent mekaar enzo. Is bij ons toch wel één van DE feesten van het jaar!
Elk jaar is dat één groot drank en springfestijn.

gewoon naar iets gaan waar je veel mensen kent. Daar jezelf klem zuipen en lekker feesten. mag best een keer.
oud en nieuw is gewoon een saai ruk feest. Vuurwerk is leuk, maar gauw saai of afgelopen. Dan kun je gaan pitten. Of naar een tof feest gaan. Maar net zo goed zet je het op een drinken en moet je het zo maar leuk maken.
Zo is het bij mij in het dorp althans. Vorig jaar was ik naar een vet feest geweest in een discotheek in duitsland. maar was toch liever in mn eigen dorpie geweest allemaal bekenden en lekker drinken.
voor een keertje ;)

ja goed id, spreek wel wat af met een paar maten, kratje bier derbij (of 2 :P) en zuipe maar :D. oud en nieuw is cker saai, uurtje knallen en dan kan je pitte :(

ben ook zeker geen thuiszitter. Wat floyd al aangaf, Qlub Tempo klinkt lekker. ben vorig jaar ook in HMH geweest met Qontact en is me goed bevallen. niet echt oud en nieuw (afgzein van t aftellen) maar wel leuk feessie:)

dus hopelijkk wel een feest maar de groep zit in dubio dus ff kwestie van overhalen want willen uiteraard wel met de hele groep t nieuwe jaar in:D

en vuurwerk, pfff. heeft me nooit kunnen interesseren

en ja Jopie, klokslag 12 uur zullen we met de mannen rukkend t nieuwe jaar in gaan luiden:p

Leuven heerst gewoon met oudejaar!

Allemaal café's rond de Oude Markt die al hun stoelen buitensmijten en dj's inhuren. Veel jong volk (studenten) en vreselijk veel sfeer/ambiance. Vuurwerk, champagne overal, gezellig met iedereen aftellen (en dan kussen natuurlijk :D )...

Ik zit thuis met oudjaar met een glas alcoholvrijbier en een bak kwark en dan duik ik ff een kroeg in tot 2.00 en dan snel naar huis om te slapen.

Maar BDC jij moet gewoon ff een beetje rondzoeken op google, er is vast wel ergens een feest waar iedereen schaars gekleed is je weet wel zo'n wacke party.

Laatst bewerkt:
hardcore de feestdagen door

is mijn motto :D
Dus gewoon in de ijzers hangen en als je gym dicht is ga je gewoon met betonblokken werken.

Back
Naar boven