Fitness Seller

Identiteitscrisis

Bezoekers in dit topic

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Net hoor ik het alweer, de TV aan op de achtergrond, en dan hoor ik een vrouwenstem zeggen "...omdat ik een maatje meer heb...". Een onweerstaanbare en tevens onbegrijpelijke drang dwingt mijn ogen richting de TV om te ontdekken dat het programma "Afvallers XXL" bezig is, en een dik wijf staat te praten.

Nou heb ik zoiets van "The ****... je bent gewoon DIK! Waarom lul je over een maatje meer? Kijk in de spiegel en wordt wakker, dik ben je! Dik!! Niet "een maatje meer" nee, je bent gewoon een dik varken!" En ja hoor, de vergeefse poging zichzelf 100 kilo lichter te praten wordt steevast opgevolgd door het uitbarsten in tranen gevolgd door de woorden: "...sniksnik...en dan trek ik mij altijd terug....en dan...snik...boehoehoe!"

Typisch vrouwen, ik heb een vent dit nog nooit zien doen. Waarom kunnen die wezelozen niet gewoon zeggen dat ze vet zijn?

:roflol:
verdomme man ga uit mn hoofd, ik denk altijd percies het zelfde bij zo een wijven

ongedisciplineerde luie mensen.

Zullen verder ook niks bereiken in het leven

Hahaha! Het valt mij altijd op in de supermarkt als ik werk, dat dikke mensen als enige slanksalade kopen..

Dansen voor de spiegel is goedkoper lijkt me.

Altijd van "Ja bij mij gaat het er gewoon niet af en bij andere wel"

En dan sta ik te wachten op het station en dan loopt er weer zo een dikke koe met 3 gevulde koeken en 5 croissantjes uit de AhToGo

Ik heb het ook niet zo op dikke mensen maar...

Ik zou het toch heel vervelend vinden dat elke keer dat ik eet (en ik eet veel, ook vette troep) dat ik daar dik van zou kunnen worden, die mensen hebben super aanleg om dik te worden en moeten dus ook overal op letten.

Maar goed, als ik die aanleg had, had ik wel degelijk op mijn eten gelet en was ik vaste klant bij het cardio gedeelte.

ik eet omdat ik dik ben en ik ben dik omdat ik eet; no shit sherlock ;)

dit was op de belgische tv een paar jaartjes gelede:

een dikke familie ging afvalle met behulp van een dietiste, vraagt ze aan de familie; 'wat ete jullie zoal?

'oh wij eten echt ongezond eigelijk, elke week naar het frituur, pittabar, chinees, etc...
maar de kinderen proberen we toch nog gezonds te geven, lasagne en pizza en zo...'

:twitch: echt gebeurd...

Als ik dik was, werd ik extreme powerlifter.

Ik heb het ook niet zo op dikke mensen maar...

Ik zou het toch heel vervelend vinden dat elke keer dat ik eet (en ik eet veel, ook vette troep) dat ik daar dik van zou kunnen worden, die mensen hebben super aanleg om dik te worden en moeten dus ook overal op letten.

Maar goed, als ik die aanleg had, had ik wel degelijk op mijn eten gelet en was ik vaste klant bij het cardio gedeelte.

Als jij je naar 200 kilo vreet, noem je jezelf dan ook "een maatje meer"?

Walgelijk hoe moddervette mensen worden behandeld ofdat het niet hun schuld is dat ze jarenlang 20.000 Kcal p.d. naar binnen schuiven.
De ergste vind ik nog die varkens die gaan klagen dat ze aangekeken worden als ze ook eens een frietje gaan halen. JA, goorlap de vorige keer zoop je de frituur leeg, net voordat je de hele kraam in je keelgat propte.

Ik heb me tot 155 kg vol gevreten, geloof me dan moet je echt veel vreten en zo vet mogelijk en het liefst net voor je naar bed gaat en vooral niet bewegen.

Ik kan niet tegen dikke mensen die gaan lopen janken en roepen ik kan er niks aan doen. Elk pondje gaat echt door het mondje, en ook al kun je niet van het gevreet afblijven dan zou je nog he gewicht kunnen beheersen door elke dag te gaan sporten. Dan sport je gewoon om te kunnen vreten.

Smoesjes gaan er bij niet in.

Ik was een zeug gewoon omdat ik leefde en me eigen vol at als een zeug.

Nu word ik een afgetraint beest gewoon omdat ik bewust en gezond eet en train als een beest.

Kan zo simpel zijn allemaal.

Back
Naar boven