Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vond het vies tegen vallen allemaal, mijn vriendin zat het te kijken en je zou denken dat er gespierde jongens zouden optreden maar ik vond het ook maar vies tegen vallen.
Originally posted by Big Steve Ik vond het vies tegen vallen allemaal, mijn vriendin zat het te kijken en je zou denken dat er gespierde jongens zouden optreden maar ik vond het ook maar vies tegen vallen.
zaterdagavond schijnt er op veronica ook een dergelijk programma te komen, are you hot. zelf nog niet gezien maar wel mooie meiden en voor sommige ook lekkere kerels ja
check de fotos mar van de bovenste link...yummie jongens
Originally posted by dandyman zaterdagavond schijnt er op veronica ook een dergelijk programma te komen, are you hot. zelf nog niet gezien maar wel mooie meiden en voor sommige ook lekkere kerels ja
Originally posted by dandyman zaterdagavond schijnt er op veronica ook een dergelijk programma te komen, are you hot. zelf nog niet gezien maar wel mooie meiden en voor sommige ook lekkere kerels ja
Originally posted by Big Steve Ik vond het vies tegen vallen allemaal, mijn vriendin zat het te kijken en je zou denken dat er gespierde jongens zouden optreden maar ik vond het ook maar vies tegen vallen.