• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Idool?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een stommiteit, sluiten deze kemphanen thread. en juriaan als je echte man bent dan zwijg je gewoon, dat straalt het meeste kracht uit. behandel elkaar respectvol. op je avatar zie jer wel beter uit dan sanniej, wrom er nog op in gaan?
jezelf bewijzen doe je door andere dingen, gedraag je bijv. volwassener.

btw worden er veel gasten betrapt op onwaarheden e.d. de laatste paar dagen op dbb.

• Topic Starter Topic Starter
sanniejj zei:
:D je dacht dat het een recente foto was.. en daar ging je op je smoel.. iedereen weet dat je sarcastisch bezig bent

Nee hoor, je recente foto's staan toch gewoon in de gallery. Zie alleen niet zoveel verschil, ja iets voller en vet flink gestegen. Ik dacht alleen ik pak de pic waar je het beste opstaat je bent tenslotte mijn idool.

• Topic Starter Topic Starter
sanniejj zei:
En als ik naar de reply's kijk en mijn foto's vergelijk naar die posters is er zowat niemand groter.. mentaal zijn jullie groter ja ;D

Klopt je bent een van de grootste. Wie staan er daar nou met foto's? Johny, Kale, Frenkpie, Berd, Mikester en nog een shitload

Maar als je zelf al aangeeft die komen verre in de buurt van jou fysiek.

Laatst bewerkt:
Deze thread ga ik zekers volgen, sarcasme is mijn soort humor :D

Juriaan zei:
Klopt je bent een van de grootste. Wie staan er daar nou met foto's? Johny, Kale, Frenkpie, Berd, Mikester en nog een shitload

Maar als je zelf al aangeeft die komen verre in de buurt van jou fysiek.

dat is de photo gallery t**f :D niet dit topic

ik heb geen poep in me ogen zoals jou

Laatst bewerkt:
dit is voor jullie en hééél de wereld

"Until next time, take care of yourself, and each other."
:D of vraag gewoon aan Eddy Wally hoe je eruit ziet zelfvertrouwen verzekerd! :p

Laatst bewerkt:
Ook al is dit het Gare Hanenhok, toch sluit ik deze thread. Elkaar flamen doe je maar via PM, prive boardoorlogjes hoeven we niet met z'n allen te volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven