• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Idool?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juriaan

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Hebben jullie persoonlijk een idool? Ik heb eigenlijk nooit een idoolgehad maar sinds kort heb ik een idool, het is SannieJJ.

Sinds sannie mij erop wees dat ik een zelfmoordromp heb ben ik gaan realiseren dat het drastisch tijd is om te gaan groeien. Thank's daarvoor dude.

Nu is mijn nieuwe doel om even huge te worden als Sannie en evenveel chickies te regelen tegen zomer 2005.

Zijn kapsel heb ik al overgenomen nu nog zijn fysiek en player trekjes.

Een voorproefje van mijn idool

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu jullie, kom maar met je idolen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou het gaan lukken ??? Suc6 :)

een idool? nee dat vind ik onzin, maar als jij op iemand wil lijken doe je best :thumb:

een idool is veel gezegd, maar ik kijk op naar een persoonlijkheid als LL Cool J

haha jur jij mother****er!

maar ja dat was toch die jongen die aan de s1 plus zat "?

Is dat ze echte foto ? Zo ja mijn mening: PRUT! om dan al te kuren.

Verder weet ik niet of jullie mot hebben gehad ofzo?

Ryu zei:
haha jur jij mother****er!

maar ja dat was toch die jongen die aan de s1 plus zat "?

Is dat ze echte foto ? Zo ja mijn mening: PRUT! om dan al te kuren.

Verder weet ik niet of jullie mot hebben gehad ofzo?

Nee hoor geen mot, alleen SannieJJ vind dat ik een zelfmoordromp heb dus nu ga ik proberen even huge als hem te worden :)

Idool?? Wtf? Wens iig het beste toe..

Zelf heb ik ook geen idool.. Vroeger misschien. Is iets dat verdwijnt naarmate je ouder wordt??

Nice bird btw :cool:

Volgens mij snappen veel mensen deze thread niet ;)

"O/T": Nee, ik heb geen idool. Beschouw mezelf al als het hoogst haalbare :P

heh...

Sanniejj, no offence bro, niks persoonlijks...

Maar jou als idool? :scratch:

Ik bedoel... je bent geen arnold, geen franco, niet eens geen valentino....

Ik las dit...en ik dacht...

HAHAHAHAHA!!!

Toen was ik nog geeneens begonnen met trainen slimbo! dit is 6 maanden terug. Jammer heh dat jullie niet dezelfde genen als mij hebben om 20KG aan te komen in 6 maanden! ga dus maar ergens anders gal spuwen.

De meesten op het forum hebben deze foto al voorbij zien komen en lachen zich rot om jullie onwetendheid.

En jur je bent echt helemaal niks! met je kippenborst en spaghetti armen.. ik was al groter voordat ik begon met trainen!!!!!!!!!!! :roflol:

En als ik naar de reply's kijk en mijn foto's vergelijk naar die posters is er zowat niemand groter.. mentaal zijn jullie groter ja ;D

En player trekjes... WTF! ik ben wel de laatste die zonnodig iedereen week iemand anders moet hebben.

Laatst bewerkt:
Vinden jullie het heel erg om dit soort dingen ergens anders "uit te vechten" .. zie hier niet echt de toegevoegde waarde van...

P.S. Dit is mijn mening... puur en alleen mijn mening..

Greetz...
Socrates..

Ik zie hier wel de toegevoegde waarde van in.... ik vind t hilarisch!

:roflol: :hedbang: :roflol: :haha:

sanniejj zei:
Toen was ik nog geeneens begonnen met trainen slimbo! dit is 6 maanden terug. Jammer heh dat jullie niet dezelfde genen als mij hebben om 20KG aan te komen in 6 maanden! ga dus maar ergens anders gal spuwen.

De meesten op het forum hebben deze foto al voorbij zien komen en lachen zich rot om jullie onwetendheid.

En jur je bent echt helemaal niks! met je kippenborst en spaghetti armen.. ik was al groter voordat ik begon met trainen!!!!!!!!!!! :roflol:

En als ik naar de reply's kijk en mijn foto's vergelijk naar die posters is er zowat niemand groter.. mentaal zijn jullie groter ja ;D

Daarom ben jij ook mijn idool, huge en player. unbelievable BrEeZaH pimp.

ADMIN ik wil graag dat sannie een waarschuwing krijgt voor flamen. Ik maak een threat waarin ik aangeef dat ik graag zo'n gruwelijk fysiek als SannieJJ wil en vervolgens kraakt hij me helemaal af. Dit is zo demotivered hoe moet ik er dan ooit komen?

Juriaan zei:
Daarom ben jij ook mijn idool, huge en player. unbelievable BrEeZaH pimp.

ADMIN ik wil graag dat sannie een waarschuwing krijgt voor flamen. Ik maak een threat waarin ik aangeef dat ik graag zo'n gruwelijk fysiek als SannieJJ wil en vervolgens kraakt hij me helemaal af. Dit is zo demotivered hoe moet ik er dan ooit komen?

ja probeer maar onder je eigen stommiteiten uit te komen met dit soort reply's :D

Laatst bewerkt:
lukt je NOOIT!!!

Laatst bewerkt:
Homer17 zei:
lukt je NOOIT!!!
let op mijn woorden, als je na 20 jaar kapt met et proberen om zijn fysiek te krijgen...

dan zou die wel erg triest zijn.. nog geeneens hetzelfde fysiek kweken met iemand die nog nooit een dumbbell had gezien :D

:D je dacht dat het een recente foto was.. en daar ging je op je sm**l.. iedereen weet dat je sarcastisch bezig bent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven